نظرات 4 + ارسال نظر
سارا پنج‌شنبه 11 دی‌ماه سال 1393 ساعت 20:44

سلام
میخاستم بدونم چجوری میشه با کانون همکاری داشت؟
یه سوال دیگه هم دارم. کانون موسیقی برای کل دانشگاه شهید بهشتیه؟
یعنی علوم پزشکی هم شاملش میشه؟

سلام.همکاری میتونه موسیقایی یا غیر موسیقایی باشه.موسیقایی که معلومه باید یه سازی بلد باشید.اما غیر موسیقایی میتونه خیلی چیزا باشه مثل تدارکات و طراحی پوستر و عکاسی و...کانون موسیقی مال دانشگاه شهید بهشتی هست اما بچه های علوم پزشکی هم میتونن با ما همکاری داشته باشن و کسی جلوشون رو نمیگیره و داریم کارو با چند نفرشون شروع کنیم .

سارا پنج‌شنبه 11 دی‌ماه سال 1393 ساعت 23:53

من سنتور میزنم. البته حرفه ای نیستم. میخام بدونم نوازنده های کانون در چه سطحی هستن؟

نوازنده سنتور تقریبا در هر سطحی داریم.لطفا کمی بیشتر از دانسته هاتون بگید.آیا ردیف بلدید؟در چه حدی؟

سارا جمعه 12 دی‌ماه سال 1393 ساعت 18:06

من دو سال با یه استاد خصوصی کلاس داشتم که بعدا متوجه شدم که ایشون عملا چیزی به من یاد ندادن . الان چندوقتیه ک استادمو عوض کردم و چون حتی مدل مضراب زدنم هم عوض شده از اول شروع کردم. متاسفانه دو سال عقب افتادم. خیلی دوس دارم همکاری داشته باشم باهاتون ولی فکر میکنم که الان در این سطحی ک من هستم نمیتونم کمکی بکنم:(

صابر یکشنبه 7 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 10:31

سلام. من آواز سنتی میخونم. با استاد وحید تاج کار کردم. من هم میتونم باهاتون همکاری کنم؟

سلام دوست عزیز. چه خوب! حتما از حضورتون استفاده میکنیم.
لطفا با من تماس بگیرید.
خسروی.
09363022967
Telegram: a11211

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد