اولین گزارش

 

امروز ساعتِ 11 همدیگرو در امورِ فرهنگی ملاقات کردیم، و بلافاصله واردِ عمل شدیم.

  

اول که با یه "اتاق، اعضاء. اعضاء، اتاق" اعضا رو به اتاق و برعکس معرفی کردم، و بعدتر، شروع کردیم به غبار زدایی از جسم و روحِ اتاق. البته با پارچه و شیشه‌شوی و طِی‌گونه و این داستان‌ها.

  

بعدتر هم که خودِ من یه در جست‌وجویِ کامپیوترِ ازدست‌رفته (گم‌شده؛ به معنایِ واقعی) در سطحِ کلِ ساختمونِ امور فرهنگی داشتم که نهایتن موفقیت‌آمیز بود و نامبرده به زودی تا آغوشِ خانواده‌‌اش حمل می‌شه.

  

دیگه، قسمتِ مهمِ دیگه اینه که در موردِ چیدمانِ وسایل و استفاده از فضا صحبت کردیم، اینکه چه قسمت‌هایی از اتاق برای ما - کانونِ موسیقی - باشه و چه قسمتی برایِ کانونِ تئاتر و چه قسمتایی برایِ هر دو، و کلی ایده در موردِ اتاق و چیزهایی که کلن نیاز داریم.

  

فکرایِ خوبِ دیگه‌ای هم مطرح شد که به تدریج و دونه‌دونه تو وبلاگ مطرحشون می‌کنم و در موردشون حرف می‌زنیم.

  

.

  

من شنبه با خانم رهبری (دبیرِ کانونِ تئاتر) قرارِ ملاقاتی دارم و می‌خواهیم که در موردِ تقسیم و تخصیصِ فضا-زمانِ اتاق صحبت کنیم، و همین‌طور کیفیتِ چگونگیِ باهم‌بودن‌ها و باهم‌نبودن‌ها. من چیزهایی که با کسایی که امروز بودن در موردشون به توافق رسیدیم رو انتقال می‌دم و سعی می‌کنم که در موردِ این‌ها، با خانمِ رهبری به اتفاقِ نظر برسیم.

  

از بچه‌هایِ امروز کسی اگه بتونه شنبه تو این ملاقاتِ من و خانمِ رهبری حضور داشته باشه و همراهیم کنه، خیلی‌خوب می‌شه.

  

بهتر می‌بود که اعضایِ بیشتری از کانون امروز می‌بودن و در موردِ این تخصیص نظر می‌دادن.

  

.

  

اسامیِ اعضایی که امروز اومدن و تو این فعالیت حضور داشتن به این شرحه:

  

فرزانه فتاحی

پوریا امیدی

نریمان اسعدی

امیر سلیمی

امیرحسین موسوی

آبتین نریمانی

  

آقایِ میرسعیدی اعلام کرده بودن تو نظراتِ پستِ قبل که 10 تا 4 نمی‌تونن بیان، و درست هم اعلام کرده بودن.

  

خانم صادقی می‌شد این طور از کامنتشون استنتاج کرد که فقط بعد از ظهر می‌تونن بیان.

  

خانم زارعی ایده‌یِ دو-روزه‌شدنِ این پروژه رو مطرح کردن و گفتن یک‌شنبه می‌تونن بیان "و میان".

  

اما 4 نفرِ دیگه تو لیستی که اعلام کرده بودن که امروز می‌یان وجود داره، که امروز نیومدن: خانم‌ها نیکی‌پی، منصوری، سدهی راد و آقای بهرامی.

   

4 نفری که اسم بردم متأسفانه تو نظرها هم چیزی نگفته بودن که گفته‌ شون رو منسوخ کنه.

  

فکر می‌کنم درست این باشه که این چند نفری که قرار کردن بیان و نیومدن، برای کسایی که به قرارشون عمل کردن و اومدن و هم کسایی که قرار نذاشته بودن و با این حال اومدن، توضیح بدن. ذیلِ همین پست تو نظرها.

   

پ.ن: جا داره بستایم تلاش و اومدنِ خانم فتاحی رو با اینکه گفته بودن که سختشونه و تمرین دارن، و همین‌طور آبتین نریمانی رو، که درست روزی رو برایِ ورودش به کانون انتخاب کرد که کاملن آگاه بود به این که قراره کارِ فیزیکی انجام بشه درش بیشتر تا کارِ دیگه‌ای، و با این کارش، من رو کاملن به "متعلق بودن"ش مؤمن کرد. آقایِ سلیمی هم که دیگه جایِ خود دارن.  

 

 

پ.ن 2: قرارِ یکشنبه ساعتِ 12 سرِ جایِ خودش هست.

  

نظرات 10 + ارسال نظر
سارا صادقی پنج‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 16:00

مرسی از دوستی. که ایده ی یکشنبه رو داد. من حتما میام یکشنبه.

pooria omidi جمعه 11 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:40

ma ham ke hichi dg in vasat

اِ چرا؟
اسمت رو که آوردم تو لیست.

اونایی که تو پای نوشت جدا گونه تشکر کردم رو دلیل هاشون رو گفتم همون جا؛ وگرنه که بی شک تو از چرخ هایِ پررنگ و جلو برنده ی این معماری هستی. :)

Niloofar zarei جمعه 11 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 13:43

Salam man yek shanbe 1:45 unjam

امید صفایی جمعه 11 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 22:46

سلام به همه،فربد عزیز و بقیه بچه های کانون
امید صفایی هستم از اعضای قدیمی و کنونی کانون فیلم که 4،5 سالی هست توی کانون فیلمم و با دیدن وبلاگتون یاد روزای اول وبلاگ خودمون افتادم و ایشالا هم کانونتون و هم کانونتون پرشورتر باشد و روزهای خوبی رو در کنار هم داشته باشید و کانون تون رو ببرید به بالاترین نقطه ها
راستی من دوست دارم تو وبلاگتون پستهای معرفی ساز و گروههای موسیقی بذارید و خودم به شخصه علاقه مندم
دیگه حرفی نییست
خوش باشید و پایدار

سلام امیدِ عزیز

مرسی به خاطرِ حرفایِ قشنگ، انرژی‌بخش و خوش‌حال‌کننده‌ات.

ایده‌یِ خوبی رو مطرح کردی. البته کارگاه های سازشناسی حتمن می ذاریم، ولی اینکه تو وبلاگ معرفیِ گروه و سبک‌شناسی داشته باشیم فکر خوبی به نظر می رسه.

خلاصه، خیلی خوش اومدی:)

pooria omidi شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 01:41

agha ma 5 shanbe raftim ejra kardim be esme kanoon musighi !
inam az gholi ke be kanoon dade budam
etefaghan ejraye khubiam az ab dar umad be nazaram

خیلی خوبه امید جان.
با برادرِ مستعدِت دیگه؟
حتمن برام تعریف کن جزئیاتش رو.

یه اسنیکرز هم به عنوانِ جایزه پیشِ من داری چون می‌دونم که سختِت بود که اجرا پنج‌شنبه باشه

مرسی.

sarah ilkhani شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 14:36

man sarah illhaniam,yekshanbe zohr kari az pase man bar miad?

بله چرا که نه. کامپیوتر کانون رو می خوام راه بندازم، کتاب خونه اش رو هم مرتب کنم، کشو ها رو هم. بر میاد به من اعتماد کنین! :)

فرزانه فتاحی شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 17:25

من وظیفه ام رو انجام دادم و اینکه به هر سختی بود اومدم به این خاطر بود که به نظرم اینکه فقط بیایم تو جلسات باشیم کافی نیست باید از همه توان و انرژیمون واسه کانون مایه بزاریم که من در حده خودم تا اونجا که بتونم ای کارو میکنم.
راستی اسم اون ساز عجیب رو پیدا کردم ولی نمیگم تا حضوری توضیح بدم واستون.

و البته شما نمونه ی خوبی از الگویی که خودتون می گین هستین.

اسمِ ساز رو هم یه بار دیگه حضوری بگین، هم کلن فاش کنین دیگه!:)

جهان یکشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 22:04

مبارکا باشه دوستان


pooria omidi یکشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 22:27

farbod jan ye post bezar
begu ke ma farda saat 11 mikhaym tu kanon saz bezanim
harkas khast biad

pooria omidi یکشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 22:56

farda saate 11:30 mikhaym dakhele kanun musighi saz bezani ba bache ha
khabar bede ke harkas khast unja bashe ke dore ham bashim dg
mamnoon

چشم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد