فراخوان همکاری برای تشکیل گروه موسیقی بانوان

طی جلسه ای که امروز داشتیم که چند نفر از بچه های پر انرژی کانون تئاتر هم بودن ، قرار شد که بانوان محترم کانون ما هم گروه خودشون رو تشکیل بدن و شروع به فعالیت کنن .
منتحا چون کسی از خانوم ها مسئولیت سرپرستی گروه رو به عهده نگرفت ( حداقل تا این لحظه که من دارم این پست رو می نویسم ) طی همفکری بچه ها مسئولیت این کار به من واگذار شد .

حالا ۲ تا چیز این وسط فقط برای من تعریف شده تا این لحظه راجع به این گروه ، اولیش اینه که توی این گروه ما نوازنده ی پیانو داریم ( البته من تا حالا هیچ حرف تخصصی راجع به این کار با نوازنده های پیانو نزدم) دومیش هم اینکه من اصلا نمی دونم که توی خانم ها نوازنده ی چه ساز هایی هست .
در آخر هم اینکه تقاضا دارم از خانوم ها که حداقل یه کمک کنن به من که این ۲ تا مسئله بالا برای من حل بشه
. ممنون

پ.ن ۱ : منظور از نوازنده های پیانو کسایی بود که پیانوی ایرانی کار کردن ، به من گفته شده که ۲ نفر هستن توی کانون ، ولی من هنوز نمی شناسمشون دقیق !
پ.ن ۲ : هر جایی اگه احساس کردین که من به درد این کار نمی خورم و تخصصش رو ندارم یا اگه دوست ندارین من سرپرست گروه باشم لطفا بگین ، اصلا اشکال نداره از نظر من. بازم من منتظر پی گیری شما هستم.

نامه تمام...

نظرات 12 + ارسال نظر
فرزانه فتاحی سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 21:09

م که سازم ویولن هستش و امروزم که بودم و خیلیم دوست دارم گروه تشکیل شه زودتر

اون که بعله ، ولی با یه ویولن که نمی شه گروه تشکیل داد !

پوریا سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 21:28

خطاب به خانم مهسا منصوری
من کامنت شما رو خوندم ، چون اطلاعات شخصی چند نفر توش بود نمی توستم تایید کنم .

کسایی که کلاسیک کار کردن اصلا به کار ما نمی خوره زمینه ی موسیقیشون !

فقط یه ۲ یا ۳ نفر می مونه از توی همون لیست

مهسا منصوری سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 21:34

شما کار درست رو کردید
با همون 2 یا 3 نفر هم فکر کنم بشه کار کرد نه؟؟
به قول فرزانه "بی صبرانه" منتظر نظر/ایده/پیشنهاد هستیم

فرزانه فتاحی سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 21:38

منم این رو میدونم نگفتم با ویولن تنها گروه تشکیل بدیم منظورم این بود که همه زودتر اعلام امادگیی کنن

خوب اعلام کنن !
من که نمی تونم جای بقیه اعلام آمادگی کنم !
منم مثل شما منتظر

فربد چهارشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 02:43 http://farbodsfairytale.blogfa.com

چند تا چیز:

۱) پوریا جان عزیزِ دلم چرا انقدر خشن صحبت می‌کنی؟! نرم‌تر، ملایم‌تر. کلن لحنی که خشن باشه، شانسِ فهمیدن و فهموندن رو می‌یاره پایین.

2) من شک دارم که به این ساده‌گی بتونی نتیجه بگیری که اون چند نفرِِ به قولِ خودت کلاسیک‌کار، نتونن به کار بیان واسه این کنسرت. پیشنهادم اینه که با بررسی و مطمئن‌تر این نتیجه رو بگیری، که چیزی رو از دست ندیم.

3) به عنوانِ یه قانونِ ضربتی و الی‌الحسابی، "هیچ نظری را پاک نکنیم." مگر به هماهنگی.

لازمه که کم کم اولین قانون‌هایِ کانون‌مون رو بذاریم، و من تو این مدتِ تعطیلات، قانون‌هایِ مربوط به وبلاگ رو تحتِ عنوانِ یک پست می‌ذارم، که اولین گام‌هامون رو در جهتِ قانون‌مندی برداریم.

4) کلن خسته نباشی پسر. از پررنگ‌هایِ خوبِ کانونی.

فربد جان اصلا لحن من خشن نبود به خدا ، شاید تو یه مقدار خشن خوندی !
یه مقدار جدی بود فقط ، چون بلاخره این کار باید انجام بشه.
من هم به کسی خصومت شخصی که ندارم . البته حرفت رو هم قبول کردم .
چشم ازین به بعد لحن جدی رو کمتر می کنم .
در آخر هم عذر خواهی می کنم که جوری نوشتم باعث سوتفاهم شد.
ممنون که گفتی

سارا صادقی چهارشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 15:37

توی پست ها که معرفی کرده بودیم خودمونو! یکیش منم فک کنم از اون پیانیستایی که ایرانی کار کردن! اون یکی هم خانوم ایلخانی بودن اگه اشتباه نکنم.
من نشد بیام سه شنبه جلسه.
در مورد سرپرست هم من به تصمیمی که جمع گرفته احترام میذارم .
من یکی سعی میکنم همه جوره باشم وکمک کنم....

سلام.
اولا تشکر ازین که پیگیری کردین
بعد هم من باید راجع به جزییات مفصل تر باهاتون حرف بزنم...

فربد شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 00:46 http://farbodsfairytale.blogfa.com

پوریا، خوب می‌شه اگه از جلو رفتنِ کار گاهی بنویسی تو وبلاگ.

من خودم جداگونه سراغ ازش می‌گیرم.

چشم ، اتفاقا خیلی اتفاقات جالب هست درباره ی این گروه که می شه نوشت.
ولی یه مقدار این مسئله مطالبات من از امور فرهنگی دلسردم کرده.
جدا از مسائل مالی و هزینه ی حمل و نقل واسه این ۲ تا اجرا احساس می کنم استفاده ابزاری ازم شده . که اصلا حس قشنگی نیست و جلوی کار آدم رو می گیره.

همونطور که تو به عنوان دبیر دوست داری خبر خوب بشنوی من هم یه سری انتظارات دارم.
راجع به گروه هم خیالت راحت باشه .. خبر خوب زیاد هست،

ببخشید که انتقاد کردم.

نامه تمام...

sarah ilkhani شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 14:02

salam hamegi ,man midoonam ke kheili adame bi enzebati hastam.vaghean khodamam asabam az daste khodam khoorde,vaghean avvalesh por energy vared misham badesh dige napadid misham.hadafe man az gozashtane in comment in bood ke begam man mikham vaghean komak konam vali kheili mogheha nemitoonam ,vali be tore jeddi mikham komak konam,bishtar dar jahate fanni,masalan hazeram biam mahallen tamrino vase khanooma tamiz konam,chon ehsas mikonam be darde hiiiich kare digeii nemikhoram dar hale hazer ba in hozoore fa'allam ! kholase ke man sharmandam

الان من اصلا منظور شما رو متوجه نشدم !
الان این جمله ها خبری بودن ؟ پرسشی بودن ؟
توی کانون موسیقی خیلی کار واسه انجام دادن هست.
اول از همه توجه شما رو به پست امیر سلیمی راجع به نشریه جلب می کنم .
بعد از اون هم خیلی کار های دیگه هست ...
بقیه کار هارو هم می تونید با فربد دبیر کانون هماهنگ کنید.
ممنون.

ﻣﻬﺸﻴﺪ ﺯﺭﻳﻨﻪ جمعه 2 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:11

ﺳﻼﻣ
ﻋﯿﺪﺗﻮﻥ ﻣﺒﺎﺭﮎ
ﻣﻦ ﺟﺰﻭ ﺍﻭﻥ ﺍﻋﻀﺎﻱ ﻳﻪ ﻣﻘﺪﺍﺭ ﺧﻮﺍﺏ ﻫﺴﺘﻢ ﻛﻪ ﺗﺎﺯﻩ ﭘﺴﺖ ﺭﻭ ﺩﻳﺪﻡ.
ﻣﻦ ﻭﻳﻮﻟﻦ (ﺍﻳﺮﺍﻧﻲ)ﻛﺎﺭ ﻣﻴﻜﻨﻢ.
ﺍﻣﻴﺪﻭﺍﺭﻡ ﺍﻋﻀﺎ ﮔﺮﻭﻩ ﺑﺎﻧﻮﺍﻥ ﻫﻲ ﺑﻴﺸﺘﺮ ﻭ ﺑﻴﺸﺘﺮ ﺑﺸﻪ.

سلام
من بعد از تعطیلات با بچه ها تماس می گیرم که کار رو شروع کنیم.
فقط یه راه ارتباطی بدید که به راحتی بشه بهتون دسترسی پیدا کرد.
ممنون.

ﻣﻬﺸﻴﺪ ﺯﺭﻳﻨﻪ جمعه 2 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:11

ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﺳﻼﻡ
ﺑﺎ ﺧﻮﻧﺪﻥ ﻛﺎﻣﻨﺖ ﻫﺎ ﺍﻧﺮﮊﻱ ﮔﺮﻓﺘﻢ.
ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﻋﻴﺪ ﻣﻦ ﻭ ﻭﻳﻮﻟﻨﻢ ﺩﺭ ﺧﺪﻣﺘﻴﻢ
ﺍﻣﻴﺪﻭﺍﺭﻡ ﺑﻪ ﺩﺭﺩ ﺑﺨﻮﺭ ﺑﺎﺷﻴﻢ.

ﻣﻬﺸﻴﺪ ﺯﺭﻳﻨﻪ شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:55

ﺳﻼﻡ
ﺷﻤﺎﺭﻩ ﺍﻡ ﺗﻮﻱ ﻛﺎﻧﻮﻥ ﻫﺴﺖ.
ﺍﮔﺮ ﺍﻳﻤﻴﻞ ﻫﻢ ﺑﺰﻧﻴﺪ ﻣﻴﺮﻡ ﭼﻚ ﻣﻴﻜﻨﻢ
ﻣﻤﻨﻮﻥ.
Mahshid.Zarrineh@yahoo.com

sanaz mollashahi شنبه 4 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 19:07 http://sani mollashahi

ساز سنتی کار میکنم..شاگرد استاد رجبی بودم

بهمن رجبی ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد