نیما جلیلوند

با سلام به همه ی دوستان.امیدوارم شاد و سرحال باشید.با عرض پوزش از دبیر و اعضای کانون موسیقی.من این یادداشت رو گذاشتم که بگم از ادامه ی همکاری با کانون معذورم و در اجراها و فعالیت های کانون نیستم.امیدوارم کانون در آینده فعالیت های زیاد و البته ثمربخشی داشته باشه.با آرزوی توفیق برای همه ی دوستان و کانون موسیقی.والبته پوزش از همه.شاد باشید

اطلاعیه مهم

سلام به همه من امروز با اقای فرازنده مهر حرف زدم و طی صحبت های من باهاش و اینکه احتمالا تا 1هفته شایدم 10روز طول بکشه که برگرده سر مسئولیتش من فعلا کارهاشون رو انجام میدم یعنی تو این 10 روز نایب دبیر کانون هستم و این یعنی  اگر حرفی هست و یا ایشون قول کاری رو داده بودند من سعی میکنم حلش کنم و یا انجام بدم. 

 

2تا مطلب رو باید بگم اول اینکه کنسرت خود فربد فرازنده مهر سر جای خودش هست و اصلا کنسل نشده و مطلب دوم که خیلی مهم و خوب هست اینکه کنسرت گروه بانوان هم سرجای خودش برقرار هست و به زودی زود انشاالله تمرین هارو شروع میکنیم.بجز این 2تا برنامه که انجامش رو اقای فرازنده مهر قطعی  اعلام کردند. اگر کسی دیگر میخواد و میتونه کنسرت دیگه ای بزاره هم فربد فرازنده مهر و هم بقیه ازش استقبال میکنند.ولی هرکی برنامه ای داره زمانش رو و نوع کنسرت رو به من بگه که من به فربد فرازنده مهر دبیر کانون بگم و هم هماهنگی برنامه انجام بشه تا بعدا مشکلی اتفاق نیفته. 

 

با تشکر خیلی زیاد-فرزانه

اطلاعیه مهم

با سلام خدمت همه دوستان عزیزم: 

بدین وسیله به اطلاع همه میرسانم به دلیل مشکلی که برای اقای فرازنده مهر دبیر کانون موسیقی دانشگاه پیش امده همه جلساتی که ایشون قرار بوده برگزار کنند فعلا کنسل میشود و همچنین ازمون ورودی گروه بانوان هم که قرار بود در این هفته برگزار شود تا اطلاع ثانوی کنسل میشود .فراخوان برای تعیین دوباره روز ازمون بعدا توسط خود ایشان به اطلاع شما دوستان خواهد رسید. 

با تشکر فراوان .فرزانه فتاحی

کنسرت و رسیتالِ پیانو در FSBU، شماره‌یِ یک

 

با اجرایِ قطعاتی در سبک هایِ: 

 

موسیقیِ کلاسیک: 

 

1) سوناتِ شماره یِ یکِ بتهوون برایِ پیانو، موومان های یک، دو و چهار 

2) سوناتِ پیانو در فا ماژور، موتزارت، همه ی موومان ها (کامپلیت سوناتا) 

3) والس هایِ 16، 10 و 7 از شوپن 

 

موسیقیِ ایرانی: 

 

1) دستگاهِ اصفهان: پیش در آمدِ اصفهان 

2) دستگاهِ ماهور: مرغِ سحر 

3) دستگاهِ شور (آوازِ دشتی): الهه ی ناز 

 

موسیقیِ پاپ-راک: 

 

1) Can't you feel the love tonight? - Lion King's Main Theme - Elton John 

2) Everything I Do - Bryan Adams 

3) Hello (I'm Your Mind) - Evanescense 

4) Numb - Linkin' Park 

 

موسیقیِ فیلم: 

 

The Fabulous Destiny of Amelie Poulain - Yan Tiersen

 

1) La Valse d'Amélie

2) Comptine d'un autre été

3) J'y suis jamais allé

4) Sur le fil

5) Orchestral Valse 

 

 

پیانو، ترنسکریپشِن، و تنظیم قطعات برایِ پیانو: فربد فرازنده مهر

 

 

 

زمان: هفته ی دومِ اردیبهشت ماه؛ دقیقِ آن متعاقبن در پوسترها اعلام خواهد شد. 

 

مکان: تالارِ مولویِ دانشگاهِ شهید بهشتی 

 

هزینه ی بلیط: 10000 تومان 

 

 

شرکت برایِ عموم آزاد است.  

 

 

توجه: این کنسرت تا اطلاع ثانوی کنسل است.