تشکر فراوان

... از دوستانی که وقت گذاشتن

از دوستانی که اومدن

از دوستانی که منو دست تنها نذاشتن

از همه اونایی که کانونی بودنشونو بهم ثابت کردن...

همه اونایی که برای تعمیر و مرتب کردن اتاق تمرین بهم کمک کردن

ممنونم بچه ها ... خیلـــــــــــــــــــی :)

نظرات 5 + ارسال نظر
kimia شنبه 9 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 22:33

khahesh

کیمیا یکشنبه 10 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 15:24

سلام من کیمیا هستم ....ورودی 91 رشته ی شیمی . تقریبا یه یکسالی طول کشید تا تصمیم گرفتم بیام کانون .
یه چند سالیم پیانو کار کردم هم کلاسیک هم ایرانی ولی خودم ایرانی و بیشتر دوست دارم.

بی زحمت منو عضو کنید آقای پرهیزکار .
ممنوون :)

بی زحمت عضو که نمیتونه تو خونه‌ش بشینه و یه سر به کانونش نزنه.
یه اکانت بلاگ اسکای بسازید و بعد ایمیل دعوتنامه که براتون فرستاده میشه رو باز کنید. اسم و فامیل کامل و یه عکس مناسب بذارید.
این صفحه هم بخونید:
http://musicclub-sbu.blogsky.com/author/7105355264
قدکساز

صابره تیموری دوشنبه 11 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:11

شیرین تقی پور سه‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 02:46

دست شما که واقعا درد نکنه واقعا زحمت کشیدین فضای اتاق با اینکه هنوز کامله کامل نشده اما خیلی به نظرم راحت و صمیمی شده....

شیدا سه‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 13:39

اتاق خیلیییییی بهتر شده دست همگی درد نکنه, ببخشید که من نتونستم بیام کمک, روزایی که گفته بودین بیاین برای کمک من کلاس داشتم نشد بیام ولی قول میدم برای کمک واسه چیزای دیگه ای که پیش می یاد بیام حتما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد