تهیه ی اولین کتاب صوتی "تئوری موسیقی" برای نابینایان توسط کانون موسیقی دانشگاه شهید بهشتی

برای انجام این پروژه به یک گروه اجرایی قوی احتیاج دارم + امیرحسین موسوی (:دی)

طرحش داده شده و به احتمال خیلی زیاد تصویب میشه

نظرات 3 + ارسال نظر
امیرحسین سه‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 23:00

در خدمتم :)

مهسا منصوری چهارشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:51

Salam! Az unjaee ke savade musighim khub nist ehtemalan kari az dastam bar nemiad amma bedune shak ru man mitunid hesab konid
Har kari betunam bokonam anjam midam :)

اختیار دارید خانم منصوری
ممنونم :)

نیلوفر زارعی پنج‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 13:28

سلام!!باالاخره من اومدم وبلاگ!

نیلوفر به جون خودم تا چند ثانیه اول که اسمتو دیدم هنگ بودم منتظر بودم صفحه مجددا لوود بشه و ببینم که اشتباه تایپی بوده...
اما دیدم نه...این خودشه...بالاخره اومد
خوش اومدی
مهرشاد.پ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد