سقفی برای کانون، و معناهاش

 

چهارشنبه، روزی‌یه که قراره همت کنیم و از خجالتِ در و دیوارِ خسته، شاکی، و البته منتظرِ اتاقِ جدیدِ کانون در بیایم. 

 

کانونِ موسیقی‌یه، و باید هنری و موسیقی‌آنه آراییده بشه. از ایده‌هایِ کلاسیکی مثلِ پوستر می‌شه، تا مدرن‌بازی در آوردن‌هایی نظیر چیدنِ سورئالِ کتاب‌ها تو کتاب‌خونه، یا که برعکس گذاشتن مانیتور، مثلن. 

 

"ذوق"، اون چیزیه که خلق می‌کنه، و نهایتن معجزه. 

 

حالا فعلن از گردگیری شروع کنیم؛ واسه معجزه وقت هست! 

 

ولی به فکرِ اعجاز باشین از الان. 

 

 

اسامیِ زیر اعلامِ علاقه‌مندی و آمدن کردن برایِ روزِ جهانیِ احیایِ اتاقِ کانونِ موسیقی: 

 

پوریا امیدی 

سیدامیرحسین موسوی 

بهرام عبداله پور 

نگار نیکی‌پی 

رومینا سدهی راد 

حمید میرسعیدی 

سارا صادقی 

مهسا منصوری 

نیلوفر زارعی 

فرزانه فتاحی 

 

معنیش مُسلَمَن اینه که قراره چهارشنبه ببینمشون. 

 

در موردِ ساعت، نظر بدین تا انتخاب کنیم؛ من از 9 تا حداکثر 1 می‌تونم باشم، و خاطرنشان کنم که باید باشم! (البته بودنم برایِ صرفِ ورود به اتاق و کار فکر می‌کنم می‌تونه کافی باشه؛ به این معنا که کسایی اگه لازم بود بعد از 1 بمونن، می‌تونن بمونن.) 

 

 

و نهایتن اینکه اگه کسی احساسِ پشیمونیِ عمیق می‌کنه که اسمشو تو این لیست ننوشته، راه واسه بازگشت هنوز بازه: تو نظرات اعلام کنه. 

 

فربد فرازنده‌مهر 

 

 

اضافهشده: نتیجه: قرارِ ما فردا ساعتِ 11 امورِ فرهنگی خواهد بود. یکشنبه هم برایِ ساعتِ 12، کار رو با کسایی که میخواستن کمک کنن و فردا نمیتونستن، ادامه میدیم. 

نظرات 14 + ارسال نظر
pooria omidi دوشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 22:15

agha ye chizi
man ke 4 shanbe dakhele daneshgah be onvane namayandeye kanun musighi ejra daram
chi kar konam hala ???
biam ? nayam ?

خب فکر کنم که این بستگی به این داشته باشه که کی باشه اجراتون.
ولی با این حال، عذرِ موجه ای داری تو استثتاءَن برایِ خلفِ وعده کردن!

با این وجود، بد نیست یه سری بزنی؛ به عنوان سنتی-کارهای اصلیمون.

Hamid Mirsaidi دوشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 22:24

سلام من و ۲ نفر دیگه از دوستان که ادبیات فرانسه میخونیم و اسممون هم تواین این لیستتون هست چهارشنبه از ۱۰ تا ۴ کلاس داریم ، ایده خاصی‌ ندارین که چه کار کنیم؟ ( به جز پیچوندن کلاس که استاد گیره اساسی‌ :) )

جادو مثلن؟!

هوم...قبول دارین که 12 تا 1 استادها در حالِ غذا خوردن و نهار هم قابلِ نخوردن و تی اِی ها قابلِ پیچوندن هستن؟ ( و تازه ادبیاتِ فرانسه استادِ حلِ تمرین هم نداره)...قبول دارین؟!

سید امیرحسین موسوی دوشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 22:29

چهارشنبه هستیـــــــــــــــم.

فرزانه فتاحی دوشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 22:32

کاش میشد هفته دیگه یکشنبه یا یه روز دیگه باشه من تمرین گروهی دارم چهارشنبه ولی خیلی خیلی دوست دارم باشم و کمک کنم

:(
احتمالن کار یه روزه تموم نمی شه...ولی خب ای کاش کمی هم که شده بتونی بیای.

سارا دوشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 22:34

نمیشه ساعتشو برای بعد از ظهر بذاریم؟؟
اگه بعد از ظهر باشه من قول میدم بیام حسابی کار کنم!

amir shafiee دوشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 22:35

salam farbod aziz...man esmam to in list nist.....vali betonam 4shanbe biyam uni hatman dost daram k basham....dar zemn vase page facebook ham fekr kon fek konam k az weblog keyli kheyli kheyli behtar bashe ...dar zemn vase ejra ham barnamatu bego man yekari ba 3ta navazande sakhtam va tanzim kardam mitonam ejrash konam ba bachehaye anjoman va hamintor dost daram

هوم
در موردِ فیس بوک پُستی جداگونه می ذاریم و بحث می کنیم همه در موردش.
در موردِ اجرا، حتمن حرف بزنیم و بیشتر ازش برام بگو که برنامه شو اعلام کنم به کارشناسِ کانون ها و وقت بگیریم واسه کنسرت.

niloofar zarei دوشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 23:10

salaam man migam taghsim konin kararo yeseria ke 4 shanbe mitunan bian yeseriam har ruze dge man khodam be shakhse 1 shanbe mitunam va miam.faghat kilide otagho faghat shoma darin?

فکرِ خوبی به نظر می رسه.

بچه ها هم نظر بدن.

مشکلِ کلید و این ها رو حل می کنیم.

فرزانه فتاحی دوشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 23:18

اره اینطوری بهتره من هم یکشنبه میتونم بیام از صب تا ظهر هر ساعتی باشه میام من هم با نیلوفر موافقم.

فرزانه فتاحی دوشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 23:20

البته من اگه لازم باشه حتما میام چهارشنبه صبح یکسر دانشگاه مشکلی نیست میام ولی باید زود برم .

فرزانه فتاحی سه‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 22:04

خوب پس من انگار یکشنبه میام دیگه.دوست داشتم فردا بیام ولی حیف..

فرزانه فتاحی سه‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 22:21

ببخشید شایم من بیام فرداا والااا هنوز نتونستم درست تصمیم بگیرم!!! یکی کمک کنه بهم

pooria omidi چهارشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 19:51


دست همه اونایی که اسم نوشتن و امروز ما جاشون کار کردیم درد نکنه واقعا !

همین

pooria omidi چهارشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 23:36

farbod jan age nemiresi ton tond sar bezani be weblog khob chand ta nevisande dg ham ezafe kon !

حتمن باید بیشتر از یک نویسنده داشته باشیم.

در موردش صحبت می کنیم، حتمن.

بید جمعه 11 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 01:23 http://apple.com

ba sALAM khetmate asatide aziizam

age khabari bedin k kay mitonim 1e 2 meter ja bedin k tamrini sazi chizi zade she mamnoon misham
omidvaram betoonim kenare ham sazzz ham bezanim

بله امکانش هست؛ فقط باید هماهنگ کنید و به هر حال ما بشناسیمتون!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد