سلام ... لطفا نظر بدید

بچه ها مسئولیت های زیر سرپرست میخوان :

1. مسئول آرشیو

2. مسئول پوسترینگ

3. مسئول حق رای و رای گیری

4. مسئول کامپیوتر

5.مسئول نوشتن گزارشات و صورت جلسه

خب ...

ما فعلا میخوایم سرپرست 2 مسئولیت اول رو مشخص کنیم

کسانی که مایل هستن همینجا نظر بذارن و اعلام آمادگی کنن.

با تشکر

مهرشاد پرهیزکار

نظرات 9 + ارسال نظر
حسین گواهی سه‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 22:47

سلام
من می خواستم برای مسئولیت آرشیو اعلام آمادگی کنم

شیدا سه‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 22:55

من هم برای ارشیو اعلام امادگی می کنم :دی

sadaf سه‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 23:13

منم میتونم مسئول ارشیو باشم.. چون مسئول کتاب خونه هم هستم و لیست کتابامونو دارم اطلاعاتم تکمیل می شد! امار همه چیو داشتم!

مهرشاد.پ سه‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 23:40

ممنونم بچه ها
آقای گواهی چهره شما رو من دقیق به یاد ندارم. میشه کمی از خودتون و رزومه خودتون بگید لطفا ؟؟؟

مهرشاد.پ سه‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 23:41

آها.. من الان نوشته ی شما رو دیدم آقای گواهی
ممنون

شیما شفیعی چهارشنبه 29 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 00:17

سلام
من هم میتونم مسئولیت ارشیو رو انجام بدم
ی سوال!ارشیو شامل چ سبک موسیقی هایی میشه؟ ی نظری داشتم و اون اینکه اگه سبک های مختلفی رو قراره داشته باشیم شاید بهتر باشه ک سبکارو از هم جدا کنیم!تا مثلا هرکس نسبت ب علاقه و زمینه اش مسئول قسمتی از ارشیو باشه!اینطوری شاید کار رو بهتر و جدی تر دنبال کنه

مسئولیت با 1 نفره ... آرشیو تمام ژانرهای موسیقی رو شامل میشه. دسترسی به آرشیو برای اعضای کانون رایگان هست. تمامی سبک ها تفکیک شده بوده و برچسب گذاری میشه.
مهرشاد پرهیزکار

شیرین تقی پور چهارشنبه 29 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 01:22

آقای پرهیزگار؟ نمیشه یک توضیح کوچیک بدید که مسئوله هرکودوم از این پستا دقیقا چه کاری رو باید انجام بده؟ من یا خیلی تازه واردم یا خیلی مبتدی...

مثلا کودومشو با جزئیات توضیح بدم؟؟
مهرشاد.پ

شیرین تقی پور چهارشنبه 29 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 11:08

مثلا کامپیوتر و پوسترین...

امیرحسین موسوی چهارشنبه 29 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 12:17

سلام
امیرحسین موسوی هستم
اذ اونجا که من رشتم نرم افزار هست و در زمینه ی موسیقی الکترونیک هم کار می کنم می خواستم مسوولیت کامپیوتر و آرشیو رو به عهره بگیرم.

سلام
ممنون امرحسین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد