اطلاعیه مهم

سلام به همه من امروز با اقای فرازنده مهر حرف زدم و طی صحبت های من باهاش و اینکه احتمالا تا 1هفته شایدم 10روز طول بکشه که برگرده سر مسئولیتش من فعلا کارهاشون رو انجام میدم یعنی تو این 10 روز نایب دبیر کانون هستم و این یعنی  اگر حرفی هست و یا ایشون قول کاری رو داده بودند من سعی میکنم حلش کنم و یا انجام بدم. 

 

2تا مطلب رو باید بگم اول اینکه کنسرت خود فربد فرازنده مهر سر جای خودش هست و اصلا کنسل نشده و مطلب دوم که خیلی مهم و خوب هست اینکه کنسرت گروه بانوان هم سرجای خودش برقرار هست و به زودی زود انشاالله تمرین هارو شروع میکنیم.بجز این 2تا برنامه که انجامش رو اقای فرازنده مهر قطعی  اعلام کردند. اگر کسی دیگر میخواد و میتونه کنسرت دیگه ای بزاره هم فربد فرازنده مهر و هم بقیه ازش استقبال میکنند.ولی هرکی برنامه ای داره زمانش رو و نوع کنسرت رو به من بگه که من به فربد فرازنده مهر دبیر کانون بگم و هم هماهنگی برنامه انجام بشه تا بعدا مشکلی اتفاق نیفته. 

 

با تشکر خیلی زیاد-فرزانه

نظرات 2 + ارسال نظر
sarah ilkhani چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 00:58

salam,man moteasefane be ellate ye seri dalayel,moteasefane zire gholam mizanam o nemitoonam dar consert sherkat konam,amma omidvaram hamegi movafagh bashin va inke manam dar conserthaye ayandeh eftekhare hamkari bahatoono dashte basham...be omide didar...

سلام سارا جان.اخه چرا؟کاش دلایلت رو به من بگی حداقل؟

مهسا منصوری چهارشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 19:49

به! سلام خاااانم!
چقدر هم خوب! موفق باشی (و البته باشیم!)
کاری از دستم بر می آد بم بگو عزیزم!

سلااام عزیزمم
همه ما موفق باشیم
کار های زیادی بر میاد همین که اعلام امادگی کردی خودش کلیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد