دعوتنامه - آخرین جلسه سال ۱۳۹۱ (به انضمامِ پیوست از فربد)

درود...
با توجه به پست قبلی که ظاهرا تعدادی از بچه ها موافق بودن به گذاشتن جلسه و صحبت در مورد ایده های مختلف و همفکری کردن و از همه مهمتر بحث درباره نشریه .

و اینکه سه شنبه آخرین روزیه که بچه ها دانشگاه هستند ، این جلسه غیر رسمی ما روز سه شنبه ساعت ۱۲ الی هروقت بچه ها موندن توی همون اتاق همیشگی که بوی رنگ می ده برگذار می شه .

تبصره : من هر چیزی به ذهنم رسید رو گفتم ، اگه فکر می کنید چیزی جا مونده ممنون می شم توی نظرات اضافه کنید .
 تبصره ۲ : کلا هر چیزی به ذهنتون می رسه حتی اگه موافقین هم بگین لطفا ، بدون نظر نذارین بمونه ، اینجوری حداقل احساس می کنم می خونید پست ها رو ...ممنون

نامه تمام.



توجه : سه شنبه ساعت ۱۲ الی ۱ بچه های کانون فیلم جلسه دارن و اینکه من هم

سه شنبه حدود ساعت ۳ به بعد داخل تالار مولوی اجرا دارم . بهتره به فکر یه زمان دیگه ای باشیم ، که در اونصورت همه باید یکی از کلاس هامون رو نریم... 

 

اضافه‌شده توسطِ فربد: ‌

 

آخرین جلسه‌یِ سالِ 91 رو سه‌شنبه، ساعتِ 2 تا 3:10 برگزار می‌کنیم. 

 

12 تا 2 کانونِ تئاتر جلسه‌یِ نمایش‌نامه‌خوانی داره (که پیشنهاد می‌کنم برایِ آشناییِ بیشتر با کانونِ تئاتر در اون شرکت کنین) و ساعتِ 3:30 تا 5:30این‌ها هم جشنِ نوروزه که در تالارِ مولوی توسطِ انجمن علمیِ برق برگزار می‌شه که پوریا امیدی در دو پارت دو اجرایِ کوتاه در اون خواهد داشت، و وقتی از دبیرِ انجمن پرسیدم که آیا شرکت در این جشن برایِ عموم آزاد است یا خیر این پاسخ رو گرفتم (نقلِ به عین): 

"صددرصد آزاده و بسیار بسیار خوشحال می‌شیم که خودتون و دوستانتون تشریف بیارین." 

به دوستانِ علاقه‌مند و خسته از یک‌ونیم نیم‌سالِ تحصیلی پیشنهاد می‌کنم شرکت کنن و کارِ خوبِ پوریا رو هم ببینن. 

 

سه محورِ اصلی خواهد داشت صحبت‌هامون به ترتیبِ اولویت تو این آخرین جلسه: 

1. کنسرت ها 

2. نشریه 

3. آراییدنِ اتاقِ کانون 

 

1) 11 نفر از اعضاء، خودِ موسیقایی‌شون رو در پست ها معرفی کردن؛ و اندازه‌یِ کافی در موردِ امکانات و شرایطِ کنسرت‌ها و اجراها صحبت شده. وقتشه تصمیمتون رو بگیرین و با هم هماهنگ بشین، تعطیلات فرصتِ خوبیه برای تمرین‌ها و آماده‌شدن برایِ کنسرت‌هایِ اونورِ سال. به تجربه هم بگم که اگه از زمانِ تعطیلاتِ فروردین استفاده نکنین، بعیده که اجراتون برایِ بهارِ 92 آماده بشه. 

 

تاکید می‌کنم که ترمِ امسال کوتاه‌تره: هفته‌یِ دومِ خرداد امتحان‌ها شروع می‌شن: آخرایِ اردیبهشت و روزهایِ اولِ خرداد رو آخرین مهلتِ اجرا در نظر بگیرین، در خوش‌بینانه‌ترین حالت. 

 

این نکته‌یِ کمک‌کننده رو هم بگم که، برایِ گروه‌ها و اجراهاتون می‌تونن از کسایی که دانشجویِ این دانشگاه نیستن هم، با هماهنگی، استفاده کنین.

 

بسیار مایلم که برایِ بهارِ اِمسال چند اجرا داشته باشیم که این اتفاق کانونمون رو بسیار مرئی‌تر از چیزی که الآن هست می‌کنه. 

 

خودِ من سعی دارم که کنسرتی رو برایِ اواخرِ اردیبهشت آماده کنم. 

 

آبتین غلام‌پور هم قولِ کنسرتی رو برایِ اون‌ورِ سال داده. 

 

عجله کنین، تصمیم بگیرین، و تمرین‌ها رو شروع کنین! 

 

2) حداقل دو نفر در بینِ اعضامون می‌شناسم که تجربهِ خوب و قوی ای در کارِ نشریه دارن. وقتشه مدیر مسئول، صاحب امتیاز و سردبیرِ نشریه رو مشخص کنیم یا دستِ کم در موردشون صحبت کنیم، شرح و تقسیمِ وظایف کنیم، و سایر چیزهایی که بچه‌هایِ اهلِ فن بهتر می‌دونن. تصورم اینه که تو تعطیلات، کسایی که به کار در نشریه علاقه‌مندن، می‌تونن کارهایِ خوبی بکنن یا حداقل طرح‌هاش رو بریزن؛ از نوشتنِ مقاله و گردآوری و ترجمه بگیرین، تا چیزهایِ غیرِ روتین‌تر. 

 

3) مشخصه!: چطور تزئین و "کانون موسیقی‌ای" کنیم اتاقمون رو؟ بهش فکر کنین. تو خودِ جلسه اون‌هایی که تا همین الآن به ذهنمون رسیده رو مطرح می‌کنیم. فکر کنیم و ذوق و خلاقیت به خرج بدیم. 

 

تصورِ پرادعایی از این کانون دارم؛ به سمتِ بالفعل کردنش بریم. 

 

لبخند. 

 

نظرات 13 + ارسال نظر
سارا صادقی یکشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 21:12

من موافق جلسه ام ولی خدایی این چند باری که جلسه داشتیم همش به آشنایی و چیزای نسبتا پرت گذشت. سه شنبه هم فکر کنم بیشتر حالت خدافظی داشته باشه!!

این رو موافقم ،
ولی باز هم طبق مشورتی که با فربد داشتیم و اینکه من سه شنبه اجرا دارم توی دانشگاه باید ساعت جلسه تغییر پیدا کنه.

سارا صادقی یکشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 21:24

به نظر من هر ساعتی به جز 12 تا 1 به مشکل میخوره چون همه کلاس دارن نمیشه جمع کرد بچه هارو جمع کرد.
چقدر وبلاگ چیز سختیه! اصلا راه دست من یکی نیس!

اون که آره ،
وبلاگ کلا چیز راه دستی نیست ، ولی الان با قطع شدن وی پی ان ها خیلی سخته که توی فیسبوک کارامون رو انجام بدیم ، مخصوصا واسه کسایی مثل من که با ویندوز کار نمی کنن این کار خیلی سخت تر هم هست...
اینجور معلوم هست ما باید سه شنبه یه کلاس رو بپیچونیم...

احد اکبری یکشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 21:38

سلام ، به جز دبیر کانون و یکی دو تا از بچه ها که دوستام هستن و دارن مثل خودم ارشد میخونن هیچ کس منو ندیده و شاید بقیه بگن که پس من و دوستام کجاییم ؟
دوستام رو از طریق خودشون بشناسین و راجب خودم بگم که ارشد ایران شناسی میخونم و سه روز اول هفته از صبح تا عصر توی بنیاد ایران شناسی کلاس دارم. ترم پیش هم خوابگاهم داخل کوی نبود ولی چند بار از جمله تو اولین جلسه کانون که اسما رو هم نوشتن حاضر بودم. چون احساس کردم میتونم به خودم و بقیه کمک کنم ، اهل تعرف هم نیستم. هر چند که توی ترم جدید هم علیرغم این که چند بار به کانون اومدم ولی باز هم ...
دیگه سال جدید با موسیقی همدیگه آشنا میشیم چون فردا بلیت دارم و پیشنهادم هم روز دوشنبه بود برای جلسه . ولی هدف هممون یکیه و تصمیم جمع محترم!
هر وقت چند دقیقه کنار همدیگه باشیم اندازه کار همدیگه رو میفهمیم .
عذرخواهی می کنم برای غیبت سه شنبه پیش رو !
به امید خدا سال جدید با دست پر به دیدن همدیگه بیایم !
موفق باشید!

فرزانه فتاحی یکشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 22:07

منم موافقم پوریا...چون تا بعد عید بچه ها هم رو نمیبینن فکر خیلی خوبییههه..افرییین

مهسا منصوری یکشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 22:09

ما که کلا چسبیدیم به این وبلاگ! حتی شک هم نکنید که نمی خونیم! (البته خودمو می گم)
گذشته از این حرفا، اگر خدا بخواد باید بحث نشریه رو به جاهای خوب خوب برسونیم!
ساعتش هم به نظرم خوبه
البته هر طور همگی راحت ترید چون من که تا 4 در خدمتم.
حالا کمی فضولی کنم!!!
اجرا؟؟
خدا قوت!!

نه خواهش می کنم
جشن پایان سال بجه های برق توی تالار مولوی هستش ،
مثل همیشه چیزی هم غیر از سنتی نمی خوان .
مثل همیشه هم کسی غیر از من نیست که واسه اجرا بره

فرزانه فتاحی یکشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 23:56

من میگم بزاریم چهارشنبه که همه دیگه کمتر کلاس دارن.اخه سشنبه تو اجرا داری دیگه پوریا... قبلشم که اون کانونیا جلسه دارن.بهتری روز سشنبه عصر یا چهارشنبه صبح هستش به نظر من

پوریا دوشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:32

من فعلا منتظر فربد هستم که خبر بده که فردا برنامه چیه .
امشب خبرشو می ذارم توی وبلاگ...

سارا صادقی دوشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 16:04

من پیشاپیش عذرخواهی میکنم. کلاس 1 تا 3 ام رو نرم حذف میشم. حیف یه کم دیر شروع کردیم و به تعطیلات خوردیم :(

من منتظر شما هستم واسه اجرا
ساععت 3:30 تالار مولوی
بهانه هم اصلا قبول نمی کنم دیگه...

-------------------------

کلاستون احتمالن دیگه 2:30 این ها تموم می‌شه؛ اگه بتونین همین موقع ها هم بیاین، باز هم خوبه.

فربد

مهسا منصوری دوشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 17:52

این بحث ها انشا... نتیجه بده! کلی با ذوق و شوق خواهم آمد!

و البته یه سوال دیگه > آقای امیدی دقیق دقیق ساعت چند اجرا دارید؟
من 4 کلاس دارم می خوام ببینم میرسم بیام یا نه؟

داشتم فکر می کردم که چقدر دیدن بچه های کانون اینور و اونور دانشگاه احساس خوبی به آدم می ده!
کلی احساس وحدت بم می ده.. از همتون ممنون!

ساعت 3:30 تالار مولوی
منتظرما....

----------------

جلسه رو تشریف بیارین، مخصوصن در موردِ نشریه حضورتون کمک می کنه.

فربد

امیرحسین دوشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 19:21

من برای اونور سال برنامه دارم ولی فردا نمی تونم بیام.
چه کنم چی کار کنم؟

اگه می‌تونستی بیای خوب می‌شد؛ در هر صورت در موردِ برنامه ت حتمن بیشتر توضیح بده. کارگاه، یا کنسرت؟

فربد

فرزانه فتاحی دوشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 21:10

منم شاید نه جلسه و نه اجرات رو اگه نشد پیشاپیش عذر میخواااام

امیدوارم که بتونی بیای.

فربد

نریمان سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 00:51

2 تا 3.5 هستم
الان بالاخره جلسه هست یا نه آیا؟!

چرا نباشه؟ هست دیگه!
با کسایی که حاضر می‌شن، بحث ها رو پی می‌گیریم.

فربد

آبتین سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:15

به احتمال زیاد میام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد