جلسه‌یِ معرفی و معارفه‌یِ کانونِ موسیقی

 

شنبه، مورخِ 13یِ مهرماهِ 92، ساعتِ 12 تا 1، جلسه ی معرفی-معارفه ی کانونِ موسیقی برگزار می شود.  

  

بسیار منتظرِ دیدارتان هستیم.  

 

 

 

فربد فرازنده مهر 

دبیرِ کانونِ موسیقیِ دانشگاه شهیدبهشتی 

 

 


پ.ن1: محل برگزاریِ جلسه "اتاقِ جلسات" واقع در امور فرهنگی (واقع در کنار پله هایِ رسیدنی به دانشکده ادبیات) خواهد بود.


پ.ن2: این پست تا پایانِ شبِ شنبه ی موعود، به صورتِ صفحه ی اولِ وبلاگ الصاق می گردد. 

 

نظرات 16 + ارسال نظر
علی نقی خسروی دوشنبه 8 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 17:01

سلام آقای فرازنده مهر
خیلی خیلی خوش حال شدم از دیدن این پست...
انشاالله مزاحمتون میشیم...

وحید دوشنبه 8 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 19:28

خواهیم دید یک دیگر را !
صفحه فیس بوکو هم لایک بفرمایید؛ به بقیه هم بگین...

مهرشاد پرهیزکار دوشنبه 8 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 20:03

مرسی دبیر محترم.
فقط 1 مسئله مطرحه اونم تداخل این برنامه با تمرینات گروهی ماست که امروز استارتش زده شد و باید فورس ماژور تا 1شنبه کارارو آماده کنیم چون 2شنبه اجرا داریم؛ که تلاشمو میکنم بتونم تدبیری بیاندیشم..

golsa rahimzamani دوشنبه 8 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 20:34

hooooraaaaaaaaa bisabrane montazeram shanbe she

مهرشاد پرهیزکار دوشنبه 8 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 23:55

جا داره اعلام کنم مشکل تمرین گروه ما برطرف شد و ایشالا که همه بچه ها شنبه در جلسه حضور پیدا میکنن

سعید سه‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 16:51 http://unco0321.blogfa.com/

دادا فرید ساعت 12تا 1 که تو صف غذاییم.

سعید سه‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 16:53 http://unco0321.blogfa.com/

میگم نمیشه بندازین یک شنبه ساعت 10 تا 12 یا 2تا 3؟؟ (:

سعید سه‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 16:58 http://unco0321.blogfa.com/

میگم یکم به این وبلاگه رنگو رو بدین اینجوری خوب یکم 3 هستش

shokoofeh bayat پنج‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 14:04

ممنون آقای فرازنده مهر!بسیار بسیار خبر خوشحال کننده ای بود

خواهش می کنم! :)

فرازنده‌مهر

یه جدید الورود جمعه 12 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 21:57

سلام
میخواستم بپرسم کانون برنامه آموزش هم داره یا فقط کسانیکه سازی رو مسلط اند میتونن در برنامه ها شرکت کنند؟؟

شرایط عضویت رو میدونم فقط برام سواله که آیا کانون به افرادی که هیچی از ساز و موسیقی و نت نمیدونن هم آموزش میده؟؟؟

فعلن کانون اجازه‌یِ برگزاریِ کلاس هایِ آموزشیِ رسمی رو نداره. اما من بعد از تعیین شدن مسئولیت‌ها و پخشِ وظایف و مشخص شدنِ اعضایِ جدیدِ کانون، دوباره - این دفعه به پشت‌وانه‌یِ خواستارهایِ بیشتر - این مسئله رو با امورِ فرهنگی مطرح می کنم.

و اینکه نوازنده و آشنا-با-موسیقی بودن هیچ شرطِ لازمی برای عضویت نیست. می تونم بهتون قول بدم که صرفِ حضورتون در کانون و شرکت در جلساتِ سازنوازی می‌تونه سطحِ تجربه تون از موسیقی رو بالا ببره.

[ بدون نام ] شنبه 13 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 14:56

آقای دبیر! خلاصه بگم. جلستون افتضاح بود
اگه قصد سخنرانی داشتین باید می رفتین یه جای دیگه، نه این که این همه آدمو علاف کنید...
من خیلی علاقه مند بودم توی کانون موسیقی فعالیت کنم ولی این که شروعشه، وای به حال آیندش. امیدوارم بقیه بیان که اونم بعید می دونم.

ای‌کاش برایِ نظری که درباره‌یِ جلسه دارین دلایل هم ذکر می‌کردین که بدونم اشکالات چی بوده.

من قصدِ سخنرانی نداشتم؛ باید چیزهایی رو حتمن می گفتم، که گفتم. شایدم حق با شما باشه و صحبتِ من به اطاله کشیده؛ اما در موردِ محتوایِ صحبت‌هام متاسفانه متوجه علت و شدتِ انتقادی که کردین نمی‌شم؛ من مباحث اصلی رو مطرح کردم که طبیعتن به علتِ کلی بودن به جذابیتِ مسائل جزئی نیست.

تصورم اینه که این ماهیتِ جلسه‌یِ‌اول‌بودنِ جلسه است.

راهنمایی کنید برای بهتر شدن جلسات: انتقادات رو، هر چند به این اندازه‌یِ زیاد تند، می پذیریم.
کانون برایِ همه‌ی ماست.

فرازنده‌مهر

Monasch شنبه 13 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 17:57

Man ke natoonestam emrooz biam :( gozareshesho bezarid lot fan bekhunim. Va yek soal! Mahalle daemie jalaseha kojas?

گزارشی از جلسه‌یِ قبل رو به زودی می ذاریم در وبلاگ. هنوز "محلِ دائمیِ جلسه ها" رو تعیین نکردیم؛ ولی تو این جلسه ی بعدی این کار رو می کنیم.

فرازنده‌مهر

محسن شنبه 13 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 19:33

سلام بچه ها
ما که امروز به این جلسه نرسیدیم و نتونستیم شما ها رو ببینیم
ایشالا در نزدیک ترین فرصت بتونم ببینمتون.

سلام.

جلسه ی بعدی رو حتمن تشریف بیارین.

علی نقی خسروی شنبه 13 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 20:10

سلام آقای فرازنده مهر
با توجه به جلسه امروز خواستم درخواست username و password برای ارسال پست کنم.
امیدوارم بتونم یه سری از کارارو به عهده بگیرم.
خیلی ممنون.

بسیار عالی.
چشم دعوت نامه می فرستم براتون.

فرازنده‌مهر

صابره دوشنبه 15 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 18:59

متاسفانه من نمی تونم بیام.
امیدوارم جلسه ی خوبی داشته باشید با ورودی های جدید.
راستی...صندلی زیاد بزادید؛احتمالا تعداد بچه هایی که می یآن زیاده.

خانم تیموری این جلسه رو حتمن دیگه باید بیاین.

جلسه به خیر و خوشی گذشت.
منتظرتون هستم.

فرازنده‌مهر

وحید محمدی سیرت پنج‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 21:12

سلام بر دبیر و اعضای محترم کانون،

بنده خواستم فقط یه سلامی عرض کرده باشم که نشانگر بازدید من از وبلاگ کانون باشه، و بعدا بتونم ازش به عنوان مدرک علیه دبیر محترم استفاده کنم.

کامروا باشید

مدرک علیهِ من چرا؟ جرمی مرتکب شدم مگه آیا؟!

پستِ عضویت در کانون رو خوندین؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد