معرفی نامه

سلااااااام و صد سلااااااام به همه ی بر و بچه های دوست داشتنی کانون @نت


کیمیا رییس سمیعی هستم (همون کیمیا بهم بگین راحتترم ) ورودی 91 رشته ی شیمی محض .

تو یکی از روزای عادی و تکراری ِ دانشگاه , تصمیم گرفتیم با دوستم بریم فیلم دهلیزو ببینیم .... اول برنامه آقای فرازنده مهر پیانو میزدند ... چنان به وجد اومدم  ^_^ همون لحظه به خودم قول دادم در اسرع وقت بیام کانون موسیقی .هر چند من خیلی سعادت نداشتم که از حضور ایشون تو کانون استفاده کنم ... تا من اومدم ایشون رفتن :(



من حدودا 5-6 سال پیانو زدم البته خیـــــــــــلـــــــــــی خیــــــــــــــــــــــلـــــــــــــــــــی پراکنده زدم , مفیدش شاید 2 سال بشه :/

 2 سال هم ارگ زدم صرفا جهت اینکه یکم آهنگای 6/8 یاد بگیرم و در جواب ِ فامیل که میگفتن تو این چند سال که پیانو زدی چی بهت یاد دادن !!! ... با چندتا از این آهنگا سر گرمشون کنم . (فامیلای ما فقط آهنگای 6/8 ُ آهنگ حساب میکنن !!!! )

بیشتر به موسیقی پاپ و سنتی علاقه دارم و به موسیقی کلاسیک هم... تا حدودی ... اصلا علاقه ندارم .

یکی از تفریحاتِ اعتیادآوری هم که اخیرا پیدا کردم اینه که , نت آهنگا رو گوشی در بیارم .


با اینکه مدت خیلی خیلی کمی ِ که اومدم کانون اما تو همین مدت کم , خیلی بهم کمک شده . :) یکی از مهمتریناش این بود که تا قبل از اینکه بیام کانون , هرگز هرگز هرگز , نمیتونستم جلوی کسی ساز بزنم ... اما اونقدر تو کانون جو ِ خووبی بود و هست که من به خودم این اجازه رو دادم تا برای اولین بار تو کـــــل زنــــــدگیم جلوی ِ چند نفر , ساز بزنم . اولین بار که اومدم تو کانون ساز زدم , اوونقــدر پام میلرزید که آقای پرهیزکار اومد پاشو گذاشت رو پدال که تکون نخوره @پوزخند ولی الان خــیـــلـــی بهتر شدم . بازم مرسی 


  خیلی دوست دارم و امیدوارم که بتونم یه سهمی تو موفقیت کانون داشته باشم .


در ضمن ببخشید اگه زیاد حرف زدم و سرتونو درد اوردم :)





نظرات 6 + ارسال نظر
شیدا چهارشنبه 4 دی‌ماه سال 1392 ساعت 22:49

خوش اومدی کلی :-)

مــــــرســـــی

مهسا منصوری پنج‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1392 ساعت 15:57

به به! سلااااام! بالاخره آمدیییی... خوش آمدی عزیزم!
لازم به ذکره که از پارساله دارم با خوااااهش ازت می خوام که پاشی بیای کانون ببببببله!!!
حالا خوب شد آمدی! دیگه صورت جلسه ها با تو!!
کیکم که می پزیی دیگه آدم چی می تونه از خدا بخواد؟!
شوخی می کنم گیمیل، دم گلت گرم!

بَره بَره .... بالاخره آمدم

امیر کیوان شمخالی پنج‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1392 ساعت 20:54

خیلی خوش اومدین.

خیـــلــی ممنوووون

مهرشاد.پ جمعه 6 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:33

کانون ما نه تنها هنرمندای خوبی در زمینه ی نواختن ساز داره بلکه این عزیزان در فعل مقدس آشپزی هم هنرمندانه عمل میکنن و...
اول اینکه خوش اومدید.
دوم اینکه خوشحالم که جو کانونو انقدر خوب ارزیابی کردید که با این گرمیو صمیمیت در موردش صحبت میکنید.
سوم اینکه ما بازم کـــیـــــــــــــــــــــــــــــک میخوایم

مرسی
ایشالا واسه اولین جلسه ی کانون تو ترم جدید دوباره کیک میارم.

جهان شنبه 21 دی‌ماه سال 1392 ساعت 21:20

خوشم میاد همه راهها به کانون فیلم ختم میشه
بعله

امیر حیدری یکشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 22:56

مهرشاد ببین براتون نیرو جذب گردیم :)))))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد