گزارش ۴

بسمه تعالی

تمرین امروز داخل خود کانون ، با پیانوی آقای غلامی با ۲۰ دقیقه تاخیر شروع شد . ولی شروع بدی نداشتیم ، 
درسته اوایل کار یه کم عدم هماهنگی داشتیم ، ولی به مرور زمان حتما درست می شه ، این گروه اگه یه کم خودشو باور داشته باشه و نترسه از ساز زدن حتما به بهترین صدا دهی می رسه ، البته با تلاش و سختی . 

از هفته ی دیگه کم کم فشار کار بیشتر می شه و به مرور کار سخت تر .
 
چند تا نکته ،
اول اینکه اگه بچه ها فقط می خوان دور هم ساز بزنن و یه اجرا داشته باشن من فقط نت های قطعا هارو براتون میارم و هیچ برنامه فوق برنامه ی آموزشی نداریم .
ولی حالا که داریم هر هفته وقت میزاریم ، من یه سری چیز هایی از موسیقی ایرانی و دستگاهی هر جلسه به صورت خیلی مختصر بهتون آموزش بدم تا این دوره ی چند ماهه فقط صرف دور هم ساز زدن نباشه .
پس اگه دوست دارین که این وقت صرف آموزش هم بشه بگین ، تا به صورت رفراندوم این قضیه مشخص بشه !

دوم اینکه از جلسه دیگه به هیچ وجه دیر نیاین ، و زودتر بیاین با پیانو سازتون رو کوک کنید ،

سوم اینکه اگر می خواهید موسیقی دستگاهی ایرانی رو کامل یاد بگیرید از جلسه فلش مموری همراهتون باشه حتما !

چهارم اینکه هر نظری یا پیشنهادی دارین بدون تعارف مطرح کنید.

نامه تمام

و من الله توفیق...
نظرات 4 + ارسال نظر
فرزانه فتاحی پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:01

اول اینکه سلام بعدم اینکه من خودم کاملا موافق اموزش دستگاه ها ی ایرانی هستم چون خودم موسیقی ایرانی کار میکنم و کلی هم از این کار استقبال میکنم
دوم اینکه من که کلا زود میام همیشه ولی درباره کوک کردن واقعا نمیتونم اونطور کوک کنم چون واقعا سختمه سازم رو به اون صدا برسونم چون در طول هفته همیشه در حاله تغییر کوک ساز هستم .حرف دیگه ای هم ندارم فقط این کوک کردنه واقعا اذیتم میکنه مشکل دیگه ای وجود نداره.به امید موفقیتمون

خوب کوک کردن هم بهت یاد می دیم از هفته ی دیگه خودت کوک کنی...

مهرشاد پرهیزکار پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 13:29

پوریا جان اگه میخای وارد مبحث دستگاهها شی پس بذار منم بیام عزیز...
چون واسه آواز سنتی خیلی احتیاج دارم به شناخت دستگاه ها.
اکی؟؟

اوه اوه ، متقاضی زیاد شد !‌ :دیییی
آقا من یه سری چیز های خیلی مختصر رو می خوام بگم که مطمئنم خودت آشنا هستی بهش !
اونقدر تخصصی نیست !
یه چیزهایی مثل اینکه اصلا دستگاه چی هست ؟ چند تا دستگاه داریم ؟
فعلا این چیز هایی ابتداییه !
ولی از شروع ترم جدید می خوام کارگاه آموزش موسیقی ایرانی بزارم !

مهرشاد پرهیزکار پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 16:43

اکی
پس من 4شنبه میام 1 سر ازت اون فایل ها رو میگیرم و میرم
همون فایلی که گفتی معرفی دستگاه ها و گوشه هاس

اگه اون فایل به تنهایی کمکت می کنه بیا بگیر

مهسا منصوری پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 18:12

سلام و هزار سلام!
وای خوش به حال همتون!
کاش منم می اومدم! اه!
در هر صورت باز ممنون و خسته نباشید

حتما حتما ترم بعد کارگاه بذارید! ممنون می شم

و اما در مورد ساز... همراهم تنها مضراب دارم و سازم ایرانه.. اما دارم تمرین های دستمو انجام می دم..
اگر نت ها رو هم داشته باشم هم می تونم رو خودشون کار کنم و هم رو ریتمشون.. این امکانو اینجا دارم!

با یه مضراب تمرین کردن اصلا نمی شه !
چون چیزهایی که قرار ه شما بزنید حتما باید همراه گروه باشه !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد