آگهی

به یک نوازنده ی ویولن خانم
جهت عضویت در گروه موسیقی بانوان نیازمندیم.
ترجیها از سطح متوسط به بالا.

فوری.




پ.نون : علاقمندان جهت عضویت در گروه موسیقی بانوان، چهارشنبه ساعت ۹ صبح اتاق تمرین باشند.

نظرات 6 + ارسال نظر
shokoofeh bayat دوشنبه 15 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 19:59

منکه متوسط به بالا نیستم
ولی خب چهارشنبه حتما جهت عضویت در گروه بانوان میام چون ویولن میزنم
ولی خب خوش بحال اون نوازنده ای که شرایطی که شما میخواین رو داره
(الان حسودی کردم)

حضوری صحبت کردیم.

همون جوری که گفتم اگه تو این پروژه‌یِ بانوان نیازی بهتون نباشه، تو پروژه هایِ بعدی می شه. من شخصن وسوسه شدم که رویِ یک پروژه‌یِ دوئت یا تِریویِ پیانو-ویولن فکر کنم. با شما و خانمِ زارعی.

یه روز باید سازتون رو بیارین حضوری فکر کنیم به همچین پروژه ای.

فرازنده‌مهر

مهرشاد پرهیزکار دوشنبه 15 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 20:31

یکی از دوستای غزاله هست کارش خوبه پوریا... سر تمرین منم اومد امروز

بگو بهش بیاد مهرشاد

mehra ardeshiri چهارشنبه 17 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:15

من میخوام خوب حتما" یه فعالیتی داشته باشم تو زمینه piano.
10 سالم هس ک میزنم خوب حیفه نتونم استفاده کنم ازش با اجرا چیزی :( :( خواهشا'' خبرشو بم بدین

حضوری صحبت کردیم. هم به حضور و فعالیت تون نیاز هست، هم به نوازنده‌گی تون. براتون ایمیلِ دعوت نامه می فرستم؛ توضیحات رو در پستِ آخر بخونین.

فرازنده‌مهر

غزل قاسمی چهارشنبه 17 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 16:01

سلام متاسفانه من تازه این وبلاگو پیدا کردم ساز هم بلد نیستم ولی خیلی دوست دارم یاد بگیرم. تو کانون نواختن ساز رو هم اموزش میدن؟ لطفا راهنمایم کنید که برای ثبت نام کی و به کجا باید مراجعه کنم (ورودی جدیدم و بی اطلاع)

خوش اومدین. فعلن کانون به صورتِ رسمی کلاس های آموزشی نداره، ولی من قصدم اینه که بعدِ یکی دو جلسه که مسئولیت ها مشخص شد و اعضاءِ جدید مشخص شدن، دوباره این موضوع رو با امورِ فرهنگی مطرح کنم. ولی مجاز به برگزاریِ کارگاه هستیم.

برایِ عضویت باید ایمیلِ تون رو بدین. تو یه پست توضیح می دم.

فرازنده‌مهر

rezvan سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 23:04

mn mikham bkhunm mano ye jaey to in goroh ja bdin lodfan!gitaram mizanam ama bishshtar mikham bkhunm

متین چهارشنبه 8 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 17:00

ورودی92 رشته ریاضی هستم 2ساله که سنتور کار میکنم
برای دل خودم ساز میزنم اما تا الان نتونستم جلو کس دیگری ساز بزنم
شاید با گروه شما بودن بهم کمک کنه

سلام
آدرس ایمیل خودت رو واسم کامنت بزار
باهات تماس می گیرم حتما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد