بدون شرح

 
اون پلاتو مال همه بچه هاست ، هروقت هم دلشون بخواد میرن ، روی این جمله هروقت دلشون بخواد بازم تاکید می کنم.
  مثل خود دوست گرامی آقای رضادوست که هیچ وقت سر تمرین ها مارو تنها نذاشتن !

دوستان هروقت خواستین می تونید وارد پلاتو بشین :دی

پ.ن ۱ : این پست ۱۰۰ ٪ در جواب پست پایینی نوشته شده.

پ.ن ۲ : کسی که میگه پلاتو نیاید سر تمرین گروه لااقل خودش نباید سر تمرین های بقیه بره !
( رطب خورده و منع رطب کی کند آخه عزیز من ؟‌)



نامه تمام

نظرات 1 + ارسال نظر
وحید یکشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 07:58

پوریای عزیز!
چند نکته:
1. هیچ کس نمیتونه ورود کسی رو به پلاتو ممنوع کنه (البته تا جایی که من می دونم). پست گذاشته شده، صرفا یک "خواهشِ" دوستانه بود (کمااین که بازم بچه ها اومدن!)؛
2. تا جایی که من یادمه، هر وقت سرتمرین های شما اومدم، اجازه گرفتم و با این قید که مزاحم نیستم، وارد شدم؛
3. چرا یک جوری پیام می ذاری که هر کی بیاد توی وبلاگ فکر می کنه بین خودت و بقیه مشکلی هست؟!
4. اما (فارغ از نکات بالا) بازم مثل همیشه، این صراحت لهجه تو تحسین می کنم :)

مشکل ؟
چه مشکلی ؟‌

آقا اصلا ما هیچوقت نشده توی کانون تمرین پشت در های بسته داشته باشیم !
اصلا رسم نیست ،
من هم کاملا متن رو شوخی وار نوشتم که ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد