معرفی!!

با سلام به همه ی دوستان!

مهسا منصوری هستم و سال 1994 در ایتالیا به دنیا آمدم، و در 2012 به یکی از بزرگترین آرزوهایم رسیدم، که چیزی نبود جز خواندن شیمی محض در این دانشگاه.

قبل از آمدنم به ایران چون اونجا موسیقی اجباری بود به مدت پنج سال در دبستان فلوت کار کردم و دو سال در راهنمایی پیانو زدم (البته اصلا اصلا اصلا در پیانو زدن استعداد نداشتم! و ندارم)

از بچگی عاشق موسیقی بودم و پس از زمان زیادی سبک مورد علاقه ام رو پیدا کردم.

من شیفته ی soundtrack های فیلم ها هستم و کارهای composer های زیادی رو دنبال می کنم.

عاشق فضا سازی اینجور آهنگ ها هستم، حتما یه سر به گروه Two Steps From Hell بزنید! 

ترک مورد علاقه ام هم Nero از Two Steps From Hell می باشد.

دبیرستانم رو که در ایران شروع کردم با استادی علی انصاری که خودشون شاگرد آقای کامکار بودند به سنتور زدن پرداختم، و تا سال خوف آور پیش دانشگاهی بیشتر قطعات استاد خودم رو کار کردم و البته چند قطعه آقای کامکار.

خیییییییلی دوست دارم تو کانونمون انقدر فعالیت کنیم تا کف همه ببره!

راستش برای اجرا ساخته نشده ام اما هر کاری از دستم بر بیاد با کمال میل انجام می دم.

از انخاب قطعات گرفته تا وصل کردن سیم و نور پردازی! 

ایده ها زیاد اند و زمان کم! پیشاپیش از شما، خانواده هنری جدیدم تشکر می کنم!

نظرات 3 + ارسال نظر
pooria omidi جمعه 18 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 18:30

جدا از محتوا از لحن نوشته خیلی خوشم اومد...

مهسا منصوری شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 16:09

متشکرم!
باید پر انرژی باشیم!
پر شور و اشتیاق!!!
خدا قوت!!

مهتاب جمعه 23 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 15:09

من هم شیفته ی soundtrack های فیلم ها هستم و Hans Zimmer و Brian Tyler رو شدیدا میدوستم
لطفا فکری به حال سال کفی ها بکنید :|
من سه بار به کانون سر زدم دست به سرم کردن
البته که رفتار بچه های موسیقی خیلی خیلی بهتر از بقیه کانوناس
اما...........
دیگه باید چیکار کنم؟!

سلام.من شمخالی هستم.اگر بی احترامی نسبت به شما از ما سر زده ما شدیدا عذرخواهی میکنیم.شما یکبار که تشریف آوردید کانون من خودم اوضاع رو دقیقا برای شما توضیح میدم تا احیانا سوء تعبیری برای شما پیش نیاد.من اکثرا فاصله ظهر کانون هستم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد