این پُست چرا عنوان نداشت؟؟؟

سلام اومدم بالاخره  هووف چه قدر ندگو فنگ داشت 

فرشادم ، افشار
حدودا 12 ساله موعتاد شدم به موسیقی
ده ساله گیتار میزنم ، یه دو سال کیبورد کار کردم  ، البته تو طوفولیتم
استاادم آقای آزادی بودن ، که واقعا هر جا هستن خدا حفظشون کنه، فکر کنم  8 بار تو دانشگاه قبلیم اجرای دو نفره ی بیکلام گیتار گیتار داشتم. یه بارم سرای سالمندان گیتار گیتار تونبک !!!!!!!!
یه چند تا ترکم آهنگای بیکلامه مردمو باز خونی کردم که متاسفانه فقط خودم باهاشون حال میکنم
شدیدا علاقه دارم اینجا هم فعال باشم
خیلی خوشحالم که به جمع دوستان خوش ذوقو هنرمند این کانون پیوستم ، خیلیییییی خیلیییییی

نظرات 7 + ارسال نظر
شیدا یکشنبه 10 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 17:11

خوش اومدین :)

فرشاد دوشنبه 11 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:46

: D ااا عنوانم میخواست؟ اولین بار بود پست میزاشتم تو وبلاگ , دفه ی بعدی دو تا عنوان میزارم :D

sadaf دوشنبه 11 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 17:03

welcome...رشتتون چیه؟

پریسا کنعانی دوشنبه 11 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 23:35

چه خوب یه گیتاریست جدید...

شیرین تقی پور سه‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 02:48

خوش اومدین. از مدل حرف زدنتون پیداست که آدم باحالی هستید...:)

فرشاد سه‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 09:37

mamnoon... رشته م برقه

فرشاد چهارشنبه 13 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 22:58

پریسا: ممنوون
شیرین : ااا ملومه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد