جلسات هفتگی کانون موسیقی

دوستای گلم، اعضای محترم کانون موسیقی، سلام.

جلسات کانون مهمترین رکنی است که در بقای کانون و هدفمندی کانون تاثیر مستقیم داره و موجبات پر رنگ تر شدن کانون و فعالیت های کانونی رو فراهم میکنه.


سه شنبه، مورخ 1392/09/26، ساعت 12 الی 13

جلسه ی کانون موسیقی برگزار میشه

.


منتظرتون هستیم

مهرشاد پرهیزکار

نظرات 4 + ارسال نظر
ازاده عرب جوادی سه‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 22:41

سلام ازاده عرب جوادی هستم...
ورودی 92 رشته حقوق
از تیرماه امسال سنتور رو شروع کردم و خیلی راغبم که در کانون فعالیت کنم...
خیلی وارد نیستم ولی دوست دارم با کانون همکاری کنم و عضوی از کانون باشم.
خوشحال میشم منو به عنوان عضوی از کانون بپذیرید
09128131624
zeinabarabjavadi@yahoo.com

حمیدرضا دوشنبه 4 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 22:29

just visiting...

پریسا کنعانی دوشنبه 25 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 17:19

رفتیم تو فرجه ها که...

هنوز نرفتیم
از شنبه میریم تو فرجه ها
مهرشاد

شیدا دوشنبه 25 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 21:19

کاش یه روز دیگه بود:(دلم میخواد بیام ولی فردا دانشگاه نیستم اصلا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد