گزارش ۳

این هفته ما به علت مشکلاتی که پیش اومد نتونستیم رسما تمرین هارو شروع کنیم !
این مشکلات هم چیزی نبود جز یه سری عدم هماهنگی امور فرهنگی ، و نبودن برخی از بچه ها سر تمرین که این مشکلات هم این هفته حل می شه حتما ! (البته امیدوارم)

فعلا بچه هایی که نت گرفتن توی خونه در طول هفته تمرین می کنن تا بدون مشکل از ۴ شنبه رسما با تمام اعضا تمرین شروع بشه .

یه چیز خیلی مهم دیگه ؛

به علت تمرکز بیشتر بچه ها و استفاده از تمام توانشون توی ساز زدن ، تمرین توی هفته های اول پشت در های بسته انجام میشه ، تا بچه های به اون هماهنگی و اعتماد به نفس لازم برسن.

خواهش می کنم تا اطلاع ثانوی از بچه های کانون که توی گروه نیستن سر تمرین برای دیدن ساز زدن بچه ها نیاین.
چون اولا چیز خاصی فعلا واسه دیدن نیست ، دوما بچه ها تمرکزشون از بین می ره .
(این خواهش شامل دبیر کانون هم می شه ۱۰۰ ٪ )


ممنون.
نامه تمام.
نظرات 9 + ارسال نظر
فرزانه فتاحی پنج‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 20:15

خیلی خوب بود و موافقم که کسی نیاد واسه دیدن تمرین چون واقعا باعث عدم تمرکز میشه

ممنون از شما که موافقی !
زین پس تمرین در پشت در های بسته انجام می شه !

sarah پنج‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 23:19

حالا واقعا کسی متقاضی شده که بیاد تمرینو ببینه یا ما داریم خودمون به خومون حال میدیم؟؟؟!!!!؟؟!! :))

به !
پس چی ؟
از الان متقاضی هستش !
به خود من چند نفر گفتن مستقیم که بیان تمرین رو ببینند ،

به نظرم از الان باید بلیط فروشی رو شروع کرد واستون !

مهسا منصوری جمعه 7 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 23:42

سلام!
چقدر جالب که می خوان بیان تمرین ها رو ببینند!!
الان دقیقا چند تا از قطعات نت دارن؟ می شه یه جوری بفرستین؟؟

انشاا... همه چیز خوب پیش می ره

خدا قوت!

الان تمام قطعات نت دارند ،
حتی یه تعداد قطعه ی دیگه به صورت زاپاس نت نویسی شده که اگه بچه ها خوششون نیومد از یه قطعه تعویضش کنیم !

فربد شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 00:05 http://farbodsfairytale.blogfa.com

اگه اجازه بدی پوریا من چند دقیقه ی اولِ تمرین رو باشم.

هم خیالم راحت می شه که تمرین و سالن مرتب و سرِ جاشه، هم می خوام ساز زدنِ خانم صادقی و خانم شعاعی رو ببینم برایِ کارهایِ بعدی که خودم خواستم سرپرستی کنم.

البته تاکید می کنم که مدتِ کوتاهی خواهم بود.

اوایل تمرین که اونجوری سازی زده نمی شه ، شما آخر تمرین بیا .
البته بگم این هفته استثنا بود ، از هفته های بعد رسما تمرین پشت در های بسته انجام می شه !

فربد شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 00:23 http://farbodsfairytale.blogfa.com

البته همچنان اگه صلاح می‌دونی نیام؛ سرپرست این گروه تویی و حرف حرفِ توئه

باز هم تاکید می کنم ، این هفته استثنا آخر تمرین بیا ،
ولی دلیل من برای اینکه کسی نیاد اینه که نمی خوان کسی اشتباه کردن بچه هارو سر تمرین ببینه،
ساز زدن بچه ها فقط یک بار اونم روز کنسرت دیده می شه ،
که اون روز هم توی ۱۰۰ ٪ آمادگی هستن !

مهسا منصوری شنبه 8 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 00:57

بارالها! دست شما درد نکنه!
نمی شه این ها رو یه جوری اسکن کرد..؟ ای میل کرد...؟

شدنش رو که می شه !
ولی چیزی که شما قراره بزنید با چیزی بچه ها می زنن متفاوته کاملا !
البته اینم بگم اگه بچه ها تو این مدتی که شما سفر هستین خیلی کار رو جلو ببرن کار واسه شما خیلی خیلی سخت و حتی ناممکن می شه !

این انگیزه که من از بچه ها دیدم . خیلی خوب می شه کارشون سر ۱ ماه آینده

[ بدون نام ] یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:14

?

موژان چگینی یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 15:57

انشاءا... با موفقیت! :)

:)

مهسا منصوری یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 16:46

خب اینکه بچه ها انقدر انگیزه دارن خیلی خوبه! اصلا باید اینطوری باشه!
منم تلاشمو می کنم، اگر شدنی بود که چه بهتر... اگر هم نشد، گمونم چاره ای جز حذف ساز من نمونه...
خب من که قراره چیزهای متفاوتی بزنم نتشو از کجا بگیرم؟ شما می تونید بنویسید؟ من اینجا شاید بتونم روش کار کنم!

مگه اونجا ساز دارین ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد