منتظر کمکتون هستم

شنبه به کمک همتون واسه مرتب کردن اتاق تمرینات نیاز دارم. باید شنبه مرتب بشه چون یکشنبه اونجا برنامه مهمی واسه برگزاری داریم که آبروی کانون موسیقی در گرو این برنامه هست.

شنبه ساعت 9 صبح استارت کار میخوره تا ساعت 11

اگه همه بیان در کمتر از 2 ساعت کار اجام میشه

دوستانی که واسه کمک میان حتما زیر همین پست اعلام آمادگی کنن

نظرات 6 + ارسال نظر
شیرین تقی پور پنج‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 13:41

خیلیی دوست دارم بیااام اما فیزیک دارم که انقد غیبت کردم که دیگه تهدیدم کرده

گلسا پنج‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 14:48

من 10 کلاس دارم
ولی 9 تا 10 حتما میام

sadaf پنج‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 14:55

من شنبه تو اتاق کانونم..اگه کسی هست یا میشه اون ساعت در بسته باشه منم میام

علی نقی پنج‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 16:37

از ساعت ۱۰ میام. به خاطر کلاس :-\

صابره تیموری پنج‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 18:28

خوشبختانه شنبه ها کلاس ندارم.منم می آم

شیما پنج‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 20:32

منم حتما از همون ٩ میام تا ظهر هم کلاس ندارم:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد