صرفا جهت انتـــــقال تجـــــــــــربـــه !!

به عنوان دبیر کانون و اولین کسی که قدم برداشت برای برگزاری کارگاه ها یا نشست های مربوط به موسیقی، چون مدیر اجرایی مجموعه فعالیت های پیش رو خودم هستم، لازم دیدم برای اینکه دیگر اعضا هم با پروتوکول های اداری و روند گرفتن مجوز اجرای هر برنامه ی درون کانونی آشنا بشن، روندی که پشت سر گذاشتمو مطرح کنم. 

موضوع برنامه : کارگاه معرفی ساز باقلاما 

 

بعد از اینکه تصمیم گرفتم که برنامه ای اجرا کنم که در مجموعه فعالیت های کانون موسیقی بگتجه:

اول : رفتم به اتاق کانون ها، پیش مسئول کانون ها، خانم برزگری، درخواستمو شفاهی مطرح کردم و فرم درخواست برنامه رو که ایشون به من دادن پُر کردم. در فرم ، درخواستمو مطرح کردم و تعداد 50 برگ A3 رنگی و 2 عدد بنر استندی نوشتم.


دوم : زمان دقیق برنامه رو مشخص کردم. با پوریا امیدی (ارائه دهنده ی کارگاه معرفی ساز) هم هماهنگ کردم و بعد از ok شدن روز و زمان دقیق برنامه از طرف خودمون برگه درخواست برنامه رو ارائه دادم به خانم برزگری. مکان اولیه تالار مولوی بود اما به دلیل اینکه اونجا برنامه بود با محل تمرین کانون موافقت شد برای اجرای برنامه. خانم برزگری قرار شد که درخواست مارو برای تایید نزد دکتر جهانگیری ببرن و بعد از یک روز درخواست تایید شد.


سوم : پوستر برنامه رو طراحی کردم و روز بعدش برای تایید نزد خانم برزگری بردم و تایید شد.


چهارم : نزد آقای مقصودی، مسئول اتاق بایگانی  رفتم و تعداد موارد درخواستیمو در برگه ای جداگانه مرقوم کرد و منو ارجاع داد به مرکز کپی دانشکده معماری، آقای سمیعی.


پنجم :  با در دست داشتن فایل پوستر برنامه در یک فلش مموری، پیش آقای سمیعی رفتم و ایشون 50 برگ A3 رنگی پرینت گرفتن و به من تحویل دادن.


ششم : شماره تلفن و آدرش ایمیل آقای ..... (فامیلیشو یادم نیست :دی) از خانم برزگری گرفتم، عکس با کیفیت پوستر رو یرای اون آقا ایمیل کردم و باهاشون تماس گرفتم و گفتم که ارسال شده و هرچه زودتر به دستمون برسونن بنرهای برنامه رو.


هفتم : پوستر ها رو به اتاق معاونت فرهنگی بردم نزد آقای زیارتی، منشی دفتر حاج آقا میر احمدی و مُهر معاونت فرهنگی رو گرفتم و همونجا پوسترها رو مهر کردم.


هشتم : با کمک برخی از دوستان حاضر در کانون تعدادی پوستر رو در جاهای مختلف دانشگاه نصب کردیم (با توجه به کمبود نیرو و با تشکر از اعضای کانون که در وبلاگ پست درخواست همکاری رو نخوندن و منو دست تنها گذاشتن در این پروژه)


چند نکته!!

1. قبل از اجرای هر برنامه از 2 هفته قبل از تاریخ اجرا برای انجام کارهای فوق اقدام کنید.

2. تیم اجراییتونو اول مشخص کنید و سپس برای درخواست طرح اقدام کنید.

3. قبل از اجرای طرح حتما حتما موضوع طرحتونو با دبیر کانون مطرح کنید.

4. شخصی یا کانونی بودن پروژه خود را از قبل مشخص کنید.

نظرات 5 + ارسال نظر
sadaf دوشنبه 4 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 23:14

شیرین تقی پور سه‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 19:01

قربانه دستت...خیلی زحمت کشیدی.

atiyeh سه‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 22:10

داریوش چهارشنبه 6 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 22:11

سلام مهرشاد
ضمن خسته نباشید به خاطر شروع قوی کار کانون
سوالی در مورد شخصی یا کانونی بودن فعالیت داشتم. یعنی میتونیم کاری به کانون نداشته باشیم و برای خودمون یه فعالیتی رو راه بندازیم و اجرا کنیم. در این مورد لطفا توضیح بدین.
ممنون.

سلام داریوش جان
ممنونم
جا داره این دو مورد رو تعریف کنم:
پروژه کانونی: اینجور پروژه ها پروژه هایی هستند که کلیت ماهیت کانون در قبالشون مسئوله و از قدرت دانشگاه برای تحققش استفاده میشه. مثلا انجام پروژه های بزرگ مثل کنسرت گروه بانوان، دعوت اساتید و بزرگان و صاحب نامان موسیقی. در این پروژه ها دبیر مدیر پروژه است و کار گروهی برای پروژه باید تعریف بشه توسط دبیر. پس از بین مجمع عمومی اقدام میکنه به جمع کردن نیرو. در این قبیل پروژه ها بدلیل اینکه امکان داره انجام این فرآین هزینه بردار باشه پس کانون میتونه متناسب با مبلغ مورد نیاز برای انجام پروژه و همچنین توجه به اینکه باید مبلغ مشخصی هم به تالار پرداخت بشه، بلیط فروشی داشته باشه با شرایط و ضوابط مربوطه.
پروژه شخصی به مجموعه فعالیت های کم حاشیه و درون دانشگاهی گفته میشه معمولا. پروژه هایی که در کمتر از 2هفته برنامه ریزی و تنظیم میشن و به اجرا درمی آن. پروژه هایی که بلیط فروشی نداره یا اگه داشته یاشه پول کاملا به حساب کانون موسیقی برمیگرده.
این عمده ترین تفاوت این 2 نوع پروژس

علی دادخواه شنبه 9 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 16:16

کار خیلی خوبی انجام دادین
آشنا شدن با فرایندهای اداری و کاغذبازی و بوروکراسی و ... برای همه ما واجبه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد