عذر خواهی!

با سلام خدمت همه دوستان

قبل از هر چیزی از همین تریبون باید استفاده بکنم و عذرخواهی خودم رو اعلام کنم بخاطر عدم فعالیت وبلاگ کانون در دوره ای که من دبیر بودم. یک حقیقتی وجود داره و اون هم اینکه در دوره های قبلی اپلیکیشن هایی مثل تلگرام و حتی وایبر خیلی همه گیر نشده بودن و کانون ناچار بود هر فعالیتی که داره و هر اطلاع رسانی ای که داره از طریق وبلاگ انجامشون بده و چون در یکی دو سال اخیر این اپلیکیشن ها خیلی کمک میکردن به اطلاع رسانیِ برنامه های کانون و چیزهای دیگه ما ناخودآگاه از وبلاگ غافل شدیم و این قصور رو بنده کاملا قبول میکنم و ازتون عذرخواهی میکنم. در دوره ی جدید تصمیم گرفتیم که به وبلاگ بیش از پیش بها بدیم...

موفق و موید باشید...

سازتون کوک!


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد