اعضای کانون و لوگو

یه چیزی یادم افتاد... تحملم کنید!

امروز تو جلسه هم بحثش شد. کانون یه لوگو لازم داره. یه طرح قشنگ!

من تا حدی می تونم پیگیری کنم اما قول مردونه نمی دم، نمی تونم بدم!

فکر کنم از قدیم الایام وارد کردن ساز به دانشگاه سخت بوده که هیچی، بد ترم شده!

داشتم فکر می کردم که می تونیم یه سری کارت واسه اعضای کانون درست کنیم که هم لوگو داشته باشه و هم یه امضایی، چیزی.. هر چیزی! 

که بگه "آقا جون من عضو کانون موسیقیم و هرموقع لازم باشه می خوام سازمو بیارم دانشگاه!"

من خودم هم می خواستم سنتورمو بیارم کوک کنم و از این حرفا...

آخه بحث یکی دو بار هم که نیست؟!

تمرینه، هر چی که هست نمی دونم!

آقای فرازنده مهر فایده ای داره آقای پور امینی امضا کنند؟


شب همگی خوش

نظرات 2 + ارسال نظر
فربد شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 00:44 http://farbodsfairytale.blogfa.com

درباره‌یِ آوردنِ ساز به دانشگاه و الگوریتم‌هایِ مربوط بهش صحبت کردیم تو جلساتِ قبلی اگه خاطرتون باشه.

فعلن همون ها کفایت می‌کنن؛ فکر نمی کنم احتیاجی به چیزی که گفتین باشه، اگر هم شد، تدابیرِ شبیه‌ِ چیزی که گفتین رو حتمن خواهیم دید.

و در موردِ لوگو، از هر گونه تلاشی به شدت استقبال و حمایت می‌کنیم!

بله، یادم هست! باشه... فعلا بریم تو کار 007! چقدر هیجان انگیز!
در مورد لوگو هم به یکی از دوستان هنرمندم سپردم، اما هر کس می تونه یه فکر هایی بکنه چون معلوم نیست حتما اون طرح ها رو بپسندین!
روز خوش!

آبتین شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 19:08

به نظر من اگر ورود ساز به دانشگاه رسمی بشه خیلی خوبه چون برای مسئولین جا میافته که کانون موسیقی هم وجود داره و فعالیت میکنه.

منم همین فکر رو می کنم
شاید هم واقعا زود به زود لازم نباشه ساز وارد دانشگاه کنیم اما اینکه به رسمیت برسه بهترین کاره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد