به شدت انتقادی !

چند تا چیز می خواستم بگم ، که به نظرم هیچکس بهش توجه نمی کنه اصلا !

الان کانون موسیقی شده یه جایی که هر چند وقت یه بار دور هم جمع می شیم و یه سری سند چشم انداز مطرح می کنیم، یعنی در اصل ما هیچ کار خاصی انجام نمی دیم . فقط یه سری جلسه !

هر چند وقت یه بار هم شااااید یه کنسرت بذاریم !

کانون موسیقی فقط کنسرت نیست ، خیلی کارهای دیگه هم میشه انجام داد ، مثال می زنم :

- کار گاه معرفی ساز باید داشته باشیم ، ( هر دفعه من توی جلسه گفتم که باقلاما می زنم ، چند نفر گفتن این که می گی چی هست اصلا‌!!‌)

- می تونیم کتاب و آلبوم معرفی کنیم بهم ! 

- می تونیم از نوازنده هایی که خوب ساز می زنن توی ایران دعوت کنیم ،‌ ( باید اضافه کنم هر کس که معروفه لزوما شاید نوازنده خوبی نباشه !‌)

- موسیقی کشور های مختلف رو معرفی کنیم ! ( من موسیقی تمام کشور های دنیا رو دارم به ترتیب حروف الفبا )

- هر از چند گاهی یه ویدئو ی کنسرت نمایش بدیم !

- نشریه هم داشته باشیم که خیلی بهتره ! ولی تلاش زیادی می خواد !

- یه هارد اکسترنال داشته باشیم توش آرشیو جمع کنیم !

-  یه دستی به سر و روی شکل این وبلاگمون بکشیم ! خیلی سادست شکلش !

-  مثل کانون های دیگه یه لوگو واسه خودمون داشته باشیم !

- کنسرت هم داشته باشیم البته !


به این فکر کردین الان امور فرهنگی اگه از ما کار بخواد ، ما به عنوان کانون موسیقی چه کسی رو می خوایم بفرستیم روی صحنه ؟

ما توی این مدت که با هم بودیم هیچ رزومه ی قابل توجهی نداشتیم‌!


اصلیات رو بیخیال شدیم رفتیم پی چیز های فرعی !

اون همه وسایل بچه های کانون تئاتر که جا گرفته و اون لوازم امور فرهنگی که تا ۲۰ سانتی متری در ورودی کانون اومده رو ول کردیم داریم راجع به رنگ آکوستیک دیوار و چراغ ال ای دی و این جور چیزا بحث می کنیم !

من چند دفعه گفتم اون دوش آب رو باید برداریم ، بخار آب ساز هارو خراب تر می کنه !

مثال ما مثل کسیه که ماشین نداره ولی دنبال رینگ و لاستیک می گرده !


کانون موسیقی الان شده یه وبلاگ که می آیم و توش حرفای قشنگ می زنیم !

این ترم که دیگه تموم شد ، این حرف هارو زدم که واسه شروع ترم دیگه برنامه داشته باشیم و کار انجام بدیم !




پ.نون ۱ :‌ می دونم این مدت همه درگیر امتحان ها بودیم و نمی شد کاری انجام داد ، ولی اینم قبول کنیم که ما قبل از این هم هیچ کار خاصی انجام نداده بودیم !


پ.نون ۲ : خطاب به فربد . آقا به خدا من خشن نمی نویسم ! شما خودت با یه لحن ملایم بخون !


پ.نون ۳ : خودم هم الان که این رو نوشتم اعتراف می کنم کار خاصی نکردم اصلا ، فقط پست گذاشتم توی وبلاگ !!


تبصره : خوشحال می شم اگه کار دیگه ای هم به ذهنتون می رسه توی نظرات اعلام کنید !



نامه تمام.


نظرات 6 + ارسال نظر
مهسا منصوری شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 14:47

salam...
hagh ba shomast... vase kole bachehaye daneshgah ham nakhaim kari anjam bedim vase khode bachehaye kanoon ke be musighio sazhaye motefavet alaghemandand mitunim ye karaye khubi bokonim
rast migid... kamelan... agar ham bezaran tu tabestun berim otaghe kanoon karaye khubi mishe kard...
man khodam shakhsan be joz sazhay ke khodam mizanam tu omram dast be hich saze dgi nazadam!
enqadr delam mikhad ye setar, ya ye gitar, ye violin begiram dastam faghat emtehan konam bebinam chetorie!
pishnahadatun ham khub bud, archive ke hatman bayad dashte bashim
man rasti 2ta soal ham dashtam
1-llink daghigh un track ro to souncloud mitunid bem bedid? man peidash nakardam motassefane...
2- nemidunam shoma ba turkish air ta hala parvaz kardid ya na... amma avvalesho akharesh koli az in musighi haye bi kalam mizaran.. un che sabki mishe?? albume khasie? :O
rastesh man vase logo eghdam kardam va gharare dustam aksesho vasam e-mail kone (chun
daneshgasho avaz karde)

amma mosallaman bayad biaram hame bache bebinan, agar pasandidin ke che behtar...

1 . man un album ro baratun miaram
2 . unchizi ke tuye hava peima haye turkic air pakhsh mishe jozve musighie melli turkie va ghataate maruf e turkie hast

مهرشاد پرهیزکار شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 21:00

پوریا جان خوندم حرفاتو
موافقم
بنظر من باید مسئول مشخص کنیم واسه حوزه ی کاریمون
باید وظایف تقسیم بشن
به طور کامل باید در هر بخش برنامه ریزی بشه
باید این دیدگاه در کانون غالب باشه که نظر همه اعضا دارای میزان اهمیت یکسانه.
باید استارت کار رو زد و برنامه های آینده تماما مکتوب بشن اونم با ذکر تاریخ دقیق اجرا و هدف از برگزاریش هم باید بطور کامل مشخص باشه.
کانون موسیقی میتونه به محبوب ترین کانون دانشگاه تبدیل بشه، حتی پر طرفدار تر از کانون فیلم، تنها اگه بتونیم بخش آموزش رو در دستور کارمون قرار بدیم...خیلیهاااااا تو دانشگاه به دنبال مکانی میگردن که بتوننن موسیقی یاد بگیرن اونجا و این وظیفه ی ماست که پاسخگوی این نیاز دانشجوها باشیم.
.
باید مدیر برنامه ریزی، مدیر پیگیری و مدیر اجرایی داشته باشیم.
اساس نامه ای باید تنظیم بشه که قوانین، ضوابط و مقررات کانون موسیقی رو مکتوب کنه و همه در اون چهارچوب پیش بریم.
در بخش اجرایی من میتونم زیاد کمک کنم. منظورم از اجرایی، روی سن رفتن نیست، منظور پیش برد اهداف هست برای اجرای برنامه های بهتر.
1 - با اجازه ی دبیر میخوام شروع کنم به مکتوب کردن ضوابط اجرایی تا به عنوان اولین حرکت بتونیم اساس نامه ای تعریف شده داشته باشیم به نام خودمون.(برای تکمیلش به کمک همه نیاز دارم، خیلی جدی!! )
2 - دوستان اگه طراح سراغ دارید لطفا معرفی کنید تا باهاش صحبت کنیم برای طراحی یک لوگو برای کانون موسیقی.
3 - اساس نامه که کامل شد میذارم تا همه ببیننش...اونجاس که برای بخش های تعریف شده به مسئول احتیاج داریم پس "دوستان همه همکاری کنند لطفا"
بیش از این ذهنم یاری نیکنه
همین حرفا که عملی بشه بزرگترین بخش کار پیش رفته
.........................یه خواهش.........................
دوستان لطفا همکاری کنید.
با تشکر
مهرشاد

قبلا تقسیم وظایف کردیم ، ولی باز بعد جلسه همه چیز فراموش می شه !

فرزانه فتاحی شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 21:30

تو به طور کامل همه چیز رو گفتی به نظر من ...با این تیکه حرفات که فقط الکی دور هم جمع میشیم موافقم و باید به نظرم اگه میخوایم موفق باشیم واسش تلاش کنیم نه اینکه هر دفعه فقط حرفش زده بشه اگه واسه ترم دیگه یه سری برنامه میخوایم باید از همین تابستون شروع کرد وگرنه اگه کار امروز به فردا بیافته حتم بدونید کاری انجام نمیشه یعنی اگه از الان واسه ترم دیگه تلاش نکنید از مهر هم هیچ کاری انجام نمیشه.
با پستت خیلی موافقم

آبتین یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:19

من حدود ۶ ماه سرم شلوغه و شاید نتونم زیاد با کانون همراهی کنم و در جلسات شرکت کنم.
اما حدود زمستان ۹۲ (اگر فرصت باشه) میتونم چند جلسه برای معرفی ساز خودم (سنتور) برگزار کنم.
در مورد معرفی کتاب و آلبوم موسیقی هم به شدت پایه ام. در حال حاضر چند کتاب رو دارم مطالعه میکنم که هر وقت تموم شد علاقه مندم که اونا رو معرفی کنم.

آبتین من یه سری کتاب دارم راجع به روش های کنترل عضله موقع ساز زدن ، مطمئنم هیج کدوم از بچه ها این کتاب رو نمیشناسن اصلا !

مهرشاد پرهیزکار یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:21

آره فراموش میشه اما اگه در اساس نامه مطرح بشه دیگه جنبه ی رسمی پیدا میکنه و حس مسئولیت بیشتری به آدم میده.
دارم روش کار میکنم

آبتین یکشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:30

اتفاقا دارم همین کتاب رو مطالعه میکنم. یه سری نکات جالب داره که فکر کنم بیشتر نوازنده ها به این نکات توجه نمیکنن.
منظورت بهداشت نوازنده بود؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد