یا علی گفتیم و ... کنسرت آغاز شد

به نام خدایی که باران را آفرید تا سرزمین عاشقان آتش نگیرد


سلام مجدد دوستان!

 ...


چه روزی.. چه روزی چه روزی چه روزی چه روزی .. چه روزی!

بذارید امروز رو از دیدگاه خودم تعریف کنم!


مثل هرروز  خسته اما خوشحال بیدار شدم. کلی ذوق داشتم! من قرار بود فیلمبرداری کنسرت رو به عهده بگیرم... صبح که رسیدم دانشگاه دوستی که قرار بود واسم دوربین بیاره برگشت بهم گفت که فیلم (کاست) نداره... دنیا رو سرم خراب شد. بدو بدو رفتم زنگ بزنم فرزانه واسه کمک که تو راه پله آقای آبتین نریمانی رو دیدم!  (فرزانه قرار بود امروز بیاد اما متاسفانه کاری واسش پیش آمد، هم سلام رسوند هم کلی معذرت خواهی کرد!)


بعد از تماس که بر گشتم تو کلاس دیدم که کلا دوربین رو زمین ولوه... می خواستم همانجا کف ساختمان شهدا آب بشم.

با مهارت تمام کلاس ریاضی 2 رو پیچوندم و دوان دوان به سمت امور فرهنگی رفتم... خوب شد دوربین خودمو آورده بودم!

گفتند که خود سالن فیلم می گیره اما من دوست داشتم که حتی فیلم هم کار کانون باشه..

نیمه افسرده به سمت تالار ابو ریحان رفتم و دم در آقای سلیمی و آقای امیدی رد دیدم.

به خودم می گفتم: الآن آقای سلیمی کلمو از ناحیه ی گردن می کنه...


با اعتماد به نفس کاذب لبخندی زدمو با کمال پر رویی وارد سالن شدم! 

چقدر سالن قشنگی بود! تا نشستم با دوربین های سالمی که واسم مونده بود شروع کردم به فیلم گرفتن... وسط کار هم نمی دونم کی گیر داده بود که بوی سیگار می آد در حالی که تقریبا تمام نوازندگان داشتند تمرین می کردند (و چه تمرینی! تمرینی که به اندازه ی خود کنسرت لذت بخش بود!)... منم می خواستم برم دعوا 


ساعت 11.30 هم ملت آمدند... فکر کنم تمام ورودی 91 شیمی اونجا حضور داشتند! خودم شخصا واسه دوستام 15 بلیط خریدم! یه بار از آقای امیدی، که لطف کردند یک عدد قیچی به ما دادند چون در آبمیوه ی دوستم باز نمی شد، یه بار هم از آقای سلیمی، که اصلا دلم نمی خواست جای ایشون باشم چون تو اوج گرما زیر آفتاب نشسته بودند... همینطور آقای فرازنده مهر (بسیار بسیار خوشحالم حالتون خوب شده) و چند بار دیگه هم رد شدم!


خلاصههههه! هم خودم و هم دوستانم خیلی از اجراتون لذت بردیم، واقعا عالی بود، دستتون درد نکنه!! امیدوارم امشب آقای سلیمی پا درد نگیرند!! خیلی زحمت کشیدند، دستتون درد نکنه!


همگی خسته نباشید و از طرف من از نوازندگانی که این نوشته رو نمی خونند تشکر کنید! 




می خوام یه کلیپ مانند با فیلم های امروز درست کنم،

ممنون می شم اگر اسم نوازندگان رو همراه با اسم سازشون رو به ترتیب به من بگید

و اسامی تمام افرادی که کمک کردند

متشکرم



اگر نوشته غلطی داره به بزرگواری خودتون ببخشید دیگه!


فعلااااا!


Arrivederci! :D

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد