پرسش گری (پرسشگری) + کمی توضیح (ات)

1 : سلام به همه

ممنون که توی وبلاگ بودین

2 : باید یه عذر خواهی کنم بابت اینکه میبایستی که خودم می بودم تو وبلاگ (منظورم نظر گذاشتنه ! چون سر میزدم اما ساکت) و یه جورایی نبودم بنابراین به فربد بابت "شکایت " ش حق مید و همچنین به دیگرانی با فربد هم عقیده بودند

و اما بعد

اول اینکه بسیار خوشحال شدم وقتی دیدم که خانوم منصوری مسئول نوشتن "آنچه در جلسه گذشت" هستن چون آشنا مینویسن

دوم اینکه بسیار حیرت زده ام که چطور بدون اینکه تو جلسه باشم "مسئول" چیزی شدم اونم مسئولیتی مثل "مدیر مالی" شدن (البته نشریه قابل هضمه)

سوم اینکه انتظار داشتم "اساسنامه" رو ببینم اما مثل اینکه فعلا تصمیم خاصی در موردش گرفته نشده (این احتمال هم هست که من ندیده باشم ولی خب بهم کمک کنین پس)

اما پرسشگری مربوط به این هست که اگه یشه توضیح بدین که جلسه با چه تعدادی تشکیل شده

چند نفر اعلام آمادگی برای مسئولیت داشتن کردن 

چند نفر حق رای داشتن

شیوه رای گیری و اتخاذ تصمیم چی بوده

این اسامی که بعنوان مسئول پیشنهاد شدن رو کیا پیشنهاد کردن

در مورد اساسنامه چه تصمیم کلانی گرفته شده (منطورم اینه که کلا برنامه چیه) بجز اینکه من گفتم در مورد اساسنامه به مهرشاد اطمینان دارم

و مهمتر از همه اینکه کلا وظایف "مدیر مالی" چی هست ؟ :)


اما توضیحات


من همچنان در مورد نشریه شوق دارم با این توضیح که به هیچ وجه من الوجوه تنهایی این کار رو بر عهده نمیگیرم

همونطور که قبلا هم گفتم 

اولا کسایی که میخوان کمک کنن باید به نحوی خودشون رو معرفی کنن (حالا یا به من یا به دبیر کانون ) که ترجیحا با دبیر کانون هماهنگی بشه بهتره به نظرم (منظورم اینه که هماهنگ بشه بچه ها به چه نحوی خودشونو معرفی کنن بعد مشخص بشه به کی معرفی بشن )

ثانیا میدونیم که میشه از الآن مطالب رو آماده کنیم بنابراین بهتره تو همین پست بخش های مورد نظر خودتون رو حداکثر تو 6 بخش به صورت پیشنهاد "نظر" بذارین

ثالثا از اونجایی که خودم تهران نیستم و امکان اونجا بودن رو هم ندارم بنابراین پیشنهاد میکنم یا خود دبیر یا کسی که امکانش رو داره با مراجعه به امور فرهنگی اقدامات لازم برای اخذ مجوز نشریه کانون موسیقی رو بگیره که بشه با اولین مراجعه به دانشگاه تو همون یکی دو ماه اول اولین شماره نشریه رو هم داشته باشیم

رابعا بهتره که برای مشخصات ظاهری نشریه

تعداد صفحات

قطع نشریه

مدیر مسئول 

سردبیر

صاحب امتیاز

رنگ جلد

لوگوی نشریه (یا همون لوگوی کانون موسیقی)

تعداد بخشها ( و اینکه اصولا چه بخش هایی باشن و چه بخش هایی نباشن)

ترتیب انتشار

و چیزایی که الآن تو ذهن من نیست

رای گیری و تصمیم گیری بشه


با تشکر از حوصله تون :)

نظرات 9 + ارسال نظر
sarah سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 00:12

خیلی هم عالی. من زیاد به نشریه علاقه ندارم ولی حرکت جالبیه به هر جهت. بسیار خوب :)

صرفا در حد یک طرح مسئله به این قضیه نگاه کنین

به اینکه اصولا آدم از یه چیزی خوشش نمیاد
اما ممکنه یه روزی خوشش بیاد
پس چرا امتحانش نکنه ؟

ممنون از نظرت

ا.سلیمی

مهرشاد پرهیزکار سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 00:58

یعنی من هرچه بگم این امیر آقای ما 1دونس کم گفتم
آقا اساس نامه در دست احداثه ... با کمک هم کاملش میکنیم ایشالا. دم شما گرم

آقا ما مخلصیم :)

پس ما منتظر بهره برداری ایم

ا.سلیمی

مهسا منصوری سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:31

بارااها!

ما یه نظر گذاشتیم اما اصلا تو نظر های تایید نشده هم نمی بینمش!!

نمی دونم رسید... نرسید؟؟

پوریا سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:35

امییییییییییییییر ؟‌
آقا یه اعترافی بکنم
توی جلسه گفته شد ما مدیر مالی می خوایم .
من از دهنم پرید امیر عالیه واسه این کار
بچه ها هم با اکثریت آرا قبول کردن،
این نحوه انتخاب بود

راجع به نشریه
من چند تایی خودم مقاله موسیقی نوشتم، که اونارو میارم برات، هر کدوم خوب بود به نظرت همون رو انتخاب کن.

راجع به موسیقی معرفی مقامی و دستگاهی و این داستان هم می تونی روی من حساب ویژه باز کنی !

و من الله توفیق

آقا اینکه لطف تو رو میرسونه
با این حال من هنوز نمیدونم وظایف مدیر مالی چیه :)

راجع به مقالات هم خب ما استقبال میکنیم

ا.سلیمی

[ بدون نام ] سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 14:24

وااااییییی سلام!!!

تمام شدن این ترم و خلاص شدن از درس ها رو بهتون تبریک می گم!
ممنون از نوشته تون! :)))
دیدم آقای امیدی در مورد روند انتخاب شما به عنوان مدیر مالی توضیح دادند منم فقط اضافه می کنم که اگر دوست ندارید حتما با دبیر کانون صحبت کنید اما خیلی خوب می شه اگر این کار رو به عهده بگیرید! به هر حال شما رو بهترین و مناسب ترین فرد برای این کار دونستیم!
و اما نشریه... چقدر خوب شد در باره اش نوشتید!
شما قرار نیست این کار رو به تنهایی پیش ببرید!
من حتی تو کار چیدن صفحات و رنگ بندی و اینا می تونم کمک کنم..
همونطور که در جلسات قبلی گفته بودم به نظر من نشریه علاوه بر مقاله های موسیقی باید در باره ی بچه های کانون هم باشه!
برای مثال: خوب الآن که کار گروه بانوان داره شروع می شه می تونیم از روند کار و تمرین ها و پشت صحنه اش بنویسیم.. مثلا!
منظورم اینه که هر چند صفحه می خواد داشته باشه نصفش تئوری موسیقی باشه نصفشم در مورد خود بچه ها!

حالا اگر باز چیزی به ذهنم برسه نظر می ذارم!

خوش باشید!

شما لطف دارین و همچنین بچه های دیگه

خوشحالم که تنهایی قرار نیست و البته انتظارم هم همینه

پیشنهادتون فعلا چون هی پیشنهاد دیگه ای نیست بهترین پیشنهاده :)

ا.سلیمی

مهسا منصوری سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 14:25

وااااییییی سلام!!!

تمام شدن این ترم و خلاص شدن از درس ها رو بهتون تبریک می گم!
ممنون از نوشته تون! :)))
دیدم آقای امیدی در مورد روند انتخاب شما به عنوان مدیر مالی توضیح دادند منم فقط اضافه می کنم که اگر دوست ندارید حتما با دبیر کانون صحبت کنید اما خیلی خوب می شه اگر این کار رو به عهده بگیرید! به هر حال شما رو بهترین و مناسب ترین فرد برای این کار دونستیم!
و اما نشریه... چقدر خوب شد در باره اش نوشتید!
شما قرار نیست این کار رو به تنهایی پیش ببرید!
من حتی تو کار چیدن صفحات و رنگ بندی و اینا می تونم کمک کنم..
همونطور که در جلسات قبلی گفته بودم به نظر من نشریه علاوه بر مقاله های موسیقی باید در باره ی بچه های کانون هم باشه!
برای مثال: خوب الآن که کار گروه بانوان داره شروع می شه می تونیم از روند کار و تمرین ها و پشت صحنه اش بنویسیم.. مثلا!
منظورم اینه که هر چند صفحه می خواد داشته باشه نصفش تئوری موسیقی باشه نصفشم در مورد خود بچه ها!

حالا اگر باز چیزی به ذهنم برسه نظر می ذارم!

خوش باشید!

موژان چگینی چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 00:32

سلام!
من با کامنت مهسا (بدون اسم هم می‌شه تشخیص داد نویسنده رو! ) خیلی موافقم! یه ایده‌ی کوچولو هم داشتم که نشریه یه بخش معرفی موزیسین/سبک موسیقی داشته باشه. تو این زمینه خودم خوش‌حال می‌شم کمکی کنم! :)

سلام

ایده کوچولوتون خوبه
و من منتظر ایده های بزرگتر هم هستم :)

منم خوشحال میشم از کمکتون استفاده بکنم

ا.سلیمی

صابره تیموری جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:00

سلام.
من فکر می کنم نیازی نیست تعداد صفحات شماره های اول نشریه خیلی زیاد باشه. حدود ۸ صفحه(۴تا ورق)
می تونه شامل این بخش ها باشه: مبانی موسیقی (توضیحاتی درباره ی مبانی- که البته امیدوارم کسل کننده ترین بخش مجله نباشه. در هر صورت به نظرم وجودش ضروریه)
سازهای سنتی ایرانی(شامل معرفی سازهای مختلف و تاریخچه اش . استادهای این سازها و بیوگرافی . زمینه ی یادگیری این نوع سازها و ... )
سازهای برون مرزی(منظورم مثل گیتار و بیانو و ... است. و باز هم شامل موارد بالا)
سازهای خاص که مردم زیاد باهاشون آشنایی ندارن( نه تا حالا دیدن و نه حتی اسمشون رو شنیدن) کوچک ترین ساز دنیا. بزرگ ترین و چیزهای جالب و جدید موسیقی که برای همه-حتی افرادی که علاقه ی زیادی به موسیقی ندارن- در حد اطلاعات عمومی خوب و جالب باشه.
اخبار هنری: می تونه شامل اتفاقات موسیقیایی داخل دانشگاه مثل کنسرت ها و تمرین ها باشه و اتفاقات دنیای موسیقی خارج دانشگاه و جهان
خبرهای یک خطی مثل تبریک روز تولد بچه های کانون(البته اگه موافق باشند) . اعضای جدید کانون و خبرهای کانونی. برنامه های کانون موسیقی(مثل تاریخ کنسرت ها و اعلام تاریخ جلساتی که خیلی خیلی مهم اند و همه باید حضور داشته باشن). و بیشتر از یک خط مثل گزارش جلسات کانون که مهم و عمومی اند(حتی به افراد خارج کانون هم مربوط اند.)و ...
(در صورتی که خبرهای هنری به اندازه ی کافی غنی باشند.میشه این بخش رو از اخبار کانون جدا کرد.)هرطور که مایلید
بخشی هم مطالب خارج از بحث موسیقی داشته باشه مثل داستان. شعر. جمله های زیبا. عکس های قشنگ. غذاهای سلف.ازل و نصب استادها. سوتی ها. نگهبان های دانشگاه.اتفاقات مختلف داخل دانشگاه مانند بربایی نمایشگاه ها. شلوغی ها و هیجانات قبل از مراسم هاو جشن ها.نظر یا نقد قوانین جدید و غیره و ذالک که الان زیاد به ذهنم خطور نمیکنه.
بخش های دیگه هم می تونه به فراخر زمان تغییر کنه.گاهی باشن یا نباشن.

مجله میتونه ۲ یا ۳ ماه یکبار انتشار بیدا کنه.با توجه به سرعت جمع آوری اطلاعات و رد شدن از صافی ها و فیلترهای مختلف و توانایی بچه ها در صفحه بندی هاو ...
ببخش که خیلی دیر نظر دادم
و ببخش که انقدر طولانی شد

امیدوارم نظراتم بتونه کمک کنه.با تشکر زیاد.

صابره تیموری جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:01

سلام.
من فکر می کنم نیازی نیست تعداد صفحات شماره های اول نشریه خیلی زیاد باشه. حدود ۸ صفحه(۴تا ورق)
می تونه شامل این بخش ها باشه: مبانی موسیقی (توضیحاتی درباره ی مبانی- که البته امیدوارم کسل کننده ترین بخش مجله نباشه. در هر صورت به نظرم وجودش ضروریه)
سازهای سنتی ایرانی(شامل معرفی سازهای مختلف و تاریخچه اش . استادهای این سازها و بیوگرافی . زمینه ی یادگیری این نوع سازها و ... )
سازهای برون مرزی(منظورم مثل گیتار و بیانو و ... است. و باز هم شامل موارد بالا)
سازهای خاص که مردم زیاد باهاشون آشنایی ندارن( نه تا حالا دیدن و نه حتی اسمشون رو شنیدن) کوچک ترین ساز دنیا. بزرگ ترین و چیزهای جالب و جدید موسیقی که برای همه-حتی افرادی که علاقه ی زیادی به موسیقی ندارن- در حد اطلاعات عمومی خوب و جالب باشه.
اخبار هنری: می تونه شامل اتفاقات موسیقیایی داخل دانشگاه مثل کنسرت ها و تمرین ها باشه و اتفاقات دنیای موسیقی خارج دانشگاه و جهان
خبرهای یک خطی مثل تبریک روز تولد بچه های کانون(البته اگه موافق باشند) . اعضای جدید کانون و خبرهای کانونی. برنامه های کانون موسیقی(مثل تاریخ کنسرت ها و اعلام تاریخ جلساتی که خیلی خیلی مهم اند و همه باید حضور داشته باشن). و بیشتر از یک خط مثل گزارش جلسات کانون که مهم و عمومی اند(حتی به افراد خارج کانون هم مربوط اند.)و ...
(در صورتی که خبرهای هنری به اندازه ی کافی غنی باشند.میشه این بخش رو از اخبار کانون جدا کرد.)هرطور که مایلید
بخشی هم مطالب خارج از بحث موسیقی داشته باشه مثل داستان. شعر. جمله های زیبا. عکس های قشنگ. غذاهای سلف.ازل و نصب استادها. سوتی ها. نگهبان های دانشگاه.اتفاقات مختلف داخل دانشگاه مانند بربایی نمایشگاه ها. شلوغی ها و هیجانات قبل از مراسم هاو جشن ها.نظر یا نقد قوانین جدید و غیره و ذالک که الان زیاد به ذهنم خطور نمیکنه.
بخش های دیگه هم می تونه به فراخر زمان تغییر کنه.گاهی باشن یا نباشن.

مجله میتونه ۲ یا ۳ ماه یکبار انتشار بیدا کنه.با توجه به سرعت جمع آوری اطلاعات و رد شدن از صافی ها و فیلترهای مختلف و توانایی بچه ها در صفحه بندی هاو ...
ببخش که خیلی دیر نظر دادم
و ببخش که انقدر طولانی شد

امیدوارم نظراتم بتونه کمک کنه.با تشکر زیاد.

خب بالاخره اون نظری که میخواستم اومد :)

پیشنهاداتتون خیلی خوبن
خوشحالم که نظر دادی
و خوشحالترم که انقدر طولانیه :)

بله حتما کمک میکنه
البته من بیشتر منتظر کسایی هستم که میخوان تو نشریه باشن

ا.سلیمی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد