بدون شرح !

بچه های گروه بانوان ،
هفت تا از قطعه هایی که انتخاب کردین رو نت ش رو نوشتم ، ولی حوصله ندارم پاک نویس کنم !
تمرین ها از چهار شنبه ی هفته دیگه مورخ ۵ تیر شروع می شه همون ساعت ۱۰-۱۲ ،

اگر مشکلی پیش نیاد دوباره از طرف امور فرهنگی !
البته این ۲ ساعت رو من مفید حساب می کنم !
یعنی اینکه دیر نیاین اصلا ، حتی ۱۵ دقیقه قبل از تمرین هم توی تالار مولوی دانشکده ادبیات باشین .
این خبر فعلا قطعی هستش ، ولی برای هماهنگی بیشتر ۲ روز قبل از شروع تمرین بازم بهتون خبر داده می شه.


نکته ی دیگه ، تمام نوازنده ها ( حتی تنبک ) سازشون رو بیارن حتما ( این قانون شامل پیانو نمی شه طبیعاتا !‌)
یه نکته ی دیگه ، فلش مموری هم همراهتون باشه (‌ترجیحا خالی )


تا روز شروع تمرین من تمام سعی خودم رو  می کنم بقیه نوازنده هایی که کم داشتیم رو پیدا کنم .


پ،ن :‌ روز چهارشنبه ۲۹ خرداد به دلیل خاصی تمرین نداریم .

نظرات 10 + ارسال نظر
مهرشاد پرهیزکار شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 00:28

یعنی خداییش آدم سرپرست به این فعالی میبینه لذت میبره دم شما گرم پوریا جان(سرپرست)

من به موقش از خجالت شما در میام حتما

مهسا منصوری شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:07

بارالها!
دستتون درد نکنه! و واقعا خسته نباشید!

...
وای یعنی چه دلیلییییییی داااااره؟؟؟

یادمون هست!!

فلش واسه چی؟ هر چی بود من ای میلم بازه!

شب خوش

فلش در راستای همون برنامه ی آموزشی فشردست !

فربد شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:22 http://farbodsfairytale.blogfa.com

اتفاقِ بدی که نیافتاده؟ همه چیز مرتبه؟

نه !
همه چیز خوبه ،
ولی فقط شما یه کاری کن !
با امور فرهنگی حرف بزن ، این چهار شنبه هارو واسه ما بگیر سالن رو

موژان چگینی شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:54

:)

دو نقطه ، خط صاف !

موژان چگینی شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:59

:| خب طبق آخرین جلسه قرار شده هر پستی رو می‌خونیم اعلام حضور کنیم حتی اگه نظری نداریم! درمورد من صدق می‌کرد دیگه چون دوتا همخوان دیگه از قرار معلوم هنوز پیدا نشدن.

:|

Niloofar.z شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 16:54

Khube;)
Serfan khastam begam khundam matlabo:D

mamnoon
man be zudi un pole ertebati ro az bein mibaram :)

فرزانه فتاحی یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 13:01

فرزانه فتاحی یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 13:01

دو نقطه خط صاف !

sarah دوشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 19:25

اول خواستم تشکر کنم که ذکر کردی شامل پیانو نمیشه!
:)) یه لحظه سکته زدم!
بعدم اینکه.... یعنی دلیلش چی میتونه باشه این نکته ی آخری گفتی ؟؟؟؟؟؟؟ اصلا حدس نمیزنماا...

دلیلش اینه که
تو واسه پیانوی خودت هارد کیس نداری ، بدون هارد کیس هم حمل و نقل سخته !
به محض اینکه تو واسه سازت کیس بگیری باید ساز خودتو بیاری سر تمرین !

sarah سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 00:16

:| آقاااا سرپرست انقد سخت گیر؟؟ :(((
پس این قانون حمایت از پیانیست جماعت کجاست؟؟؟...

از بچگی نسبت به نوازنده هایی که بدون ساز سر تمرین میومدن حسودیم می شده !
باید یه جور این قضیه رو حل کنم حتما،

بدشم ، تو بازم این کلمه ی سرپرست رو داری به کار می بری که !!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد