اطلاعیه مهم

دوستانی که تمایل دارند در فعالیت های جنبی کانون شرکت داشته باشند تا روز شنبه مورخ 7/12 یک برگ فیش مانده حساب تجارت که به نام خودشان است را به دفتر کانون تحویل دهند.تاکیدا حساب باید تجارت باشد.معاونت فرهنگی به اسامی که بعد از این موعد به دستشان برسد ترتیب اثر نخواهد داد.همه اعضای فعال کانون لطفا تا روز شنبه این فیش را به کانون تحویل دهند.با تشکر
نظرات 3 + ارسال نظر
موژان پنج‌شنبه 10 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 12:55

سلام!
من جلسه‌ی اول کانون رو متأسفانه نتونستم بیام و در جریان صحبت‌ها نیستم. ممکنه لطفاً یه توضیح درمورد فعالیت‌های جنبی کانون بدید؟

فعالیت در غرفه ها-عکاسی-هماهنگی کارگاه های آموزشی و خیلی کارهای دیگه.البته برای همه این فعالیتها نیرو داریم اما کار از محکم کاری عیب نمی کنه.

بهداد چهارشنبه 16 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 00:12

سلام.

ورودی جدید هستم، و آدرس وبلاگ رو هم دیر پیدا کردم.

الان نداشتن حساب تجارت و اینها مانع فعالیتِ انشاالله فعالم در کانون میشه؟

خیر.این ها ربطی به امکان فعالیت نداره.حساب و کتاب هر ماه هم جداست که در صورت نیاز باز هم از طریق این وبلاگ اطلاعات لازم در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

فریدا پنج‌شنبه 24 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 09:53

سلام من جلسه اول کانون رو بودم اونجا چیزی در این مورد گفته نشد. من الان دارم این مطلب رو میخونم و تازه از این فیش تجارت مطلع شدم. چی کار یاید کرد؟

مهم نیست.ماه به ماه میشه این کارو انجام داد.اطلاعیه های بعدی ما رو دنبال کنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد