فراخوان گروه موسیقی بانوان-شماره ۲ .

طی حرف هایی که امروز توی جلسه زده شد و صحبت هایی که قبلا شده بود بانوان محترم دیگه وقتش شده که یه کنسرت واسه خودتون برگذار کنید.
برای گروه موسیقی ایرانی همونطور که از قبل هم می دونید من به عنوان سرپرست ( یا هر اسم دیگه ای که داره ) انتخاب شدم.
چند تایی هم قطعه از قبل تنظیم کرده بودم و نت واسش نوشته بودم.
خبر جالب اینکه ما امروز یه خواننده هم پیدا کردیم و جالب تر اینکه چند نفر هم هستند که صدای خوبی دارن و به درد گروه کر خیلی می خورند.
خبر خوب اینکه تمرینات از تابستون شروع می شه و هیچ لطمه ای به درس و امتحانات نمی زنه ، البته تمرینات با شروع تابستون خیلی جدی و فشرده برگذار می شه.
خبر بد اینکه ما الان پیانو نداریم توی کانون ، که اون هم توی این یک ماه باید به دبیر بگیم که حتما تهیه کنه (آقای فربد فرازنده مهر . پیانو بخر ، زود )
من توی این فرصتی که تا تابستون هست سعی می کنم تمام نت هارو آماده کنم تا اونجایی که می تونم ، و بگردم دنبال نوازنده تا صدا دهی گروه بهتر بشه .
فعلا چیزی که الان نیاز داریم اینه :
پیانو
اجازه تمرین داخل دانشگاه توی تابستون
یه نوازنده ی کوبه ای ترجیحا خلاق !!
یه مدیر برنامه ی پر کار ترجیحا امیر سلیمی...
و چند نفر با ذوق که به من توی انتخاب قطعات کمک کنن ( قطعات مجاز منظورم بود )


پ.نون : هر چیز دیگه ای به ذهنتون می رسه خواهشا توی نظرات بگین، در هر صورت چند تا فکر بهتر از یه دونه کار می کنه.

شکواییه : خوب بچه ها فقط نگین کمک می کنید ، یا همکاری می کنید ، خوب یکیتون حداقل واسه حسن نیت اسم یه قطعه که به نظرش خوبه واسه اجرا رو توی نظرات بنویسه...

نظرات 23 + ارسال نظر
فرزانه فتاحی دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 19:51

پوریا من به شخصه اعلام آمادگی میکنم و هر کاری بتونم انجام میدم حتی تو انتخاب قطعه هم میتونم کمکت کنم البته باید بگی خط فکریت تو چه سبک قطعاتی هست اونوقت من هم میتونم کمک کنم

فرزانه فتاحی دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 19:55

راستی من خیلی خیلی خوشحالم که شما سرپرست شدی

مهسا منصوری دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 22:15

سلام سرپرست! :)

می دونم بخاطر این کامنتم هم که شده جزای کارم کتکه
اما...
اولین و تنها کسی که دلش می سوزه خودمم...
متاسفانه من 30 خرداد مسافرم و برگستم 15 شهریوره...
خیییییییییییییییلی دلم می خواد همکاری کنم، یعنی بیش از حد دلم می خواد ها.. اما شرایطم اینه
الآن با این حرفم اصلا نمی خوام تعیین تکلیف کنم ها، یه موقع سو تفاهم ایجاد نشه اما فکر کنم که:
اول از همه اگر نیازی به ساز من هست، اگر نقش کوچیک و کم رنگی بم بدید بتونم منم اجرا کنم
بر این اساس می گم که تقریبا وقت تمرین نخواهم داشت و در واقع دقیقه 90 با بچه ها هماهنگ می شم
شما واردید، نه من.. با این حساب هم که من تا به حال تو عمرم حتی دوئت هم نکردم و همیشه فقط صدای ساز خودمو شنیدم...
به هر حال اگر صلاح بدونید من در خدمت هستم... اگر نه که... هر کاری از دستم بر بیاد انجام می دم دیگه

سلام
اولا که هنوز پیانو نداریم . اینجوری که داره پیش می ره ما خودمون اواسط تابستون شروع می کنیم ، اینجوری شما نهایتا ۴ جلسه اول نیستین که بعد راحت هماهنگ می شین ،
اصلا هم کار سختی نیست گروه نوازی ، هیچ کاریو از اول واسه خودتون سخت نکنید.

مهسا منصوری دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 22:17

و راستی، واستون این امکان هستش که اون ترکی که در باره اش حرف زدیم رو واسم ای میل کنید؟؟

آلبوم کنسرت نوا - حسین علیزاده
از شما بعیده بخواین اثر هنری رو میل کنید
پس کپی رایت چی می شه ؟؟؟
منم آلبوم اصل رو دارم ، نمی شه اصلا میل کرد‌!!!

مهسا منصوری دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 22:49

یعنی امیدوار باشم؟؟ بسیار خوب، منم هستم تا جایی که بتونم از وقتی برگشتم هستم!

چقدر ناگهان عذاب وجدان گرفتم، احسنت به شما.
نظرتون در مورد یک trade موقت آلبوم چیه؟

می تونید اون آلبوم رو بم قرض بدید و من در عوض آلبوم
سیر - مسعود شعاری، کریستف رضاعی رو به شما بدم؟

قول می دم فقط گوش کنم، قول قول

اولا ممنون دارم آلبوم سیر رو
دوما آلبوم کنسرت نوا رو استادم واسم امضا کرده روش.
ولی می شه یه کاری کرد
توی sound cloud سرچ کنید این آلبوم رو و آنلاین گوش کنید !
خوبیش اینه که نمی تونید دانلود کنید از اونجا !

مهسا منصوری دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 23:01

هر چیزی راه حلی داره! هه!
بسیار متشکرم :)
شب خوش!


مهرشاد پرهیزکار دوشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 23:18

آقا من همه جوره در خدمتم
تا پایان ماه آینده دیگه آواز کرال رو هم کاور کردم و در هر زمینه آوازی فکر کنم که بتونم کمکتون کنم...
ایشالا به فکر 1 کنسرت تلفیقی بزرگ باشید واسه مهرماه
کاری که بی سابقه باشه ایشاللا

به به !‌ آقای بتا
آقا اولا اینکه من می خواستم واسه جمع کردن این گروه کر ازت کمک بگیرم که خودت پیش قدم شدی !
دوما من شاید ترم دیگه یه کنسرت تلفیقی توی دانشکده علوم پزشکی داشته باشم !

موژان چگینی سه‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 00:16

من می‌تونم تو انتخاب قطعات کمک کنم.

خوب هرچی به ذهنتون رسید همین جا بنویسید.

مهسا منصوری سه‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 23:16

والا من هر بار بتونم هی بلاگرو چک می کنم که ببینم خبر جدیدی هست یا نه!
من خیلی شناخت رو قطعات موسیقی سنتی ندارم اما...
نمی دونم آلبوم
آبی رویا - فریور خسروی و رضا شریفی رو تا به حال شنیدید یا نه اما من ترک دومش رو هم خیلی دوست دارم و هم نتشو دارم و این قطعه رو (کمی آهسته تر) کار کردم!
یه قطعه ی دیگه هم که خوشحال می شم با سنتور امتحانش کنم ترک اول آلبوم سیره که خودتون هم می شناسید، حضور.
اگر هم سنتی بودن ملاک نیست ایده اصلا کم ندارم!!

قطعات کلام دار باشن !
ملاک هم اصلا سنتی بودن نیست
ایرانی بودن ملاک هستش و طوری باشه که بشه با ساز های شما زد تم کار رو
ترک یک سیر اصلا به درد ساز های شما نمی خوره...

مهسا منصوری سه‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 23:41

خیلی سخت شد! بذارید کمی فکر کنم...
حالا من فقط پیشنهاد می کنم و مجبورم هی قطعات سنتور دار نام ببرم!
تم اصلی -سنگ صبور- از فیلم علی سنتوری رو کمی آهسته تر و با نت ریز کمتر کار کردم
اون چطوره؟؟؟
حالا باز هم فکر می کنم..

یه فکری هم به حال خواننده بکنید خوب !
خوانندمون خانم هستند هااا !!!
یه چیزی که بخوره به صداش.

مهسا منصوری چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 00:07

خدا شاهده می دونم!
اما غیر ممکن نیست!
حالا باز فردا کامنت می ذارم، اول از چند نفر بپرسم!
البته امروز دیگه..
فعلا!

موژان چگینی چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:35

دنگ شو هم خوبه! البته باید یا کسایی رو گیر بیاریم که سازهای لازم رو داشته باشن یا این‌که برای سازهایی که داریم تنظیمش کنیم که فکر کنم جالب بشه.

دنگ شو: Fill the Blank مثلاً!

بی‌کلام: Nightnoise - Morning in Madrid
http://www.4shared.com/mp3/gcTfGCog/01_-_morning_in_madrid_-_night.html
Maraketa Irglova - Last Fall
http://prostopleer.com/tracks/5272976jvUK

الان اینا تو ذهنم اومد. می‌شینم سر فرصت قشنگ فکر می‌کنم یه سری آهنگ خوب پیدا می‌کنم بگم. :)

راستی آهنگ‌ها اگه بخوان با خواننده باشن حتماً باید فارسی باشه؟

آره ، آهنگ ها باید ایرانی باشن ،
کلا این گروه موسیقی ایرانیه دیگه !
اگر اینطور نبود من خودم چند تا قطعه با کلام از موسیقی ترکیه انتخاب می کردم ، خوانندمون هم که خیلی خوب ترکیه ای می خونه !!

مهسا منصوری چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 16:12

kheili sakhte! vay
soltane ghalb ha chetor?? :0

موژان چگینی چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 19:34

یعنی کلاً اجازه‌شو نمی‌دن؟ تهاجم فرهنگی و اینا؟

دنگ شو راستی ایرانیه ها!
لینک آهنگی که ازشون گفتم: http://www.4shared.com/mp3/EjCwLscF/10_

بعد پالت هم هست! آهنگ نرو بمان مثلاً! البته حیفه بدون آکاردئون باشه. http://www.4shared.com/mp3/yiYcFily/Pallett_-_Naro_Beman__UU-_-_U-.html

بی‌کلام اینم یادم افتاد:
The Swell Season - The Swell Season
http://s2.picofile.com/file/7328797632/07_The_Swell_Season.mp3.html

به اضافه‌ی این:
Mikis Theodorakis - Paola 1109
http://www.4shared.com/mp3/Ubif_b6E/mikis_theodorakis_-_state_of_s.html

ا
پالت و این گروه های جدید که دارن خودشون اجرا می کنن ، بعد ما بیایم همونارو اجرا کنیم که دیگه لطفی نداره.
بعدشم چون اینجور کارها جدیدا زیاد شنیده شدن اگه عین خودشون اجرا نشن شنونده هضم نمی کنه و پس می زنه .
من یه چند تا کار که یه مقدار حس ناسیونالیستی جمعیت و به جوش بیاره و همه با هر سلیقه ای باهاش همراهی کنن انتخاب کردم و تنظیم کردم خودم.
مثل :
سر اومد زمستون
جان مریم
الهه ناز
تنها ماندم از بنان
یکم کار ها ریشه دار تر باشه بهتره
کار های ساخته ی استاد انوشیروان روحانی هم خیلی خوبه !

موژان چگینی چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 19:45

من یه‌دفعه یادم می‌افته!

فارسی: دختر قوچانی :)

مهسا منصوری پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 21:29

من دوباره اینجام... شرمنده
این قطعات چطورن؟

وطنم ایران - محمدرضا لطفی خواننده محمد معتمدی
ترکمن - شجریان
the passion of rumi - nazeri


به نظر خودم ولی ترکمن خیلی سخته!

من یه تعداد قطعه ی خوب انتخاب کردم
به زودی اسمشون رو منتشر می کنم !

مهسا منصوری پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 21:36

ما نوازنده تار و سه تار و اینا نداریم اما
یکی از دوستام هست که متاسفانه دانشکده اش اصلا یه جای دیگست (تغذیه) گیتار می زنه و می تونه بهمون کمک کنه... اگر اشتباه نکنم فرزانه هم گفته بود می تونه نوازنده پیدا کنه... اشتباه می کنم؟؟

حالا نوازنده پیدا می شه !
اون مسئله خاصی نیست !
فعلا چیزای دیگه مهمتره....

فرزانه فتاحی پنج‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 22:18

پوریا اونایی که خودت انتخاب کردی خیلی خوبه مخصوصا تنها ماندم از بنان و الهه ناز که من اینا رو خیلی دوست دارم ...

سلیقه موسیقی من رو دست کم گرفتیااا !

فرزانه فتاحی جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 12:15

میشه زودتر اسم قطعات رو زودتر بگییی من خیلی هیجان دارم اخه آخه انگار سلیفه ات به سلیقه من شبیه

نه نمی تونم بگم !

جهان جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 14:46

من به عنوان دانشجوی این دانشگاه به کانون موسیقی بسیار بسیار امیدوارم!
خدا قوت

متشکرم...

مهسا منصوری جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 14:57

آخه سرپرست! نکنه ما ها رو می خواستید امتحان کنید!!

هر چی هیجان فرزانه زیاد می شه استرس و ترس من هم زیاد می شه!

قطعاتو بگییییییید لطفا!

دستتون هم درد نکنه، جبران می کنیم

۲۰ تا قطعه انتخاب کردم من فعلا !
همشون از قطعات موندگار موسیقی ایرانیه !
۱۸ تاش با کلام هستش بقیش بی کلام !
از بین این ها که فکر کنم طی روزهای آینده به تعدادش اضافه هم می شه طی یک نظرسنجی قطعات اصلی واسه اجرا انتخاب می شه !
داخل پرانتز چند تا از قطعات به صورت کاملا دیکتاتوری حتما باید واسه کنسرت اجرا بشه !
بقیه رو نظرسنجی می کنیم.

فرزانه فتاحی جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 20:05

خواهشا قطعات انتخابیت سخت نباشه

چیزی به اسم سخت وجود نداره !
از الان بهونه قبول نمی کنم !

فربد دوشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 19:44 http://farbodsfairytale.blogfa.com

اول که یه خسته‌نباشید و بلند بابتِ کاری که خوب شروعش کردی.

در موردِ پیانو و اجازه ی تمرین تو پستِ جدید یه صحبتایی می کنم. یه پیشنهاد هم دارم که همون جا می گم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد