پیش تمرین!

به نام خدایی که باران را آفرید تا سرزمین عاشقان آتش نگیرد


به به! فردا هم که چهارشنبه است و همه هیجان شروع تمرین گروه بانوان رو داریم! خدایاااااا این حال رو از ماااا نگیر!


سلام عرض می کنم! درسته رفتم مسافرت اما روزانه وبلاگ رو چک می کنم! الآن هم از خونمون تو پادووا دارم این پست رو می نویسم! 


خواستم هم یه جورایی اعلام حضور کنم و هم یه جورایی بگم به یادتونم و هم می خواستم بپرسم حال و احوالتون چطوره...!


خیلی دلم می خواست واسه تمرین ها باشم... حسابی حالم گرفته است! فیلمبرداری و صورت جلسه یهدتون نره ها!


دیر هم نکنید وگرنه آقای امیدی عصبانی می شن ها! اذیتش نکنید، خدا رو خوش نمی آد! اصلا واسه خودتون(مون) هم خوبه همیشه به وقت باشیم! 


خب من حرفی برای گفتن دیگه ندارم !


راستی اگر دانلودی چیزی می خواید که به اینترنت با سرعت و بدون فیلتر نیاز داره من در خدمتم


هر کی هم fb داره می تونه ادم کنه (Mahsa Nsoori)


حالا واسه کانون صفحه فیس بوک درست کنیم یا نه؟؟ چی شد؟؟


خوب شد حرف نداشتم ها! اگر داشتم که کارتون ساخته بود! هه هه


روزتون خوش، چهره تان خندان!

نظرات 7 + ارسال نظر
موژان چگینی سه‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 22:28

خوووب باشید مهسا جان! >:دی<

ممنونم عریرم همچنین شمااااا!

مهرشاد پرهیزکار چهارشنبه 5 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:10

:)

فرزانه فتاحی پنج‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 00:13

سلاااااااااااام مهسا جونم من بیش از همه دلم برات تنگ شده .امروز که اولین روز بود نشد بریم سر تمرین ولی از هفاه دیگه با انرژی و به طور جدی شروع میکنیم ایشالا بتونیم با کمک هم و صبوری کارها رو پیش ببریم. دوستت دارم مهسا جونم

سلام عزیزم!!
اینجا ساعت 2.36 صبحه! نپرس چرا بیدارم! هه هه
منم دلم واست حسابی تنگ شده گلم
انشا... منو بی خبر نذارید!!

منم همینطور ♥

مهرشاد پرهیزکار پنج‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 13:05

از هفته دیگه من خودم هستم دیگه مشکل تالار نخواهیم داشت.

با تالار مشکل داشتن؟؟
خدایااااااا >:|

پوریا پنج‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 18:10

با تالار هیچ مشکلی نداشتن
فقط یه نامه نگاری فراموش شده بود ، همین .
که اون رو هم فربد حل می کنه !

بذارین گروه بانوان خودش مشکلات خودش رو حل کنه.

:(

فربد شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 00:07 http://farbodsfairytale.blogfa.com

انرژیِ زیادت از دور هم خوشحال‌کننده‌است

تا کی مسافری؟

سلاممممم! :)
من انشاا... 16 شهریور تهران خواهم بود
اگر خدا عمر بده!!

صابره تیموری سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 00:39

سلاممممممم . . . منم طبق معمول به عنوان آخرین نفر عرض ادب و ارادت می کنم خدمت شما مهسا جان.حالت چه طوره؟؟؟؟خوش م گذره بهت؟

سلام عزیز دلم! خوبیییی؟
ممنونم! آره مرسی! خوش که می گذره! :)
به تو خوش می گذره؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد