چند خبر خوب و نسبتن خوب

1) خبر اول رو که همه‌مون می‌دونیم، اونم اینه قدم‌هایِ اولیه برای گروهِ بانوان رو پوریا خیلی خوب برداشته. فقط چند تا چیز رو خواستم بگم.


یکیش این که، به نظرم پوریا، اتفاقن اسم قطعه ها رو (اون 20تا که گفتی) بنویس تو وبلاگ، بچه ها بیشتر آشنا بشن با این که قطعه ها تو چه فازین و شاید انتخاب ها و گزینه های خوبی رو به یادشون بیاره.


دومیش اینه که، باید بگم وقتی مسئولیتِ گروهِ بانوان رو به پوریا دادم، تو ذهنم کارِ سنتی و ایرانی بود. باید بگم این تنها کاری نیست که برایِ بانوان اماده می کنیم. خودِ من شخصن سر فرصت، واسه کارِ بعد از این کارِ پوریا، سرپرستیِ کارای غیرِ ایرانی و نه-لزومن-ایرانی برای بانوان رو به عهده می گیرم. نگرانِ اینکه در این مورد کارها فقط ایرانیه نباشین.


2) با دکتر میراحمدی سر پیانویِ دیجیتال صحبت کردم. خودشون شخصن موافق بودن، با هزینه ی تا سقفِ 4 میلیون تومن. اما گفتن که جلسه ای باید بذارن و در موردش تصمیم گیری کنن با عوامل ذیربط. خبر تا هفته ی بعد به تعویق می افته.



3) با خانم برزگری در موردِ تمرین ها در تابستون صحبت کردم. گفتن که اگر می خواین و مطمئنین که از اتاق استفاده می کنین خبرشو بدین. اگه برای تمرین از اتاق می خواین استفاده کنین که احتمالن می خواین بگید که امکانش رو فراهم کنم.


4) دکوراسیونِ اتاق رو دارن تغییر می دن و آکوستیکش می کنن. می خوان دیوار ها رو مشکی کنن؛ که اگه ما موافق نباشیم همون سفید می مونه. نظرتون چیه؟


5) مشکلِ اینترنتِ من برطرف شد و دیگه می تونم مثلِ سابق زود به زود وبلاگ رو چک کنم.



6) کلن هم از بابتِ کانون خوشحالم. ممنون از همتون.

نظرات 10 + ارسال نظر
پوریا دوشنبه 6 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 20:42

اولا تشکر
بعدش هم باید خبر بدم که
یه سری قطعه انتخاب کردم ، یه تعدادی رو هم نت نوشتم
یه تعدادی رو هم تنظیم کردم !
ولی دلیل نگفتنم این بود که توی جلسه به بچه ها بگم
هیجان داستان بیشتر اینجوری !‌
مگه آکوستیک کردن به رنگ دیوار ربط داره ؟؟؟

پس انتخاب قطعه ها حداقل تا جلسه به تعویق می افته.

نه؛ در عمل ربطی نداره. ولی معمولن رنگِ تیره رو انتخاب می کنن؛ تو استودیو ها خیلی شاهد همچین چیزی هستیم.

مهرشاد پرهیزکار سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:24

با تمرین کاملا موافقم.
با تغییر رنگ اتق هم موافقم چون فضای آکوستیک رنگ تیره داشته باشه مرسوم تره.
بابت پینو ممنون.
با اجرایی چند از قطعات غیر ایرنی هم کاملا موافقم.

هوم.

در موردِ پیانو هم خواهش می کنم. ببینیم پیانودار می شیم بالاخره یا نه.

فرزانه فتاحی سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:06

شاید مشکی فضا رو خیلی تیره و تاریک کنه خیلی جالب نیست ولی خوب باز هم بستگی داره شاید هم خوب بشه .من هم خوشحالم از این بابت... کانون داره جون میگیره.خیلی خوبه

من هم دو دل ام در موردِ رنگ. دو دلی‌م رو با نظر گرفتن دارم برطرف می کنم.

در موردِ جون هم هم‌نظرم. :)

sarah سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 14:27

همین که موافق بودن جای شکر داره... تا هفته ی دیگه رازو نیاز و دعا به درگاه الهی کنیم که ایشالا قطعی بشه این خبر خوب :)
از اتاق هم حتما میشه استفاده کرد تو تابستون چراکه نه! مخصوصا اگه پیانو بیاد!
رنگ دیوار هم مساله ی جالبیه! یکم سیاه دلگیره ولی اگه فایده داشته باشه می ارزه که راحت تمرین کنیم!
من هم از بابت کانون خوشحالم راستی :)

آره دعاهایی که بلدید رو بخونید که اثر کنه!

درخواستِ تمرین در اتاق رو خواهم داد.

مسئله‌ی رنگ مستقل از آکوستیک کردن و راحت تمرین کردنه؛ نظرتو در موردِ رنگ مستقل بگو.

بعدم ببینم...تو کدوم سارایی؟! سارا صادقی؟ امضات sarah ئه؟

مهرشاد پرهیزکار سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 22:50

رنگ تیره رو واسه فضای آکوستیک استودیو مرسوم تره...
البته جا داره اضافه کنم که با اینکه فضا تیره هست اما اون فضای تیره نورپردازی خاصِ خودش رو میطلبه . نور موضعی کم سو البته با تعداد بالا... چراغای LED آفتابی.
اگه رو مسئله ی نورش بتونیم خوب مانور بدیم فضای دلنشینی میشه...
در غیر این صورت همون رنگ روشن بهتره فکر کنم.
البته باید بگم این نظر شخصی منه

قولِ نورپردازیِ خوب رو هم دادن.

موژان چگینی سه‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 23:29

سلام!
چه خوبه پس اگه بشه کار غیر ایرانی هم باشه!
وااو! شخصاً از الان کلیی انرژی مثبت می‌فرستم تا هفته‌ی بعد بشنویم که خرید پیانو هم تصویب شده! 8->

درمورد دیوارها هم، خودم همه‌ش دارم به دو چیز فکر می‌کنم: این‌که اگه مشکی بشه دل‌گیر می‌شه؛ این‌که با این وجود یه حس جالبی به آدم می‌ده. یه جورایی دنج‌تره. صفت دیگه‌ای الان به ذهنم نمی‌رسه. بعد این‌که فکر کنم جدا از رنگ دیوار (اگه مشکی بشه)، بقیه‌ش بستگی به دکوراسیون و تزئینات اتاق داره که اگه همه با هم هم‌کاری کنن می‌تونیم یه جوری درستش کنیم که حس خوبی به همه‌مون بده! :)

منم احساسِ دوگانه‌یِ مشابهی دارم.

آراء من رو سوق می‌ده که تماس بگیرم و رنگِ مشکی بزنن. تو پستِ بعدی اعلان می‌کنم.

راستی من کارِ غیرایرانی رو برایِ پروژه‌یِ بعدی گفتما! که اگه عمری باشه، تنظیم و سرپرستی‌ش رو خودم به عهده می‌گیرم.

پوریا چهارشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 13:57

آقا چند تا مطلب خیلی مهم قبل ازین که پیانو بگیریم !
یکی اینکه این بچه های کانون تئاتر مگه قرار نبود وسایلی که به قول خودشون هر روز استفاده می کنن ازش رو ببرن بیرون !
اصلا قشنگ نیست اونا اونجا ، تازه جا هم گرفته !

دیگه اینکه اون دوش آب رو حتما از توی سرویس باز کن !
چون من دیدم که میان اونجا دوش می گیرن این عوامل دانشگاه ، رطوبت ساز هارو خراب می کنه !

پیگیری می کنم.
دوشِ آب احتمالن دردسر تره!

مهسا منصوری جمعه 10 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:05

خیلی هم خوب...
شخصا رنگ دیوار خیلی واسم فرقی نمی کنه... اما اگر بخوان رنگ کنند بهتره این کار رو تا قبل از پایان امتحانات انجام بدن!
نریم سر تمرین همه از هوش بریم!!
روز خوش

ممکنه بشه این جوری! ولی من می پرسم که کی کارِ تغییر دکوراسیون تموم می شه؛ شایدم این بلا سرمون نیاد!

پوریا شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 13:44

کافی شاپه مگه آخه !؟؟؟
دیوار مشکی و چراق ال ای دی و آباژور و .... !
جدا جای این جور کار ها یه خرج های اساسی تر بکنیم !

آخه چرا انقدر در نوشتار خشنی. تو مراوداتِ حضوری این طوری نیستی!

پوریا جمعه 17 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:46

من نمی دونم چرا من هر چی می نویسم همه به خشنترین لحن ممکن می خوننش !
چشم ها را باید شست
جور دیگر باید دید

حالا یه بار دیگه کامنت قبل رو بخون‌!

حالا نمی‌شه جورِ دیگر باید نوشت؟

علتش به نظرم اینه که شدت لغات و عباراتی که به کار می‌بری زیاده؛ مثلن تقریبن همه‌یِ بچه‌ها موافق آکوستیک کردن و تیره کردنن -- یه جورایی براشون نظری که دارن مهمه. حالا تو می‌یای این جوری می‌گی:

مگه اینجا کافی شاپه...

و به این همه نظر که محترمه با شدتِ زیاد انتقاد می‌کنی.

می‌شه همون مفهوم رو عنوان کرد، ولی با شدت کمتر ملایم تر، مثلن:

اگه این اتفاق بیافته شبیهِ کافی شاپ می‌شه.

هیچ تیزی و شدتِ غیرلازم هم نداره، حرفت هم می‌زنی.

پس اینکه "به خشن‌ترین لحن خونده می‌شه" رو گردنِ مخاطبات ننداز.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد