انتخاب "نام" برای گروه های موسیقی فعال کانون

دوستان عزیز با توجه به اینکه 2 پروژه ی بزرگ کانونی رو پیش رو داریم، یکی کنسرت بانوان و دیگری جشن ورودی ها و در حال حاظر 2 گروه به طور مستقل درحال تمرین هستند، باید برای این 2 گروه، مخصوصا گروه موسیقی بانوان اسمی انتخاب بشه. لطفا ایده هاتونو در بخش نظرات اعمال کنید...همه مشارکت کنید 


ضمنا 1 خبر جدید دارم :

اینکه پوستر و بلیت کنسرت گروه موسیقی بانوان در دست طراحیه ... 

گزارش اول از تمرین گروه موسیقی جشن ورودی ها...

سلام 

امروز با حضور دبیر و دوستان ویولونیستمون اولین تمرینمون در تالار ابوریحان کلید خورد.

قطعه ی "سلام آخر" که توسط فربد نت نویسی شده بود رو تمرین کردیم و به انتخاب آهنگ هایی برای اجرا پرداختیم.

با هم فکری بچه ها قطعات زیبایی انتخاب شد که از بین اونا گلچینی صورت میگیره به جهت تمرین و اجرا...

روز خوبی بود

ممنون از همه بچه ها که وقت گذاشتن و اومدن

همه پر انرژی بودن

و ممنون از فربد عزیز و پیگیری هاش

تا گزارش بعدی...خدانگهدار 

گزارش ۵

به دلیل اینکه بچه های گروه زیاد موافق نبودند با گزارش ، و من هم اصلا با این کار موافق نیستم ، از این به بعد مثل بقیه فعالیت های کانون که این روزها بدون نوشتن گزارش انجام می شه ، گزارشی راجع به گروه بانوان منتشر نمی شه.

اطلاع رسانی فعالیت های گروه هم همونطور که سر تمرین بچه ها گفتن که بهتر هستش انجام می شه !




نامه تمام

ومن الله توفیق...

گزارش ۴

بسمه تعالی

تمرین امروز داخل خود کانون ، با پیانوی آقای غلامی با ۲۰ دقیقه تاخیر شروع شد . ولی شروع بدی نداشتیم ، 
درسته اوایل کار یه کم عدم هماهنگی داشتیم ، ولی به مرور زمان حتما درست می شه ، این گروه اگه یه کم خودشو باور داشته باشه و نترسه از ساز زدن حتما به بهترین صدا دهی می رسه ، البته با تلاش و سختی . 

از هفته ی دیگه کم کم فشار کار بیشتر می شه و به مرور کار سخت تر .
 
چند تا نکته ،
اول اینکه اگه بچه ها فقط می خوان دور هم ساز بزنن و یه اجرا داشته باشن من فقط نت های قطعا هارو براتون میارم و هیچ برنامه فوق برنامه ی آموزشی نداریم .
ولی حالا که داریم هر هفته وقت میزاریم ، من یه سری چیز هایی از موسیقی ایرانی و دستگاهی هر جلسه به صورت خیلی مختصر بهتون آموزش بدم تا این دوره ی چند ماهه فقط صرف دور هم ساز زدن نباشه .
پس اگه دوست دارین که این وقت صرف آموزش هم بشه بگین ، تا به صورت رفراندوم این قضیه مشخص بشه !

دوم اینکه از جلسه دیگه به هیچ وجه دیر نیاین ، و زودتر بیاین با پیانو سازتون رو کوک کنید ،

سوم اینکه اگر می خواهید موسیقی دستگاهی ایرانی رو کامل یاد بگیرید از جلسه فلش مموری همراهتون باشه حتما !

چهارم اینکه هر نظری یا پیشنهادی دارین بدون تعارف مطرح کنید.

نامه تمام

و من الله توفیق...

...خطاب به دبیر کانون...

به نام خــــــــــــدا


با سلام 

از یک عدد "دبیر محترم کانون موسیقی" خواهشمندم هر روزی که هستش اطلاع بده بشینیم واسه اجرای موسیقی جشن ورودی های جدید برنامه ریزی کنیم و برنامه تمرین رو به گروه اجرایی ارائه بدیـــــــم   آورین... 

گزارش ۳

این هفته ما به علت مشکلاتی که پیش اومد نتونستیم رسما تمرین هارو شروع کنیم !
این مشکلات هم چیزی نبود جز یه سری عدم هماهنگی امور فرهنگی ، و نبودن برخی از بچه ها سر تمرین که این مشکلات هم این هفته حل می شه حتما ! (البته امیدوارم)

فعلا بچه هایی که نت گرفتن توی خونه در طول هفته تمرین می کنن تا بدون مشکل از ۴ شنبه رسما با تمام اعضا تمرین شروع بشه .

یه چیز خیلی مهم دیگه ؛

به علت تمرکز بیشتر بچه ها و استفاده از تمام توانشون توی ساز زدن ، تمرین توی هفته های اول پشت در های بسته انجام میشه ، تا بچه های به اون هماهنگی و اعتماد به نفس لازم برسن.

خواهش می کنم تا اطلاع ثانوی از بچه های کانون که توی گروه نیستن سر تمرین برای دیدن ساز زدن بچه ها نیاین.
چون اولا چیز خاصی فعلا واسه دیدن نیست ، دوما بچه ها تمرکزشون از بین می ره .
(این خواهش شامل دبیر کانون هم می شه ۱۰۰ ٪ )


ممنون.
نامه تمام.

پیش تمرین!

به نام خدایی که باران را آفرید تا سرزمین عاشقان آتش نگیرد


به به! فردا هم که چهارشنبه است و همه هیجان شروع تمرین گروه بانوان رو داریم! خدایاااااا این حال رو از ماااا نگیر!


سلام عرض می کنم! درسته رفتم مسافرت اما روزانه وبلاگ رو چک می کنم! الآن هم از خونمون تو پادووا دارم این پست رو می نویسم! 


خواستم هم یه جورایی اعلام حضور کنم و هم یه جورایی بگم به یادتونم و هم می خواستم بپرسم حال و احوالتون چطوره...!


خیلی دلم می خواست واسه تمرین ها باشم... حسابی حالم گرفته است! فیلمبرداری و صورت جلسه یهدتون نره ها!


دیر هم نکنید وگرنه آقای امیدی عصبانی می شن ها! اذیتش نکنید، خدا رو خوش نمی آد! اصلا واسه خودتون(مون) هم خوبه همیشه به وقت باشیم! 


خب من حرفی برای گفتن دیگه ندارم !


راستی اگر دانلودی چیزی می خواید که به اینترنت با سرعت و بدون فیلتر نیاز داره من در خدمتم


هر کی هم fb داره می تونه ادم کنه (Mahsa Nsoori)


حالا واسه کانون صفحه فیس بوک درست کنیم یا نه؟؟ چی شد؟؟


خوب شد حرف نداشتم ها! اگر داشتم که کارتون ساخته بود! هه هه


روزتون خوش، چهره تان خندان!