معرفی نامه

سلام دوستان

من امیر کیوان شمخالی دانشجوی رشته فیزیک هستم.با اجازه شما میخوام عضو جدید جمع صمیمی تون بشم.یه چند سالی هست که ویولن میزنم.اینکه خوب میزنم یا بد رو دوست دارم از زبان شما بشنوم.فعالیتم بیشتر در زمینه موسیقی سنتی هست اما دوست ندارم از سایر موسیقی ها غافل باشم و میخوام همراه شما عزیزان در همه زمینه ها کار کنم.راستی متاسفانه من خیلی خجالتی هستم اونقدر که گاهی اطرافیان فکر میکنن من از روی غرور سر صحبت رو باهاشون باز نمی کنم.پس لطفا اگه منو تو این وضع دیدین کمکم کنید.یه مشکل دیگه ای که دارم استرس نوازندگی هست که حتی بین دوستان هم گاهی بدجوری دچارش میشم.این مشکل هم مطمئنا با کمک شما حل میشه.ممنون که حوصله کردین و این متن رو خوندین.

نظرات 6 + ارسال نظر
علی دادخواه دوشنبه 18 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 17:47

سلام امیرجان خیلی خوش اومدی
داشتن استرس طبیعیه و با تمرین کم کم کاهش پیدا میکنه
همونطور که خودت گفتی بهتره اول جلوی دوستات اجرا کنی و مطمئن باش دوستانت به راحتی اشتباهاتت رو فراموش میکنن و از اجرای زیبات لذت میبرن
امیدوارم دوستای خوبی برای هم باشیم

خیلی ممنون

کیمیا دوشنبه 18 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 19:27

به نظر من که خوب نمیزنین عاااااااااالی میزنید . موفق باشید :)

ممنون از لطف بی حد تون

مهرشاد.پ دوشنبه 18 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 22:40

آقا خیلی خوش اومدی
جای خالی یک ویلونیست حرفه ای در کانون محسوس بود
امیدوارم که بتونیم در کنار هم و با هم روی استیج بریم
مهرشاد

حرفه ایییییییییییییییییییی!بابا بیخیال.نگین یه موقع جوگیر میشما

گلسا سه‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 20:38

من خودم به شخصه اولین باری که ساز زدنتونو دیدم
واقعا لذت بردم و به وجد اومدم
و از طرفی خیلی خیلی خوشحال شدم از آشنایی با نوازنده ی حرفه ای مثل شما

شما خیلی لطف دارین اما کار اصلی رو سازندگان این قطعات انجام دادن نه منی که فقط یه تقلید ساده ازشون میکنم.ممنون از لطف تون

علی نقی خسروی چهارشنبه 20 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 16:51

سلام
باعث افتخار من بود که با شما و سایر دوستان روی استیج رفتم
انشاالله با هم اجراهای چشمگیری داشته باشیم مثل ویژه برنامه ی روز دانشجو :-)

باعث افتخار بنده هم بود.امیدوارم این افتخار تداوم پیدا کنه.

مهسا منصوری دوشنبه 2 دی‌ماه سال 1392 ساعت 18:38

سلام!
واقعا از حضور شما در کانون خوشحالم.. امیدوارم که به شما هم توی جمعمون خوش بگذره..
استرس داشتن کاملا طبیعیه، در حدی من از شنونده می ترسم که توی کانون تنها دو نفر ساز زدن منو دیدند.. اما همه ی اینا به کمک بچه ها درست می شه!
شما هم که انقدر خوب می زنید که اصلا جای بحث نیست!
واقعا حرفه ای هستید.

موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد