پیوست راجع به گروه بانوان !

چیزی که می خوام بگم اینه که توی پست هایی که من راجع به تشکیل گروه می نوشتم ، فقط هدف این بود که بچه ها هرچی دوست دارن راجع به اجرا مطرح کنن !
چیزی هایی که دوست دارن می تونه از قطعات باشه ، نوع ساز ها یا حتی سالن اجرا باشه !

مطلبی که باید روش تاکید کنم 
دلیل اینکه من اسم قطعه هارو نمی گم اینه که اولا هنوز کلیت اجرا و توان نوازنده ها و خواننده و سلیقه ی بچه ها معلوم نیست.
دلیل دوم هم من اسم هارو نگفتم چون هنوز به شما امید دارم که فکر کنید و باز هم اضافه کنید به این لیست، من منتظر اون چند تا از بچه ها هستم که گفتن همین روز ها یه سری قطعه بهم معرفی می کنن.
دلیل سوم هم اینه که تجربه به من ثابت کرده اگه نوازنده قبل از شروع اینجور تمرین ها اسم قطعه هارو بدونه ، به صورت انفرادی خودش تمرین می کنه تا قوی تر بتونه توی گروه ساز بزنه !‌ بدی این مسئله اینجاست که شاید اون چیزی که نوازنده خودش تمرین می کنه با اون چیزی که گروه ازش می خواد متفاوت باشه !
 *ساختن یه خونه توی زمین خالی آسون تر از خراب کردن یه خونه و ساختن یه خونه جدید به جای اولیست !

فقط همین قدر بهتون اطمینان بدم که این قطعات هر کدوم از ماندگار ترین کارهای تاریخ موسیقی ایران هستش.
البته اگه سلیقه موسیقی من رو قبول داشته باشین.


نامه تمام.

نظرات 9 + ارسال نظر
sarah چهارشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 15:06

پوریا یه قطعه به نظرم ررسیده. رنگ پریزاد و پریچهر
قطعه ی آشناییه حتما شنیدی ولی اسمش آشنا نیست. من دوس دارم اینو گوش بده ببین نظرت چیه.تو soundcloud هست.!
در ضمن خسته نباشید عرض میکنم واسه زحمتا

اولا ممنون !
این رنگ و هم شنیدم هم در سال های دور خودم زده بودمش !
قطعه ی بی کلام قشنگیه.
واسه درویش خان هم هستش...
بازم اگه چیزی به ذهنت رسید بگو ، چه با کلام چه بی کلام .

فرزانه فتاحی چهارشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 18:46

من به نظرم به جز اونایی که گفتم قطعه بهار دلنشین هم خیلی قشنگه تو خیلی جاها هست فک کنم شنیده باشی!

دستت درد نکنه دیگه !!!!
دیگه بهار دلنشین رو نشنیده باشم ؟؟؟؟

فرزانه فتاحی چهارشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 23:30

ببخشید کلا گفتمم .من خیلی دوسش دارممممم

فرزانه فتاحی پنج‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 00:20

شما استاد منی دیگه ناراحت نباش از این عکسا نزار

مهسا منصوری جمعه 10 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:09

سلام آقای امیدی، خسته نباشید، حسابی!
فکر خوبیه که قطعات رو سر جلسه بگید...
واسه جلسه هم من پیگیر شدم اما منتظر تماس خواننده مون هستیم که فعلا خبری ازشون نیست!
قرار بود شمارشو به موژان بده...
با این وضع فکر کنم جلسه بیافته بعد از 20 ام..
شرمنده

niloofar zarei یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 20:26

SALAAM VAY MAN KHEILI VAGHT bud nayumade budam weblog manam hastam agha!albate man bishtar classic kar mikonm!

che sazi hala ?

آبتین یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 00:48

این قطعاتی که اینجا نوشتم صرفا نظر شخصی هستش.
-تصنیف "شیدایی" از پرویز مشکاتیان (دشتی)
-تصنیف "دلشدگان" از حسین علیزاده
-تصنیف "سرخوشان مست" (اصفهان)
-قطعه "کویر" از کیهان کلهر (دشتی)
-تصنیف "بوسه های یاران" از حسین علیزاده (راست پنجگاه)
-تصنیف "جانا به نگاهی" از مرتضی محجوبی (اصفهان)
-قطعه "شورانگیز" از حسین علیزاده (بیات ترک)
-قطعه "سلام" از حسن کسایی (چهارگاه)
-دخترک ژولیده از علینقی وزیری (چهارگاه)
-هفت ضربی چهارگاه از حسین علیزاده
-تصنیف "زمن نگارم" از درویش خان (ماهور)
-پلکا از درویش خان (ماهور و چهارگاه)
-رنگ قهر و آشتی از درویش خان (ماهور)
-زرد ملیجه از ابوالحسن صبا (دشتی)
-پیش درآمد دشتی از فرامرز پایور
-پیش درآمد اصفهان از فرامرز پایور
-مقدمه ماهور از میرزا حسینقلی
-چهارمضراب اصفهان از فرامرز پایور
-به زندان از ابوالحسن صبا (همایون)
-ساری گلین
-خوابهای طلایی از جواد معروفی
-تصنیف "چشم نرگس" از علی اکبر شیدا (دشتی)
-چهارمضراب نوا از پرویز مشکاتیان
-قطعه "پرنیان" از فرامرز پایور (چهارگاه)
-قطعه "شورانگیز" از پرویز مشکاتیان (دشتی)

ابتین جان اولا تشکر
بعدشم یه چیزی ، یه سری از این ها خیلی سخت هستن
مثلا شور انگیز حسین علیزاده رو خود من که شاگردش بودم ، باید چند روز وقت بذارم روش تا تمیز بتونم بزنمش دوباره !
ولی چند تا از قطعاتت هم با اونایی که من انتخاب کردم یکی بود !

یه چیز دیگه
این قطعه کویر کیهان کلهر همونیه که توی آلبوم شب سکوت کویر هست دیگه ؟

آبتین یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:22

بله
ترک ۲ شب سکوت کویر

آبتین یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:27

میدونم که یه سری از این قطعه ها سختن و تنظیمشون برای یک گروه سخت تره.
اما صرفا از جهت زیبایی (در نظر خودم) گفتم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد