معرفی

سلام،
سارا صادقی هستم. 
متولد خرداد 72
ورودی 90 اقتصاد بازرگانی

از اول یا دوم راهنمایی پیانو رو شروع کردم. از بچگی عاشق صدای پیانو بودم و با کاست های فریبرز لاچینی ( پاییز طلایی) و قطعه های جواد معروفی و... بزرگ شدم. کلا عاشق موسیقی ایرانی هستم از همه نوع! 
اول با شیوه ی کلاسیک شروع کردم ولی چون علاقه ی زیادی نداشتم و به سختی ارتباط برقرار میکردم یه مدت رها کردم. تا اینکه 3-4 سال پیش شاگرد سامان احتشامی شدم. بیشتر قطعه های خود آقای احتشامی و آقای روحانی و خیلی از قطعه های قدیمی یا جدید ایرانی رو پیش ایشون کار کردم.( تعریف از خود نباشه استعدادم بد نیس ولی انگیزه ام کمه یه خرده! )
من از پیانو و موسیقی تقریبا فقط نوازندگی میدونم  و صرفا دلم میخواد تو همین  زمینه ی نوازندگی همکاری کنم با انجمن.
راستی توی 2 تا رسیتال پیانو هم شرکت کردم که بیشتر جنبه آموزشی داشتن.
خیلی دوس دارم هر کاری از دستم بر میاد برای داشتن برنامه های جالب تو دانشگاه انجام بدم.
مرسی که خوندین :) 

نظرات 4 + ارسال نظر
مهسا منصوری جمعه 18 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 17:02

بسیار عالی!!
امیدوارم هر چه رودتر همکاری هامون نتیجه های خوب خوب بدن! به امید دیدار!

مرسی ! منم واقعا دوس دارم زودتر بتونیم همکاری کنیم مهسا جان :)

pooria omidi جمعه 18 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 18:20

نه متاسفانه ندیدم جواب کامنت رو ندیدم !
شنیده بودم خردادی ها هنرمند اند ولی فکر نمی کردم انقدر فراگیر باشه...

سارا صادقی یکشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 21:27

چه فنی زدی که نظرت نیاز به تایید من نداشت پوریا؟؟!!
منم فک نمیکردم انقد فراگیر باشه راستش!!
ولی البته من یکی که هنرمند نیستم!

نیما جلیلوند شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:21

سلام.عیدتون مبارک.اینکه با قطعات ایرانی آشنایی دارید و خیلی از این قطعاتو زدید واقعا خوبه.من تو یکی از اجراهام که کمانچه و دایره و بیانو بو آهنگ معروف ساری گلین رو زدیم.برام جالبه که یک اجرایی مشابه این تودانشگاه داشته باشم.امیدوارم انگیزتون هم مثل استعدادتون زیاد بشه تا همکاری هامون نتیجه بده.شاد باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد