چه روزی بود امروز!

به نام خدایی که باران را آفرید تا سرزمین عاشقان آتش نگیرد


سلام دوستان!

امروز روز آخری بود که به دانشگاه می آمدم و خدا شاهده تمام ذوق و شوقم واسه جلسه و اجرای ساعت 3.30 بود! فیزیک 2 و مبانی کامپیوتر می خوام چیکار وقتی کانونی به این ماهی داریم؟! (این دو درسو می افتم، من می دونم..!) 


در هر صورت امروز که جلسه داشتیم هیچی، خیلی هم خوش گذشت! جمعمون بسیار صمیمی بود

خیلی خوب شد قبل از تعطیلات همو دیدیم! 

آقا پوریا که ساز می زدنند و واقعا آدم دلش نمی اومد بگه "تمام"! 

و من چهل دقیقه تحت شوک بودم چون با سازشون آهنگی رو از متالیکا زدند که من خیلی دوست دارم!

So close, no matter how far

couldn't be much more from the heart...


باشه باسه!

در هر صورت جلسه خوبی بود، تصمیم های خوبی گرفته شد و انشاا... همکاری ها در تعطیلات هم ادامه خواهد داشت! 


بعد از جلسه هم با دو تا از یاران محترم ( آقایون آبتین و نریمان) به تالار مولوی رفتیم تا اجرای آقا پوریا رو ببینیم. متاسفانه اسم دوست جدیدمون رو فراموش کردم، اما تنبک زدنشون واقعا عالی بود و با تمام وجود ازشون ممنونم! مرسیییی!

(وقتی اینگونه نوازندگان رو می بینم به خودم می گم "خاک عالم، به خودت می گی هنرمند؟؟" کار جفتشون عالی بود)


فیلم اجرا رو هم گرفتیم و در اختیار کانون خواهیم گذاشت! 


حالا اصلا من چرا اینجام و دارم می نویسم؟

اولا که اجازه ی نوشتن گرفتم

ثانیا، من فردا مسافرم (تازه امتحان رانندگی هم دارم!!) و تنها از طریق ای میل می تونید پیدام کنید! پس من مجددا ای میلم رو می نویسم و با قلبی پر از بهترین آرزو ها برای همه ی همه ی همتون شما رو به آخرین روز های زمستان می سپارم

mansourimahsa@yahoo.it

و حتما حتما it. بذارید!


چیزی نمونده نقاشی بهار کامل بشه... بهترین شاهکار گیتی بر تمامی شما عزیزان مبارک


و به قول ایتالیایی ها Arrivederci 



مهسا

نظرات 5 + ارسال نظر
فرزانه فتاحی سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 21:11

عاشقتم دوست جون من ایشالا به سلامت از سفر برگردی اونجا هم بهت خوش بگذره

همچنین ما!
بدون شما که خوش نمی گذره! اما 14 روز زود تمام می شه!
مراقب خودت باشی هاااا!

پوریا سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 21:38

اولا تشکر
اونقدر هم کار خاصی انجام ندادم !

بعد یه توضیح بدم که من بعضی از قطعات موسیقی جهان رو با تار زدم که به جرات می تونم بگم واسه اولین بار بوده ، ولی امروز نشون ندادم همشو ، اگه بشه توی کنسرت...

والا ما که کلی انرژی مثبت گرفتیم!
خیلی جالب بود ها! حالا منم دلم خواست با سنتور امتحان کنم!
من خودم شخصا واسه کنسرت تبلیغات خواهم کرد

دیگه چه قطعاتی رو زدید؟ منظورم تو همین سبک و اینطورا

پوریا سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 21:56

زیاده
ولی...
pink panter
patt & Matt
God father
The Last of the Mohicans
Love story
Turkish Marsh

خیلی دیگه هست که لو نمی دم فعلا...

The Last of the Mohicans یکی از soundtrack های مورد علاقه ی منه!

آقا قبول نیست! اه!
به دور از شوخی، خیلی عالیه!
اما بدتر آدمو کنجکاو می کنید ها!

جلسه ی بعد می تونم تارتونو بگیرم دستم؟

پوریا سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 22:15

من سازمو خیلی کم میارم دانشگاه
واسم خیلی سخته واقعا و ریسکه حمل و نقلش

فکر نکنم دیگه بیارمش

خیلی هم خوب!
حالا هر موقع فرصت شد و پیش آمد، امید ما از بین نمی ره!!

وقت خوش!!

فربد شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 00:53 http://farbodsfairytale.blogfa.com

باشه از این گزارش‌هایِ پرشور

و درباره‌یِ موسیقیِ زیبایِ فیلمِ The Last of Mohicans حرف بسیار است...

Promontory، مثالن، اسمِ قطعه‌ای از موسیقیِ این فیلمه، که خطِ ویولنش رو از بخوام‌نخوام از بَرَم.

"بهترین شاه‌کارِ گیتی"

بر شما هم.

بسیار هم خوب!
همین الآن دارم promotory رو واسه خودم پخش می کنم...
اصلا تم اصلی این فیلم محشره!!
و اما حالا که اینطور شد اینها رو هم گوش کنید!

Steve Jablonsky - Arrival to Earth
Hans Zimmer - One Day
Ennio Morricone - Thje Ecstasy of Gold

بسیار متشکر!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد