جلسه ...

امروز، چهارشنبه، جلسه ای با حضور جمعی از نوازندگان کانون موسیقی از ساعت 10 در محل کانون برگزار شد.


# در این جلسه طرح اجرای کنسرت بزرگ در زمستان 92، ارائه و کلیات طرح بررسی شد.

گروهی متشکل از اعضای گروه بانوان و نوازندگان دیگر کانون، بعد از اتمام امتحانات دی ماه، به سرپرستی پوریا امیدی تمرینات جدی خود را آغاز خواهند کرد. قطعاتی که تاکنون توسط گروه بانوان به اتمام رسیده از جمله قطعات این اجرا خواهند بود که با صدابرداری و نورپردازی حرفه ای در 2 یا 3 روز در تالار ابوریحان برگزار خواهد شد.

زمان این اجرا اواخر بهمن ماه پیش بینی شده است.

چهارشنبه ی هفته ی بعد، از ساعت 9، اولین تمرین آماده سازی برای کنسرت بزرگ در محل تمرین کانون موسیقی برگزار خواهد شد.


# سپس پوسترهای برنامه ی نغمه های عاشورایی در دانشگاه نصب و ضرورت شرکت در کارگاه های موسیقی کانون، توسط دبیر کانون تبیین شد ...


اسامی حاضرین:

پرهیزکار - گواهی - خسروی - بنایی - موسوی - شمخالی - اسکندری - رهبری - فضل الله - رحیم زمانی - ابراهیمی و جمعی از بانوان


نظرات 17 + ارسال نظر
گلسا چهارشنبه 20 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 23:34

هاهاها :)))))
اون سلام آخر تو بر چسبا چی میگه؟؟ :))))

باید می گفتین بقیه چیزا به غیر از سلام آخر چیه ... سلام آخر همه چیزه ...

پریسا کنعانی پنج‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 00:20

پس من چی؟؟؟

پس شما چی، چی؟

امیر سلیمی پنج‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 01:57

خوبه که جلسه برگزار بشه اما
اولا این جلسه به چه عنوانی برگزار شده ؟
ثانیا اگه قرار بوده جلسه ای برگزار بشه چرا اطلاع رسانی نشده ؟
ثالثا اگه قرار باشه جلسه ای برگزار بشه باید به طریق اولی دیروز که روز رسمی جلسات کانون بوده تشکیل میشد نه امروز !
رابعا کیا تو این جلسه شرکت کردن ؟ اسم حاضرین رو بنویسین لطفا !
موارد دیگه ای هم هست که به مصالحی الان نمیگم . ولی قطعا از روند کنونی کانون علیرغم فعالیت های مثبتی که داشته راضی نیستم و دلیل هم دارم براش .

باشد که رستگار شویم .

اگه پنجمین پستی که الان رو وبلاگ هستو مطالعه بفرمایید متوجه میشید که برای این جلسه فراخوانی وجود داشته و تاریخ این فراخوان به هفته گذشته برمیگرده تقریبا. پس...
بعد از مطالعه متوجه میشید که به چه عنوانی برگزار شده.
ضمنا بحث این جلسه از جلسات هفتگی کانون کاملا جدا بوده و با تصمیم سرپرست گروه بانوان و هماهنگی با دبیر در روز تمرین گروه بانوان برگزار شده چون جلسه مربوط میشده به گروه بانوان و مسائل حاشیه ای این گروه که چون سرپرست گروه بنا به دلایلی نتونست در جمع ما باشه مطالبو به بنده ارجاع داد و من مطرحشون کردم، پس نقدی در این زمینه نمتونه وارد باشه از این بابت که چرا مباحث این جلسه در متن جلسات هفتگی مطرح نشده.
با این نقد موافقم که باید اسم نفرات حاظر توسط نویسنده صورت جلسه مطرح میشده و از امیرحسن میخوام که ویرایش رو انجام بده.
همچنین عدم رضایت شما از کانون باید حتما در جلسه مطرح بشه و تمامی حرف ها و نقد های شما پس از بیان شدن به شورای مرکزی انتقال داده میشه و طی جلسه ای جداگانه مسائلی که مطرح کردید و دیدگاه های شما در شورای مرکزی بررسی میشه و اگر اون نقد ها وارد بود اصلاحات لازم صورت می پذیره.
ممنون از نظر
مهرشاد پرهیزکار

علی نقی پنج‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 08:28

امیرحسین خان
خیلی زحمت کشیدی بابت صورت جلسه... ممنون :-)
اما... سلام آخر؟؟؟!!!!!!!!!

سلام آخر = بحث جدانشدنی مراسمات

مهرشاد.پ پنج‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 13:21

امیرحسین ممنونم از صورت جلسه
فقط لطفا نام اسامی حاظر در جلسه رو هم بنویس
اگه اسم دوستان گروه بانوان رو نمیدونی میتونی کل گروه بانوانو به عنوان یک اسم مطرح کنی به همراه بقیه اسامی
ممنونم

اوکی

امیر سلیمی پنج‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 14:23

1 : پنجمین پست رو قبلا هم مطالعه فرمودم . نکاتی داره که میگم . اولا "فراخان" یه معنی داره . اولین معنیش اینه که دعوت از همه بدون قید حصر . شما اسم یه عده خاصی رو (با دلیل یا بی دلیل) نوشتین و تو توضیحات پست در جواب خ کنعانی نوشتین این عده حتمن باید باشن . بنابراین اولین معنی فراخان رو کاملا نادیده گرفتین . ثانیا همه میدونیم که وقتی فراخانی میشه "باید" سنجاق بشه تا حتی الامکان همه ببینن و همه بیان !!! ثالثا تاریخ این فراخان با توجه به تاریخ پست در بهترین حالت 4 روز قبل بوده پس . . .
2 : بعد از مطالعه متوجه نکات زیر شدم :
اولا یه جلسه رسمی بوده ! با توجه به اساسنامه جلسه رسمی با حضور تمام اعضای کانون برگزار میشه . در ضمن جلسه رسمی در روز رسمی کانون که این ترم سه شنبه بود برگزار میشه . به عبارت دیگه اگه جلسه رسمی بوده حتا نیازی به فراخان نداشته .
ثانیا صحبت پیرامون برنامه در دست اجرا بوده . اگه برنامه ای در دست اجرا بوده چه برنامه ای بوده ؟ چند نفر میدونستن برنامه ای در دست اجرا هست ؟ اگه برنامه ای در دست اجرا بوده باید اعضای اون برنامه میدونستن و صرفن با همونا صحبت بشه . چرا فراخان دیگه ؟ در ضمن کی تعیین کرده و چه وقتی تعیین کرده که یه برنامه در دست اجرا باشه و فقط یه عده تو این برنامه باشن ؟ (میدونم الان اولین چیزی که میگی گروه بانوان خاهد بود ! اگه اینو بگی میپرسم پس آقایونی که دعوت شدن از چه باب بوده ؟ )

امیر سلیمی پنج‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 14:51

3 : تو فراخان نوشتی که جلسه رسمیه اما تو خط چهارم توضیحت مینویسی که با تصمیم سرپرست گروه بانوان . . . چون جلسه مربوط میشده به گروه بانوان و مسایل حاشیه ای این گروه . . . !
حالا لطفا شما که خوب توضیح میدی و قانع میکنی برای بنده توضیح بدین الان چی شد ؟ مربوط به گروه بانوانه ؟ پس فراخان چرا ؟ پس حضور آقایان نامبرده چرا ؟ جلسه رسمیه ؟ جلسه برای صحبت کردن و آشنایی بوده ؟ پس به درخاست سرپرست گروه بانوان و هماهنگی دبیر چرا ؟ اتفاقا نقدی که وارد میشه اینه که الان من کدوم حرف و جواب تو رو قبول کنم ؟ جلسه گروه بانوان بوده یا جلسه مربوط به آشنایی ؟ آیا گروه بانوان همدیگه رو نمیشناختن ؟ آیا حضور آقایون تو جلسه مربوط به گروه بانوان و مسایل حاشیه ای مربوط به ایشون قابل توجیهه ؟
4 : بازم تاکید میکنم اعضای حاضر رو بنویسین ! حتا نایب دبیر کانون نباید توی جلسه عمومی مربوط به برگزاری کنسرت بزرگ حاضر باشه ؟


باشد که رستگار شویم و به شعور یکدیگر توهین نکنیم !

امیرسلیمی پنج‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 14:57

اما در خصوص این صورت جلسه ای که اینجا نوشته شده :
1 : دست امیرحسین درد نکنه بابت نوشتن صورت جلسه در مهلت مقرر .
2 : مثل اینکه گروهی تشکیل شده که هفته آینده هم تمرینش شروع میشه ؟!!!!
یعنی چی دقیقا ؟ این تصمیمات از جنس تصمیمات کلانه ! باید توی جلسه عمومی مطرح بشه ! نه تو همچین جمعی ! دیگه خیلی کوتاه بیایم باید توی شورای مرکزی مطرح بشه !
الان کانون داره به کدامین سو میره ؟

سلام، خواهش می کنم
هنوز گروهی با قطعیت شکل نگرفته
در این جلسه، اگر تصمیمی گرفته می شد، حتما سه شنبه روزی باید تصویب می شد و حتما در سه شنبه ای مطرح خواهد شد. مهرشاد می خواست پتانسیلی که در کانون وجود داره رو مانیتور کنه و بعد مطمئن بشه که همه تا آخر باهاش می مونن، به خاطر همین هم تو جلسه "چندین بار" از بچه ها پرسید که چه کسی حاضره تو این برنامه فعالیت کنه. تمرینی هم که هفته ی بعد برگزار می شه در راستای همین دیدگاهه.
من فک کنم باید توی اساسنامه فکری به حال این جور جلسات بشه که برای کسی دلخوری پیش نیاد.
بابت ننوشتن اسامی هم عذر می خوام، برگه ای که مهرشاد به من داد و اسامی توش بود رو مفقود کرده بودم و اسامی چند تن از بانوان حاضر رو به خاطر نداشتم ...
ان شاالله در جمعی صمیمانه به رفع سو تفاهم ها خواهیم پرداخت.
در پناه حق

کیمیا پنج‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 15:57

یه سوال آیا گروه بانوان عضو جدیدی هم میتونه داشته باشه ؟
مثلا یه نوازنده ی پیانو ی دیگه ؟ :/

بابت صورت جلسه هم ممنوون :)

خواهش می کنم
می تونه داشته باشه ...

امیر سلیمی پنج‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 21:19

امیرحسین وقتی میگی هنوز گروهی با قطعیت شکل نگرفته یعنی یه گروهی شکل گرفته که هنوز قطعی نیست ! اما شکل گرفته !
اگه قرار بود تصمیماتی که چارشمبه گرفته میشه تو سه شمبه هم تکرار و بعد تصویب بشه پس فلسفه جلسه چارشمبه چی بوده ؟ آیا بچه های کانون بی کارن ؟ آیا کانون داره در قالب جلسات فعالیت میکنه ؟
پتانسیل کانون آیا با دعوت یه عده و یه فراخان سنجاق نشده "مانیتور" میشه ؟ پتانسیل کانون به نظرت تو جلسه دور هم نوازی بهتر نشون داده نشد ؟ یا راه کار های بهتری برای "مانیتورینگ" پتانسیل وجود نداره ؟ آیا برای اطمینان از حضور ملت همیشه در صحنه کانون این جلسه واقعا الزامی بوده ؟ اگه اینقدر واجب بود چرا همون سه شنبه برگزار نشد ؟ در ضمن مهرشاد که میگه این جلسه اصولا مربوط به گروه بانان بوده ! یعنی داشتین بدون سرپرست گروه بانوان پتانسیل بانوان رو مانیتورینگ میکردین ؟
الان بحث دلخوری نیست . اسم نذارین روش لطفن . من دارم صراحتن از این روند کانون انتقاد میکنم . اگه نگاه سیستماتیک بشه به کانون اصلن همچین مسئله ای پیش نمیاد .
بهرحال ممنون

باشد که رستگار شویم و به شعور یکدیگر به هیچ وجه توهین نکنیم !

اون قسمتیش که شکل گرفته همون گروهه بانوانه. فلسفه ی جلسه ی چهارشنبه رو که گفتم. همه به این جلسه دعوت شده بودن و حضور اون افراد الزامی بود. مثل همایش هایی که تو دانشگاه میزارن و میگن حضور ورودی های جدید الزامیه. کاملا درسته که پتانسیل موسیقایی کانون باید در حضور سرپرست گروه و در حالی که افراد با سازهای خود به جلسه میان مانیتور بشه ولی برای اجرای یک کنسرت بزرگ با چنین بار مسولیتی بزرگی پتانسیل نوازندگی کافی نیست. فک کنم تعداد افرادی که در این جلسه حضور داشتن و یا دوست داشتن حضور داشته باشن نشون داد که افراد کانون چقدر حاضر در صحنه اند. من مطمئن هستم افرادی هستند که هنوز از تشکیل این جلسه بی اطلاعند. این موضوع حتما در سه شنبه ای مطرح خواهد شد. منظور من از دلخوری، دلخوری شخصی نبود. درک می کنم که شما به خاطر چنین اتفاق نسبتا غیر مترقبه ای، از روند حرکت کانون به "خاطر خود کانون" دلخور شدی و باید این موضوع شفاف سازی بشه.
انتقاد، جای شعار دادن و نوشتن جملات تکراری طعنه دار نیست !

مهرشاد.پ پنج‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 23:29

این مسئله داره الکی بزرگ میشه...
به دلیل اینکه اجازه فعالیت گروه بانوان لغو شد بنده برای اینکه زحمات چند ماهه بچه های گروه به هدر نره تصمیم به ادغام نوازندگان کردم با مشورت و همکاری با پوریا امیدی سرپرست گروه. این جلسه شنبه هم واسه صحبت پیرامون همین مسئله بود.
ما از همه دعوت کردیم که باشن و ممنون از اونایی که جدی گرفتن و اومدن.
این جلسه هیچ ربطی به جلسات هفتگی نداره و نداشت و توجه کنیم که جلسه هفتگی کانون این هفته به دلیل فشردگی برنامه ها بود که برگزار نشد. چهارشنبه شاید اسما یک "جلسه" بود اما اساسا هدف من صحبت راجع به تشکیل گروهی منسجم و قوی بوده برای اجرایی بزرگ. گروه هنوز شکل نگرفته و اصلا نفرات مشخص نیستند. هر کسی که به پست بنده احترام گذاشت و در جمع ما بود و به ما پیوست میتونه در تمرینات حضور داشته باشه و هر کسی هم که نبود این به معنی بی احترامی به حرف بنده از سوی من تلقی نمیشه چون شاید کلاس داشته که نیومده پس میتونه با دیدن پست بعدی در وبلاگ سر تمرینات بیاد و با ما تمرین کنه اگر شخصا تمایل داره!!
افرادی که در تمرینات حضور پیدا میکنن حضورشون کاملا اختیاریه اما افرادی فرصت همکاری با گروه جدید رو پیدا میکنن که توسط سرپرست گروه انتخاب بشن متناسب با توانایی هاشون و پتانسیل درونیشون واسه اجرای زنده.
امیر گفت چرا نائب دبیر نبوده!! من هم توقع داشتم که نائب دبیر حضور داشته باشه اما خب شاید مشغله ی وحید باعث شد که جلسه رو از دست بده و از وحید میخوام که سر تمرینات بیاد و در گروه باشه حتما.
***توصیه اکید دارم از هرگونه جانب گیری یا تفکرات منفی دوری بشه و منفی گرایی و خیال بافی ها در مورد این مسئله که این برنامه هدف خاصی داشته اونم با حضور یا دعوت نفرات خاص، اصلا شکل نگیره. این جور افکار فقط به کانون ضربه میزنه و باعث تفرقه میشه.***
این یک فراخوان بوده و اسمش همچنان همون "فراخوان" باقی میمونه. مجری طرح و مدیر اجرایی این برنامه بنده هستم و درخواستم از همه اعضای کانون، اعم از نوازنده و غیر نوازنده اینه که در این پروسه مارو همراهی کنن و به ما بپیوندن.
توجه : انتخاب اینکه چه کسی فرصت اجرا پیدا میکنه بر عهده سرپرست گروهه.
من از همــــــــــــــــه دعوت میکنم که در این برنامه باشن
از وحید رضا دوست نائب دبیر کانون
از امیر سلیمی مسئول اساس نامه
از همه اونایی که اسمشون توی اون لیست اومده و نیومده!!!
و خواهش من اینه که این بحث انقدر بزرگ نشه الکی و از حاشیه سازی جلوگیری بشه چون اینجور صحبت ها به دلیل اینکه قالب نوشتاری داره و رو در رو مطرح نمیشه میتونه باعث برداشت اشتباه و سوتفاهم بشه. پس بهتره که به این بحث همینجا پایان بدیم و روز سه شنبه ساعت 12 الی 13 راجع به این مسئله در جلسه هفتگی کانون صحبت کنیم تا نه تنها تمامیت این ابهام برطرف بشه بلکه اگر خدایی نکرده به شعور کسی هم ناخواسته توهین شده، قضیه کاملا شفاف سازی بشه و در آخر حرفی نمونه و تمامی توجهمونو متمرکز چگونگی ارتقا سطح کیفی عملکرد گروه جدید کنیم.
ممنونم
مهرشاد پرهیزکار

مهرشاد.پ پنج‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 23:34

ضمنا تشکر ویژه ای دارم از امیر سلیمی، مسئول اساس نامه که انقدر دقیق ضعف های احتمالی موجودو مطرح کرد و خواستار شفاف سازی یک سری مسائل شد.
فکر میکنم بر مسئولیت اساس نامه فرد مناسبی انتصاب شده.
بازم ازت ممنونم امیر جان
ایشالا این هفته هم در جلسه هفتگی و هم در جلسه تمرین می بینیمت

امیر سلیمی جمعه 22 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 01:18

مهرشاد خان چرا این بحث ادغام رو همون اولش نگفتی ؟ تاپ سیکرت بود مگه ؟ بازم میگم شما توی اون پست فراخانت راجع به این مسئله ادغام حرفی نزدی در حالیکه به من گفتی عنوان و موضوع این فراخان رو توی اون پست نوشتی ! پس نقد من باز هم وارده به این علت که اطلاع رسانی صحیح نبوده و همچنین کامل نبوده ! درضمن بحث ادغام گروه ها و نوازنده اتفاقا و اصولا باید در جلسه های عمومی و رسمی کانون در سه شنبه مطرح بشه ! نه توی یه جلسه دیگه ! الان بحث سر بودن یا نبودن تو گروه نیست ! اما چیزی که مهمه اینه که اولا صلاحیت انتخاب سرپرست یه گروه جدید و بزرگ که میخاد یه کار بزرگ انجام بده دیگه با خود دبیر نیست . یعنی صلاحیت انحصاری نیست . اقلا باید توسط شورای مرکزی انتخاب بشه ! به نظر من نایب دبیر حتمن باید مطلع بشه از جلسات به هر طریقی ! کم کاری وحید در اینجا محرزه که به وبلاگ سر نمیزنه !
اما نکته مهم ! لطفا سعی کن اسم نذاری روی این کار من ! نه خیالبافی میکنم و نه منفی بافی میکنم و نه توهم توطئه دارم ! اصولا هدفم هم حاشیه سازی و جانب داری نیست ! بنابراین با همچین برچسب هایی لطفن بحث اساسی من رو زیر سوال نبر ! دقیقن منظور من از اینکه این جلسه با این ترتیب به هیچ وجه نباید تشکیل میشده همینه که بین بچه ها تفرقه نیفته ! بعدن کسی نیاد بگه کانون شده مال خواص و مال اونایی که ازشون دعوت به عمل میاد ! این قضیه هیچ ربطی به وحید نداره و اینکه شما عمدن داری ازش اسم میاری که انگار من به جانب داری از وحید این نظرات رو نوشتم خود حاشیه سازیه ! من تنها باری که از وحید جانب داری کردم تو جلسه انتخاب دبیر بود و اگه هزار بار دیگه هم جلسه انتخاب دبیر باشه از وحید حمایت میکنم اما الان دارم فقط و فقط از کانون دفاع میکنم و از اون وظیفه ای که فکر میکنم کانون داره ! بیشتر از این ادامه نمیدم و میذارم تو جلسه حسابی راجع به این قضیه بحث بشه !

باشد که رستگار شویم و بدانیم که نباید به شعور یکدیگر توهین کنیم !

پریسا کنعانی جمعه 22 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 19:56

نوازندگی تو گروه خب...اعضا چطوری انتخاب شدن؟؟؟

اعضا انتخاب نشدن
دعوت شدن
شما هم دعوت هستید
مایل بودی بیا سر تمرینات
بقیه توضیحات اونجا داده میشه
اگه الان می پرسی که تمرینات کی هست باید بگم اعلام میکنیم
مهرشاد

rezvan hosseini rad جمعه 22 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 22:19

cheraa mn nistaaaaaaaaaammmm????????

شیدا شنبه 23 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:06

هر موقع اعلام کردید زمان تمرینو،منم میام ;-)

پریسا کنعانی یکشنبه 24 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 20:27

یعنی چی؟؟؟؟؟اگه انتخاب نشدن پس تمرین چیه؟؟؟؟یعنی هر کی می تونه سازشو بیار بیاد تو گروه؟؟؟می خوام بدونم معیار انتخاب اعضا چیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد