دعوتنامه غیر رسمی

بچه ها نظرتون درباره اینکه یه جلسه حظوری این هفته بزاریم چیه ؟

توضیه اینکه توی این جلسه تقریبا کار خاصی قرار نیست انجام بدیم و فقط بهتره یه جلسه به عنوان آخرین جلسه سال ۱۳۹۱ داشته باشیم و بچه هایی که توی این مدت کارهایی که کردن رو بگن یا اگه فکرهای جدید به ذهنشون رسیده مطرح کنن.

پ.ن ۱ : این پست فقط جهت یک نظرسنجی نوشته شده و در نهایت تصمیم گیرنده همه بچه ها هستند.

پ.ن۲ : راجع به روز و ساعت جلسه بعدا دوباره نظرسنجی می شه.

نظرات 11 + ارسال نظر
مهسا منصوری شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 19:54

سلام!
من بسیار بسیار بسیار موافق هستم
اما خواهش می کنم تمنا می کنم التماس می کنم 3 شنبه بشه! من 4شنبه مسافرم
البته خب ببینید بیشتر بچه ها کی می تونن!

من اصلا تصمیم گیرنده نیستم .
فقط یه پیشنهاد دادم ، چون با شروع تعطیلات عملا ۲۰ روز کانون تعطیل می شه.
بودن این جلسه در هر صورت بهتر از نبودنش هست...

مهسا منصوری شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 20:19

البته که اینطوره
پیشنهاد بسیارخوبیه اتفاقا
و لازم..!


بچه ها جلسه باشه دیگه؟!؟!!

امیر سلیمی شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 21:01

آقا دقیقن هدف از چنین جلسه ای چی میتونه باشه ؟!

نیما جلیلوند شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 21:04

سلام من با همچین جلسه ای موافقم.هم فاله هم تماشا.هم بچه ها ایده هاشونو میگن و واسه بعد تعطیلات برنامه ریزی میکنیم هم بچه هارو واسه آخرین بار تو سال ۹۱ میبینیم البته روز جلسه حتما با نظر بچه ها باشه من نظرم دوشنبه هست.شما چطور؟

آبتین شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 21:20

کار خوبیه
من با سه شنبه ۱۲ تا ۱ موافقم

امیرحسین شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 21:29

موافق

فرزانه فتاحی شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 22:00

اره واقعا خوبه. به نظر من سشنبه جلسه بزاریم خیلی خوبه

فرزانه فتاحی شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 22:04

وااااااااااااااااااااای یه غلط بالاخره پیدا کردم پوریا خاص رو اشتباه نوشتی

اولا که ممنون ، درستش کردم
دوم که با این حرکت کاری کردی که من پست های تورو ۵ بار بخونم تا یه اشتباه پیدا کنم...

پوریا شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 22:05

خطاب به امیر سلیمی عزیز :
امیر جان من نمی دونم چرا بعضی از نظرات بدون اینکه من ببنمشون تایید می شه ، واسه همین نمیتونم توی خودش جواب بدم.

اما راجع به جلسه ، اصلا می تونیم راجع به همین نشریه حرف بزنیم ،
این یه موضوع ، ازین تیپ موضوع ها واسه بحث زیاده توی ذهن بچه ها،

در آخر بازم عذرخواهی می کنم که جواب رو اینجا دادم...

احد اکبری شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 22:52

سلام ، به نظرم دوشنبه عصر خوبه ! فکر کنم دیگه این آخرین روزی باشه که همه هستن .
ببخشید یه چیزی رو میگم !
درسته که کارمون (موسیقی) بر محور احساسه ولی برای برنامه ریزی همیشه باید با تدبیر و معقول عمل کرد تا شور زیادمون یه دفعه از بین نره .
با این کارنامه هایی که ارسال شده فقط یه کم تدبیر نیازه تا بشه بهترین کارا رو انجام داد.
سعی کنیم تو جلسه معرفی رو یه جوری و روزی برگزار کنیم که اکثر دوستان بتونن بیان .
سپاس !

فرزانه فتاحی شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 23:12

ولی توروخدادوشنبه نباشه من نمیتونم اصلا بیام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد