جلسه سوم تیرماه هزاروسیصد ونود و چهار /بلاخره دبیر و نایب دبیر جدید کانون انتخاب شدند :)

به نام خدا


طی آخرین جلسه ای که شورای مرکزی منتخب اعضا برای انتخاب دبیر کانون تشکیل داد ، هریک از اعضای شورا در مورد ویژگی های مورد انتظارشان از یک دبیر مناسب صحبت کردند و بعد از رای گیری تک تک آرا به تفصیل بررسی و به چالش کشیده شد. از جمله ویژگیهای مورد انتظار اعضا ، مسوولیت پذیری، داشتن وقت آزاد کافی برای رسیدگی به امور کانون،بهره مندی از توان برقراری ارتباط مناسب با  علاقمندان خارج از کانون، داشتن روحیه ای کاری ، و در نهایت برخورداری از شخصیتی دموکرات و گوشی شنوا برای شنیدن انتقادات و پیشنهادات اعضا برای رسیدن به اهداف کانون بود . 


   ماحصل این جلسه، انتخاب "علی نقی خسروی" بعنوان دبیر و "امیرحسین موسوی" بعنوان نایب دبیر بود. هردو منتخب شورا ، از اعضای باسابقه و قدیمی کانون موسیقی هستند . 


کانون موسیقی امیدوار است با یاری اعضا و برنامه ریزی دقیق شورای مرکزی قدم به قدم به اهداف خود نزدیک شده و خدمتی هرچند کوچک به عرصه موسیقی کشور بکند. 



باتشکر :) 

نظرات 1 + ارسال نظر
شهسواریان سه‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 20:23

سلام خوبین؟
یه گروه هست که نمیدونم میشناسین یا نه: بزرگراه. این گروه موسیقی راک انجام میده و آخرین کنسرتشون هم 14 مرداد بود توی تالار ایوان شمس که موسیقی راک دهه 70 مثل گری مور و گلیمور و جیمی پیج و ... رو اجرا کردن. می خواستم بگم اگه بشه یه پروژه دانشجویی انجام بدم که یک بار این گروه توی دانشگاهمون اجرا بره، البته اگه اجازه بدن. هرچند که مسئولان دانشگاه سخت گیرن ولی خب این کار اچرا رفته بیرون ... منتظرم که جواب بدین. ایمیلم رو هم گذاشتم
ممنون

سلام.با تشکر از نظری که دادید ولی با عرض تاسف محاله که اجازه اجرای همچین موسیقیهایی داده بشه.خیالتون راحت باشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد