معرفی

پوریا

    متولد خرداد ۱۳۷۱ . ورودی ۹۰ فیزیک.
توی خرداد ماه سال ۱۳۸۱ بود که موسیقی رو شروع کردم ، از همون اول هم تار رو انتخاب کردم به دلیل علاقه شدیدی که به این ساز داشتم.
   تعداد استادهایی که داشتم زیاد نبودن ولی از بهترین استاد هایی که پیششون با افتخار کسب علم کردم می تونم به استاد حسین علیزاده استاد ارشد تهماسبی اشاره کنم. لازم به ذکر که مثل تمام نوازنده های تار ، ستار هم می تونم بزنم ولی اعتراف می کنم هیچوقت ستار زدنم مثل تار زدنم نبوده و نیست.
   دوره ردیف موسیقی ایرانی رو کاملا تموم کردم علاوه بر اون ردیف آوازی استاد دوامی رو هم رو هم تموم کردم، کمی هم موسیقی مقامی کار کردم (مثل مکتب تار تبریز و اصفهان و…)
   تابستان ۱۳۸۹ بود که توی کشور ترکیه به یادگیری ساز باقلاما شروع کردم و بعد از ۳ ماه کارم رو توی ایران پیش استاد کمال بینیجی و استاد سپهری ادامه دادم و هنوز هم در حال یادگیری بیشتر هستم… موسیقی ترکیه رو به علت اینکه یک ملیت ترکیه ای هم دارم کامل می شناسم .
  یه ساز دیگه رو هم به صورت متوسط می زنم (البته فقط جهت سرگرمی و صدای خاص این ساز ) ساز بوزوکی هستش. 
   از مهمترین اجراهایی که داشتم میتونم به جشنواره آموزشگاههای موسیقی کشور در فرهنگسرا نیاوران-جشنواره موسیقی جوان در تالار رودکی ، اشاره کنم ( البته توی هیچکدوم مقامی کسب نکردم)
   علاقه شدید به دوئت یا به اصطلاح دو نوازی و سوال و جواب کردن با هر نوع سازی دارم ،تجربه سرپرستی کردن گروه هم دارم. بیشتر از کارهای فقط سنتی,  کارهای تلفیقی انجام دادم…
   در آخر هم می تونم بگم فعلا یه سری ایده ی پراکنده توی سرم واسه انجام دادن توی دانشگاه دارم ولی حتما قصد دارم این ساز های به اصطلاح عجیبی رو که می زنم به همه معرفی کنم ، به بقیه هم در حد امکان اگه از من کمک خواستن کمک کنم.

پ.ن :‌ اگه سوالی دارین یا قسمتی از حرفام نا مفهموم بوده یا انتفادهارو خوشحال می شم توی نظرات شما ببینم.
  
نامه تمام...
نظرات 4 + ارسال نظر
فرزانه فتاحی جمعه 18 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 13:31

مجبور شدم از اول تایپ کنمدیگه نمیدونم چطوری شد چون واسه من درسته الان

مهسا منصوری جمعه 18 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 17:10

سلام آقای امیدی!!
حتما حتما از تجربه های فراوانتون استفاده خواهیم کرد!
اما خیلس کنجکاو شدم ساز هاتون رو ببینم!
حتما مزاحم می شیم

فقط ساز هامو ببینید ؟
همین ؟
فقط تعدادش طوری یه که نمی شه همشو تو یه جلسه دید، ولی چشم کم کم سعی می کنم معرفی کنم ...

مهسا منصوری جمعه 18 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 19:38

البته البته! از فرد پر تجربه ای مثل شما خیلی کمک خواهیم گرفت!
فقط گفتم نکنه در نظر اول بترسونمتون!!
به امید همکاری های فراوان..
روز خوش!

اینجور که شما می گین با تجربه انتظار ها همین اول از من می ره بالا ،
من اونقدر با بقیه بچه ها فرقی ندارم ...
توی کانون خیلی از بچه ها از من قوی تر هستند.

مهسا منصوری جمعه 18 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 20:11

Mosallaman bache ha ba ham farghi nadaran
Mohem ine ke hame hamdige ro komak konim

har ki har chi balade bezare vasat! :D

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد