جوابیه !

خیلی دوست داشتم الان یه سری دفاع از خودم بکنم ،

ولی 

چون توی پست قبل هم با لحن نوشته های من که مورد پسند نبود و هم این که شاید این وبلاگ رو که بچه های خودمون هم کم بهش سر می زنن ، کس دیگه هم ببینه ترجیح می دم فعلا از موضع سکوت با مسئله برخود کنم !

ولی همین قدر بگم 

همین پوریایی که توی یه پست ۱۳ بار اسمش برده می شه ، اگر اون پست رو نمی ذاشت الان این همه جنب و جوش یه دفعه به وجود نمی یومد که توفیق اجباری ای شد واسه کانون که واسه خودش اساسنامه ای داشته باشه ! ( البته با پیگیری مهرشاد )


حداقل قبول کنیم که من انتقاد های خیلی خیلی ساختاری تری می تونستم بکنم ، ولی فقط یه کم از فعالیت هامون گفتم.

اصلا رسالت وبلاگ همینه که هر کسی بیاد در کمال دموکراسی و هر حرفی که داره بزنه به نظرم !‌(شایدم من در این مورد اشتباه فهمیدم !‌)


خوبه که بعد از این همه غیر فعال بودن وبلاگ پست پوریا این همه انرژی رو به کانون برگردوند !

ممنون از بچه هایی که توی اون پست انتقادی با اون لحن بدی که داشت با من موافق بودن.




با تشکر

پوریا.


نامه تمام.

نظرات 1 + ارسال نظر
فرزانه فتاحی دوشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 23:50

پوریا جان شاید باید فرصت داد به کانون و به همه چیز تا بهتر از این بشه ولی این چیزی هم که الان هست بد نیست پیشرفت هم داشتیم کلییی !!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد