اولین و مهمترین حرکت..." اساس نامه"..!

سلام

دوستان با توجه به اینکه باید چهارچوب خاصی تعریف شده در اختیار کانون موسیقی قرار بگیره، با اجازه ی دبیر من شروع کردم به مکتوب کردن ضوابطی تعریف شده در قالب اساس نامه که بعد از تکمیل شدن، post میذارم همه ببینید.

چند نکته:

1- به نظراتتون برای تکمیل این اساس نامه احتیاج دارم.

2- از الان خودتونو آماده کنید واسه پذیرش سمت های جدیدی که در اساس نامه ذکر شده.

3- لطفــــــــــــــــــــــــا همگاری کنید...آن هم به صورت مستقیم...بیایدحرفهای قشنگمونو در قالب عمل ارائه کنیم.

..........................نظرات و دیدگاه هاتونو حتما بنویسید، من واقعا به کمکتون احتیاج دارم...........................


با تشکر

مهرشاد پرهیزکار

نظرات 1 + ارسال نظر
فرزانه فتاحی شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 21:24

سلااااااااام
بالاخره یکی پیدا شد به این نکته توجه کنه خیلی خوشحالم که شما هم ضرورت وجود این اساسنامه رو فهمیدید
من به شخصه با این حرکت موافقم و از الان به بعد هرچی به ذهنم برسه واسه این ضوابط توی کامنتا میگم تا شاید کمکی بشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد