گزارش ۱ .

خوب ، اولین قدم رو برای کنسرت محکم برداشتیم.
۲۰ تا قطعه انتخاب شدن که از بین این ها یه تعدادی با رای گیری و یه تعدادی بدون رای گیری میره واسه اجرا.
اسمشون رو هم اصلا نمی تونم الان بگم.
خبر خوب اینکه یکی از قطعات تنظیم هم شده تازه !!!
فعلا همین جا دست نگه می داریم تا ببنیم تکلیف محل تمرین و نوازنده ها و بقیه چیز هایی که نیاز داریم چی میشه !
چیز دیگه ای هم که خیلی مهمه این گروه کر هستش که چون در تخصص من نیست از مهرشاد پرهیزکار کمک میگریم حتما !
از دبیر محترم که اون روز توی جلسه هی به بچه ها می گفت من احساس می کنم شما به وبلاگ سر نمی زنی درخواست داریم حداقل خودش به صورت سمبلیک یه سر به وبلاگ می زد از بعد جلسه !

 
پ.نون : جلسه ی هماهنگی و انتخاب نوازنده ها و خواننده ها و گروه کر و قطعات بعد از امتحانات برگزار می شه !
پ.نون ۲ : توی این تعطیلات امتحان من سعی می کنم چیز هایی که لازم داریم رو همراه با دبیر کانون فراهم کنم.
پ.نون ۳ : نظر ، پیشنهاد ، انتقاد یا هر ایده و فکری دارین حتما به اشتراک بزارین توی نظرات (‌ قطعات که همش نظر من شد ، ایده اجرا از شما باشه حداقل )

نامه تمام.

نظرات 23 + ارسال نظر
موژان چگینی شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:13

سلام!
ببخشید، امکانش هست جلسه یه کم زودتر باشه؟ چون بعد از متحانات کسایی که خوابگاهی هستن می‌رن خونه‌شون؛ دیگه تهران نیستن.

آره ، امکانش هست
ولی امکان این هم هست که تو این ایام امتحانات جلسه بزاریم و کسی نیاد !

فرزانه فتاحی شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 13:28

تو امتحانات جلسه و کار نباشه آخه به اندازه کافی امتحانات فشرده هست !سرپرست جان نمیشه قطعاتو بگیی؟؟؟>

نه نمی شه !
اینقدر هم منو سرپرست صدا نکن لطفا !

موژان چگینی شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 14:18

خب تو تعطیلات بین امتحانا چه‌طور؟

همین الان توی نظرات رو نگاه کنید می بینید بچه ها می گن توی امتحانات نه !!!

مهسا منصوری شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 23:05

سلام
اینطور که بحث می کنید می شه نتیجه گرفت که آخرین روز امتحانات خوبه..
نه خوابگاهی ها رفتند نه درسی مونده که بخونیم..

منظورتون دقیقا از ایده اجرا چیه؟ تدارکات؟
مطمئن باشید بعد از صحبت کردن در مورد قطعات ایده های فراوانی خواهیم داشت..

منظورم از ایده رو با یه مثال می گم !
مثلا یه نفر دوست داره توی گروه ۱۵ تا دف و یه کنتر باس حتما داشته باشیم !
یکی دیگه دوست داره حتما گیتار الکتریک باشه !
این یه مثال ساده بود !

مهسا منصوری شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 23:09

راستی،چقدر بی ادبانه آمدمو رفتم
بابت تمام زحماتی که کشیدید (و می کشین) ممنون

مهرشاد پرهیزکار دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 00:26

سلام
پوریا جان نظر به کرال بودن این کار، جا داره حتما طی جلسه ای با حضور نوازنده ها و خواننده ها حتما مطالبی مطرح بشه...
پس بهتره که هرچه سریع تر در مورد تاریخ برگزاری جلسه به توافق برسیم
البته جا داره بگم این فقط 1 پیشنهاد بود و همچنین ممنون بابت زحماتی که کشیدی، خسته نباشی

درود !
آقا اول می شه بگی این کرال که میگی دقیقا چیه ؟!
یعنی یه سری توضیح در حد فهم من بهم بگو بدونم حداقل این کرال یعنی چی ؟
چون من قبل ازین فقط این کلمه رو فقط توی شنای المپیک شنیده بودم خداییش !

مهسا منصوری دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:13

choral be manaye avaze 'goruhi' bud fekr konam


dar bareye ide ha ham, baz ham nazaram ine ke dar jalase ba dunestane ghataat mishe ide haye bishtari dasht

amma khob, kar kare musighie iranie.. violin o piano ke fekr konam az vajebatan
saze kubei ham ke lazeme
be nazare man kamanche ham bashe ke kheili ali mishe (yeki az khanum hay ke avvale sal form por kard kamanche mizad)
agar santoor ham bekhaid ke man dar khedmatam
khanande ham ke darim
kash faghat setar ya tar ham dashtim, kheili khub mishod
ney ham begam kheili por tavaghoam?? :O

shab khosh

setar tuye in hajme seda gom mishe
aslan kasi sedasho nemishnave !

مهرشاد پرهیزکار دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:15

Coral
منظورم این بود
توضیحش مفصله...
بیشتر رو قضیه ی گروه خوانی مانور میده
ضمنا شما استادی قربان

آقا استاد که تعارفه ، ما هنوز شاگردیم خودمون !
یه توضیح مفصل سر فرصت ازین داستان کرال حتما واسم بده.
یه فکری توی سرمه می خوام بدونم با این بچه های گروه کر می شه عملیش کرد یا نه !

مهرشاد پرهیزکار دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 17:10

ok

نرگس سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:27 http://dandelion-unaware.blogsky.com/

سلوم
من نوازنده خیلی ماهری نیستم . تو جلسات اولم شرکت کردم ولی بعدش دیگه نشد بیام
اگه به لحاظ طراحی پوستر و اجرایی و ... کمک خواستین رو من حساب بفرماییدD:

درود !
نوازنده چه سازی هستین حالا ؟!

مهرشاد پرهیزکار سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:09

خوبه پس نیروی کاریمون داره کم کم کامل میشه...

اون که بعله !
ولی من دارم با محمدعلی یه سری مذاکرات می کنم که قبول کنه بیاد بهم کمک کنه !
نابغه ی ریتم این بشر !
خودت دیدیش دیگه !

نرگس سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 20:39

سه تار و ویلن
ولی دوساله که دستم به ساز نخورده و کلا اصلا حت انگشت گذاری های سه تارو یادم رفته!

!

مهسا منصوری سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 23:34

سلام!
من امروز موژان جان رو دیدمو کمی با هم صحبت کردیم...
با این وضع امتحاناتو اینا هر روزی هم جلسه بذاریم به هر حال بعضی ها نمی تونند بیان...
کاش زودتر یه روز پیشنهادی مشخص کنیم!

بین ۱۳ تا ۱۹ خرداد من هستم !
اگه بچه ها رو می تونید جمع کنید که جلسه بذاریم !

مهرشاد پرهیزکار سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 23:45

آره میشناسمش
راستی اگه احتیاج به آهنگسازی هم داشتی پوریا جان فکر کنم بتونم کمک کنم.
نمونه کارامم هست اگه خواستی البته

اولا ممنون !
دوم هم اینکه قطعات مشخص شدن تقریبا !
فقط بعد از یه جلسه صحبت شروع می کنم به نوشتن نت هاش !

مهسا منصوری چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 15:09

besiar khob, ba chand ta az bache ha ke sohbat kardam ba khodetun hamahang mikonam

فرزانه فتاحی چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 21:05

به نظر من باشه بعد 19 خرداد جلسه!واقعا تو امتحانا خیلی سخته جلسه اومدن .فاصله امتحانا خیلی کمه بعد امتحانا با خیال راحت جلسه بزاریم بهتره. البته این نظر من هست.

واسه من فرقی نداره اصلا !
من از ۱۳ تا ۱۹ خرداد یه روزی اگه باشه هستم !
بعد امتحان ها هم هستم !

مهرشاد پرهیزکار چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 23:18

پوریا جان زمان دقیق این کنسرت قراره کی باشه ؟؟؟ ضمن اینکه خبری جدیـــــد دارم و اون اینه که مدیر فرهنگی بــــــــــاز هم عوض شدن و دکتر جهانگیری سمت جدید رو بر عهده گرفتن... امیدوارم که سیاست های جدید مانع فعالیت های کانون موسیقی نشه !!

من خودم سعی می کنم بچه هارو واسه ترم دیگه آماده کنم !
ولی اگه نرسیدم میوفته ترم بعدش !

مهرشاد پرهیزکار پنج‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 21:11

حتما ترم دیگه باید انجامش بدیم ایشالا
1 کنسرت دیگه هم در نظر دارم داشته باشیم، تلفیقی باشه، پاپ-سنتی... میدونم استقبال خیلی خوبی میشه

خوب داشته باشید !
اینارو چرا به من می گی ؟
من چه کاری از دستم بر می آد حالا ؟

مهرشاد پرهیزکار جمعه 3 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 21:55

خطاب من به کل بچه ها بود پوریا جان
بالاخره این 1 فعالیت گروهیه
مسئولیت اجراییشو خودم بر عهده میگیرم، طرح کلی کار رو که زدم مطرحش میکنم ایشالا...

مهرشاد پرهیزکار جمعه 3 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 23:52

فقط مجددا درخواستم از مسئول وحترم وبلاگ اینه که username & password در اختیار من قرار بده لطفا یا اینکه لینک مربوطه رو بفرسته واسم که حساب کاربری بسازم.
ممنون

به فربد بگو ،
انجام می ده واست .

sarah یکشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 13:56

آخ جون بالاخره یه بار شد که سر زدم یه اتفاقی اینجا بود!
خیلی خوشحال کننده بود. مرسی پوریا منتظریم :)

:)
خواهش می کنم !

فربد دوشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 19:54 http://farbodsfairytale.blogfa.com

الآن تعداد خواننده‌های بالقوه‌مون چند تاست؟ می رسه به کارِ Choral? برایِ هر خط حدافل در خوش بینانه ترین حالت حداقل سه نفر لازمه. مگر اینکه دوئت و کوارتِت و اینها منظورتون بوده باشه از کارِ کُرال.

فربد دوشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 19:57 http://farbodsfairytale.blogfa.com

در ضمن مهرشاد جان دعوت نامه واسه دسترسی به وبلاگ رو هم برات فرستادم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد