هم نشینی بیست و هشتم آبان

سلام بچه ها :) روز و شبتون بخیر 
من هاجر سلیمی هستم، این بار چون خانم منصوری توی جلسه حضور نداشتن من مسئولیت صورت جلسه رو به عهده گرفتم.
خب... 
دیروز 28 آبان ساعت 12 اولین جلسه رسمی کانون موسیقی توی معاونت فرهنگی برگزار شد. آقای پرهیزگار در مورد فعالتهای گذشته کانون صحبت کردن و اهداف آینده رو یادآوری کردن. خبر خوش اینکه گویا مجوز برگزاری کلاسهای آموزشی و workshopها رو هم گرفتن :)

مسئول کتابخونه و آرشیو کانون هم؛صدف ابراهیمیان،سیستم کاری کتابخونه رو توضیح داد و از همه خواست که اگه دوس داشتن کتابای مورد علاقشونو به کتابخونه امانت بدن تا همه ازشون استفاده کنن .
بعد برای مسئولیت لوکیشن چند نفر داوطلب شدن و مسئولیت هرروز اتاق موسیقی به یکی واگذار شد پس ازین پس در اتاق به روی همه باز خواهد بود :) مسئول امور مالی و روابط عمومی هم قراره بعد از هماهنگی با دانشگاه انتخاب بشه.
هدف اصلی این جلسه هم که انتخاب اعضای شورای مرکزی بود و ساعت 12ونیم انتخابات برگزار شد. آقی وحیددوست و آقای پرهیزگار که قبلن انتخاب شده بودن . بعد از پایان رآی گیری هم پوریا امیدی، مهسا منصوری و امیرحسین موسوی بعنوان اعضای اصلی، و برنا بنایی و حمیدرضا رهبری هم بعنوان اعضای علی البدل شورای مرکزی انتخاب شدن.

و در پایان باید بگم برای تزئین اتاق موسیقی و اتاق تمرین هم به کمک زیادی احتیاج هست!  :)
نظرات 3 + ارسال نظر
شیرین تقی پور چهارشنبه 29 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 21:56

فدات...

مهرشاد.پ چهارشنبه 29 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 23:07

ممنونم از شما خانوم سلیمی... نظر به اینکه خانم منصوری نمیتونن در جلسات هفتگی کانون حضور داشته باشن میتونم از شما بخوام که مسئولیت صورت جلسه رو بر عهده بگیرید ؟؟؟

هاجر سلیمی شنبه 2 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 16:19

آقای پرهیزگار متاسفانه من احتمالن دیگه این ترم حداقل تو جلسات کانون شرکت نداشته باشم و در نتیجه نوشتن صورت جلسه هم ممکن نیست، خیلی عذر میخام بهرحال شرمنده !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد