جلسه‌یِ کانون

 

دوشنبه 23 اردیبهشت، ساعتِ 12 جلسه‌یِ کانونِ موسیقی خواهیم داشت در اتاقِ کانونِ موسیقی، و پیرامونِ موضوعاتی صحبت می‌کنیم. 

 

لطفن به سایر اعضا اطلاع بدین.  

 

 

 

اضافه‌شده: اگر با ساعت و روز مشکل دارین اعلام کنید که تا یک‌شنبه قطعی ش رو همین جا اعلام کنم.

نظرات 2 + ارسال نظر
فرزانه فتاحی جمعه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 00:28

واااااایییی من نمیتونم بیام کاش روزش رو تغییر بدید!!!!!!

تغییر دادم به دوشنبه. امیدوارم بچه‌هایِ دیگه مشکل نداشته باشن.

مهسا منصوری جمعه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 21:40

با سلام!

متاسفانه من خودمو هم بکشم نمی رسم 2شنبه بیام
به هر حال رای با اکثریته... نهاینا اخبار رو از وبلاگ پیگیری می کنم...
اما...
خییییییییلی دلم می خواد بیام!
1شنبه چطوره؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد