بیوگرافی

سلام، امیرحسین موسوی هستم. ورودی 90. نرم‌افزار.

خوشحالم که کانون با چنین ذهنیتی شکل گرفته.


تجارب موسیقیایی:

4 سال است که درام می‌زنم. 1 سال با استاد پیروانی کار کردم و بعدش با n تا گروه مختلف ساز زدم.

البته چون سبک مورد علاقم و سبک نوازندگیم متال هست، تجربه‌ی آن چنانی ای در اجرا ندارم.

چند وقتی هم هست که با یک گروه و به صورت منسجم در سبک راک کار می‌کنم.

" تا اینجاش که زیاد به کار نمیاد! "

3 سال هست که موازی با درام نوازی به موسیقی الکترونیک روی آوردم و هم اکنون نوازنده‌ی ماهر کامپیوتر به حساب میام! 

2 سال هست که یک عدد گیتار الکتریک خریدم و تا حدی به صورت خود آموز یاد گرفتم. البته گیتار کلاسیک هم در حد آکورد می‌زنم.

1 سال هم به فراگیری آواز نزد استاد شمس نیکنام پرداختم.

پس از اینکه یاد گرفتم که چگونه می‌توان به وسیله‌ی کامپیوتر صداهای درون مغزم را برای دیگران نیز قابل شنیدن کنم به آهنگ سازی (نه به طور آکادمیک) پرداختم و بیش تر ساعات بیداری را به اینکار اختصاص می دم.

------------------------------------------------------------------------------------------------

آرزوها و برنامه ها:

گوش دادن به موسیقی در لحظات بدون موسیقی آرزوی من است و در حین گوش دادن به آن به آرزویی فکر نمی‌کنم!

در فکر این هستم که با همکاری دوستان بتوانیم سری کنسرت‌های پاپ را که شامل قطعات معروف و کارهای خودم هست رو اجرا کنیم. 

-------------------------------------------------------------------------------------------------

علاقه‌مندی در زمینه‌ی همکاری:

اگر در موزیک های اجرایی خود احساس کمبود ساز کردید (آقایان و بانوان) می تونیم به صورت الکترونیک براش یه کارایی بکنیم.

اگه اجازه دادن که تو دانشگاه درام بیاریم، می تونم برای گروه درام بزنم.

در زمینه‌ی آواز هم حاضر به همکاری عستم.

در بخش خدمات و آماده‌سازی سالن برای کنسرت هم دوست دارم کمک کنم.

برای تنظیم قطعات نیز دوست دارم فعالیت کنم.

در زمینه ی کارگاهها به برگزاری کارگاه موسیقی الکترونیک می عندیشم.

------------------------------------------------------------------------------------------------

در نهایت درخواست کلاس های آموزشی و کارگاه ها را دارم.


کافیه؟

به امید دیدار




نظرات 4 + ارسال نظر
مهسا منصوری جمعه 18 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 20:58

سلام فراوان!
امیدوارم همگی در این کانون به هم کمک کنیم تا به آرزوهایمان برسیم!
و اما در باره ی نوشته تون.. این جمله تون خیلی چشمم رو گرفت
^پس از اینکه یاد گرفتم که چگونه می‌توان به وسیله‌ی کامپیوتر صداهای درون مغزم را برای دیگران نیز قابل شنیدن کنم به آهنگ سازی (نه به طور آکادمیک) پرداختم و بیش تر ساعات بیداری را به اینکار اختصاص می دم.^

منم کلی صدا و ملودی در ذهنم دارم اما نمو دونم چطوری منتقلشون کنم؟! شما از چه برنامه ای استفاده می کنید؟ یه دوره آموزشی مو تونید بذارید؟؟
بسیار خوشحال می شم کمکم کنید!
خدا قوت!!

pooria omidi جمعه 18 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 21:07

agha to boro kandid riasat jomhuri shodi
jeddi migam !
badesh ye ghalate emlayi ham dashti deghat kon peidash mikoni
esmetam doros kon mesle baghie kon
amir hosseine khali khube ke !
sharmande man hamash Irad migiramaaa

اتفاقا خوشجال شدم.
اسمم اون وسط خیلی تابلویه
غلط املاییها هم از قصته
ایشالا زودتر ببینمت

امیرحسین جمعه 18 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 22:17

نرم افزاری که بتونه کمک کنه که خییییلی زیاد داریم ولی با توجه به trade off بین سهولت و وسعت، نرم افزار FL-Studio خیلی خوبه. با توجه به هماهنگی های به عمل خواهد آمده اگه بتونیم کارگاه برگزار کنیم از همین نرم افزار شروع خواهیم کرد. پیشنهاد به شما اینه که این نرم افزار رو، رو کامپیوترتون نصب کینید.

مهسا منصوری شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 16:12

بسیار متشکرم،
حتما این کار رو خواهم کرد..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد