در جلسهای که گذشت، قرار بر این شد که، بچهها شخصیتِ موسیقاییِ همدیگر رو بهتر بشناسن، که بهتر بتونن طرحِ برنامهیِ اجرای کنسرت بریزن و بر حسبِ سبک و علاقهمندی هاشون همدیگر رو پیدا کنن و "گروهِش" ( = ایجادِ گروه ) کنن.
برایِ این منظور، تصمیم گرفته شد که هر کس پُستی بنویسه، و هویتِ موسیقاییش رو بر ملا کنه: از سوابق و زندگیِ موسیقاییش بگه به طورِ کلی؛ اجرایی و تحصیلی، نوازندهگی و دانشِ موسیقی.
جزئیتر؛ دلش خواست از اساتیدش بگه (مثلن اینکه دو نفر ببینن که شاگردِ یه استادِ مشترک بودن، شاید به اینکه تصمیم بگیرن که بخوان با هم کار کنن کمک کنه)، از تجربههایِ اجراییش. از سبکهایی که کار کرده، تازه آغاز به کار کردن کرده. سازهایی که زده و یا میزنه و میزانِ تجربهای که در هر کدوم داره.
اگر آواز کار کرده، به تفصیل در موردش بگه؛ کلاسیک، سنتی، پاپ؛ به هر میزان.
از هر گونه سرپرستی کردنِ گروه (با تعریفِ "بیشتر از یک نفر") بگه.
از دانشِ موسیقیش بگه؛ از تئوریِ موسیقی و سلفژ و دیکتهنت گرفته تا مباحثِ آهنگسازی (آکوردشناسی، هارمونی، کنترپوان، فرم، آنالیز، ارکستراسیون و...)، نرمافزار و موسیقیِ الکترونیک، موسیقیِ ایرانی و سنتی و ردیفشناسی، موسیقیِ محلی و فولکلر، موسیقیِ فلامِنکو، راک، جَز، کانتری، مینیمالیست، تلفیقی و غیره. هر سبکی، در هر سطحی.
از تجربههایِ آموزشیش بگه؛ خواه در موسسهای بوده باشه خواه به صورتِ خصوصی.
از کاری که دلش میخواد در زمینهیِ موسیقی انجام بده بگه؛ به عنوانِ معمولیترین مثالهاش کار گروهی، تکنوازی، کارِ تلفیقی؛ به عنوانِ مثالهایِ غایتگونهتر، آهنگسازی و آفرینشِ اثر؛ اجرایِ کارهایِ خود، انتشارشون. حرفهایِ بزرگ بزنه؛ از آرمانهاش بگه. حرفهایِ کوچیکتر هم بزنه؛ به مثابهِ سکویی شدنی برای شدنیتر شدنِ بزرگترهاش.
.
خلاصه، هر کس آزاده به هر میزان که میخواد هستیِ موسیقاییش رو اینجا رونمایی کنه؛ و مشخصن هر چه قدر بیشتر و بهتر این کار رو بکنه، احتمالِ اینکه اتفاقهایِ خوب بیشتر بیافته بیشتر میشه.
آدمها معمولن چیزِ مرئی رو میبینن؛ شاید این کانون یکی از جاهایِ خوبی باشه که توش بتونین جنبههایِ نامرئیِ وجودتون رو که به هر طریق به موسیقی مربوط میشه مرئی کنید.
مرئی بودن بهتر از نامرئی بودنه؛ به من اعتماد کنید.
پ.ن: ظرفِ چند ساعتِ دیگه امکانِ پستتوشتن رو در اختیارِ اعضایی که جلسهیِ سهشنبه حضور داشتن قرار میدم.
اضافه-شده: دعوتنامه ها رو فرستادم؛ هر کسی که جلسه ی سه شنبه اومده و اسمش رو نوشته ولی ایمیل واسش نیومده حتمن اطلاع بده.
ba salam
setar v tar 6sal
asatidam
almasi
omidi shirazadif
...
dar hale hazer ba dostanam roye tasanif ghadimi va gosshe haye radif karmikonnim
ba salam khedmat tamami doostan gerami va arze poozesh be khatere in ke natavanestam dar jalaseye rooze 3 shanbe basham. vali ta hala ba Aghaye farazmand sohbat kardeam. kholase begam avaz kar kardam va kamakan edame midam . ye modat pishe aghaye gahandar kar kardam va pish az oon ham doreye sedasazi be ravesh hamidreza noorbakhsh ro kar kardam. chand bar ham dar dowreye karshenasi ejra be soorate konsert dashteam. az avale mehr ba eki do ta az bachehaye daneshgah tamrin mikonim. hamkari ba bachehaye daneshgah kamtarin kariye ke ma mitoonim anjam bedim. be omide didar !
بی صبرانه منتظریم
-ساز: سنتور
-مدت: ۲ سال و ۳ ماه
-استاد: پشنگ کامکار
-دستگاه ها و آوازهایی که کارکردم(البته در حد مقدماتی): شور، ابوعطا، بیات ترک، افشاری، دشتی، سه گاه، همایون، بیات اصفهان
-چهارمضراب، پیش درآمد، رنگ و تصنیف هم کار کردم.
-با سنتور ۹ خرک کار می کنم.
-تئوری موسیقی خیلی کم می دونم.
-به ردیف موسیقی ایرانی، بداهه نوازی، تاریخچه ی موسیقی و ساز شناسی علاقه مندم.
-همراه با ساز کوبه ای ساز نزده ام و علاقه مندم با کسی که ساز کوبه ای کار کرده، ساز بزنم.
-قصد دارم در مورد ردیف موسیقی ایرانی به طور جدی تری مطالعه کنم، با حالت ها و روایت های مختلف آن آشنا بشم و تا جای ممکن از تئوری آنها سر در بیارم.
آبتین جان اگه امکانش هست همین ها رو به صورتِ پست بنویس تو وبلاگ، طبقِ چیزی که توافق کردیم.
agha pas in emkane post gozashtan chi shod ?
kheili bishtar az chand saat ham gozashtaaa !
man mikham post bezaram:) a ina ke bash post mizaran nemiD?
اَ کدوما؟:)
چشم.