جلسه‌یِ دوم کانون در سالِ تحصیلیِ جدید، و درباره‌ی "عضویت در کانونِ موسیقی"


جلسه‌یِ دومِ کانونِ موسیقی در سالِ تحصیلی جدید، سه شنبه مورخ 23یِ مهرماه، ساعتِ 12، در اتاقِ جلسات واقع در امورِ فرهنگی برگزار می گردد.


در جلسه‌یِ قبل که در اتاقِ کنفرانس امورِ فرهنگی برگزار شد، به معرفیِِ کانون به صورتِ اجمالی پرداختیم. صحبت زیاد بود و فرصت کم؛ نهایتن تیتروار درباره‌ی تاریخچه‌ی کانون و داستانِ شکل‌گیری‌ش، فعالیت‌هایی که کانون در گذشته داشته و الآن داره و در آینده خواهد داشت، منابع و امکاناتی که کانون در اختیار داره، وبلاگِ کانون، نیازِ جدیِ کانون به عضوهایِ جدید، نحوه‌یِ عضوگیری و مسائلِ دیگه صحبت شد.


این جلسه بیشتر می خوایم درباره‌ی مسائلی که در حالِ حاضر باهاش روبرو هستیم صحبت کنیم. فرض رو بر این خواهم گذاشت که کسانی که شرکت می کنن و حضورشون در جلسه‌ی قبل، تا این جلسه هم حفظ می‌شه، ثابت‌قدمن و در نتیجه اعضایِ جدیدمون هستن.


تو این جلسه باید گامِ مهمِ بعدی رو برداریم، و اون تقسیمِ وظایف و مسئولیت هاست. من سعی می کنم که تمامِ اعضایِ قدیمیِ کانون در جلسه حضور داشته باشن، که کاندیدها رو برای مسئولیت‌ها مشخص کنیم. درباره‌ی مسائلِ دیگه‌ای هم مثل انتخابِ زمان و مکانِ ثابتِ جلسات صحبت می‌کنیم.


جلسه‌یِ خیلی مهمی‌یه.


و اما در موردِ عضویت در کانونِ موسیقی:


در حالِ حاضر، ازونجایی که هنوز قانونی رو در این باره تصویب نکردیم، و خودِ اساس‌نامه هم جزو کارهایی یه که باید جدی گرفته بشه و رفته رفته تدوین بشه و هنوز به این مرحله نرسیده و خودش بحثِ جداگونه ای یه، صرفِ علاقه‌مندی و حضور در جلسات و وبلاگ به منزله‌ی عضویت در کانون هست؛ اما برای اینکه این عضویت به رسمیت شناخته بشه، لازمه که فردِ علاقه‌مند به عضویت با دریافتِ دعوت‌نامه نویسنده‌ی این وبلاگ بشه و طیِ پستی خودش رو مطابق با توضیحاتِ این پست معرفی کنه.


توضیح اینکه، همون‌طوری که مختصر ولی به کرات تو جلسه‌یِ قبل (جلسه‌یِ معارفه) توضیح دادم، مراحل عضویتِ رسمی به این ترتیبه:


1. طیِ نظری برایِ همین پُست نام و نامِ خانوادگیِ خودتون رو بنویسین و اعلام کنین که مایل هستین که به عضویت در بیاین و آدرسِ ایمیلِ خودتون رو هم تو نظر بذارین. (کسایی که قبل از انتشارِ این پست، کامنتِ عضویت رو واسه پست‌هایِ قبلی گذاشتن، براشون دعوت‌نامه رو ارسال می‌کنم.)


2. دعوت‌نامه‌ای به آدرسِ ایمیلتون فرستاده می‌شه؛ با دنبال کردنِ اون ایمیل نویسنده‌یِ این وبلاگ بشین.


3. پستی بنویسین که عنوانش نام و نامِ خانوادگی‌تون باشه.


4. در متنِ پست‌تون، با خوندنِ توضیحاتِ پُستی که لینکش رو در زیر گذاشتم، خودتون رو و خودِ موسیقایی‌تون رو (شامل سابقه‌ی موسیقایی، یا که صرفن علاقه‌یِ موسیقایی) معرفی کنید.



در پستِ زیر که اسفندماهِ پارسال نوشتم، توضیح دادم که چه چیزهایی موردِ نظرمونه که تو پُست‌هایِ معرفی‌تون بنویسین:


فرشِ قرمز، شاید هم آبی



نمونه‌هایی از معرفی‌های اعضایِ کانون موسیقی رو می‌تونین تو پست‌هایِ قدیمی (با کلیک کردن رویِ "عناوینِ مطالبِ وبلاگ") پیدا کنین.


این پست رو بخونین، مراحل رو طی کنین، و عضوِِ رسمیِ کانونِ موسیقی بشین!



پ.ن: این پست تا پایانِ روز سه شنبه 23یِ مهرماه به عنوانِ پستِ اولِ ثابت خواهد بود.


نظرات 24 + ارسال نظر
shokoofeh bayat پنج‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 22:06

سلام!
شکوفه بیات. رشته ی جغرافیا و برنامه ریزی شهری میخونم
ورودی سال 91 هستم و از اونجاییکه پارسال کانون عضو خانوم نمی گرفت امسال اقدام کردم
2 سال هست که ویولن میزنم وبه شدت دیوونه ی موسیقی هستم!
خوب خودم قبول دارم که نسبت به بقیه اعضا که قبلا ملاقاتشون کردم تجربم تو موسیقی و نواختن ساز خیلی کمتره و شاید نتونم کمک بزرگی باشم ولی با همه ی اینها دوست دارم عضو فعال باشم و هر کاری از دستم بر میاد انجام بدم.
تو جلسه ی روز شنبه هم حضور داشتم بعد از اون چهارشنبه سر تمرین گروه بانوان هم اومدم و سشنبه هم حتما خواهم اومد
باعث افتخارمه اگه منو بعنوان یکی از اعضای کانون قبول کنید

باعثِ افتخارِ ماست که عضوِ جدیدی با این همه انرژی داشته باشیم

براتون دعوت نامه فرستادم.

Faranak جمعه 19 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:04

Ishalla k hame sherkat mikonan va khoob pish mire

ممنون فرانک :)

برات دعوت نامه فرستادم.

reyhaneh جمعه 19 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 18:33

سلام.
من اعلام عضویت کردم ولی دعوت نامه رو برام نفرستادید.
راستی بحث کلاس های اموزشی به کجا رسید؟

براتون فرستادم.

بذارین توی جلسه در موردِ این کلاس های آموزشی و راهکارِ عملی که باید پیش بگیریم با هم تصمیم بگیریم و صحبت کنیم.

sabereh جمعه 19 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 21:38

salam.motasefane man nemitunam to jalase dovome kanoon dar sale tahsilie 92 ham sherkat konam.omivaram mosmere samar bashe.
ma azae ghadimi kanoon ham lazeme post bezarim & khodemuno moarefi konim?
(bebakhshid. 1 moshkeli baraye kampiuteram pish omade&majbur shodam finglish benevisam)

تقریبن همه‌یِ بچه‌ها این کار رو کردن. تو اگه نکردی صابره بهتره که بکنی. برات دعوت نامه فرستادم.

چرا نمی تونی بیای؟؟ فکر باید بهت زنگ بزنم و رایِت رو تلفنی بزنم!:دی

علی نقی خسروی شنبه 20 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:15

سلام...
حتما سه شنبه خدمت دوستان میرسیم

سید محسن مومنی یکشنبه 21 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 19:57

سلام
خواستار عضویت هستم .

sadaf یکشنبه 21 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 22:11

سلام..من صدفم..ورودی امسال فرانسه...
حدود 6 ساله که پیانو میزنم و خیلی دوست دارم تو کانون فعال باشم..جلسه ی اول رو نبودم اما حتما سه شنبه میام..

Ati یکشنبه 21 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 23:03

سلام من عطیه ابراهیمی ام علاقه مند به موسیقی. لففطاً برای منم دعوت نامه بفرستین. خوشحال می شم بتونم توی کانون در کنار دوستان خیلی خوب این گروه فعالیت کنم. :)

پگاه زاهدی دوشنبه 22 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:31

سلام پگاه زاهدی هستم، دانشگوی ترم 3 ارشد شیمی تجزیه، 6 ساله که ویولون می زنم و نزدیک به 1 ساله که سلف‍‍ژ کار میکنم. یه گروه سه نفره ی هم تو آموزشگاه داریم که خیلی وقته با هم کار می کنیم. خیلی علاقه مندم که باهاتون همکاری بکنم و امیدوارم شرایط از هر لحاظ بهم این امکانو بده.

sabereh دوشنبه 22 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 15:51

واقعا دوست دارم باشم.خیلی خیلی خیلی
اما متسفانه نمی تونم...ببخشییییییییییییید
اما اتفاقات و بحث های جلسه رو دنبال می کنم.لطفا بازم مثل همیشه تو سات گزارشش رو بذارین.
ممنون

Mehra ardeshiri دوشنبه 22 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 21:37

سلام من مهرا اردشیری دانشجو رشته جغرافیا و برنامه ریزی شهریم ١٠ ساله ک پیانو میزنم .عاشق موسیقیم زندگیم بدون موسیقی اصلاً نمیگذره میدونم هنوز کلی جا دارم برا بهتر شدن خیلی دوس دارم اگه بشه عضو یک گروه بشم ک پیانو ام جزیی ازش باشه .سبکم کلاسیکه اما ایرانیم دوس دارم کار کنم.

sadaf سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 17:53

سلاااام..من صدفم..امروزم تو جلسه بودم. منتها چون کلاس داشتم تا اخر نموندم..با محبوبه اومدم پیش خودتون برای اعلام امادگی برای تقسیم کارو اینا که گفتین تو وبلاگ بنویسم!من خیلی دوست دارم تو کانون فعال باشم.. برای دکور اتاق میتونین روم حساب کنین.. روزای شنبه هم میتونم بهضی ساعتا تو کانون باشم و کلید دستم باشه.. خوشحال میشم بتون موثر باشم

niloofar سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 18:14

chera in weblog ye ghalebe nadare???? :D

هاجر سلیمی خلیق سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 19:37

سلام :) روزتون بخیر
من هاجر سلیمی هستم ورودی 92 رشته حقوق و متاسفانه نشده توی اون 2 جلسه شرکت کنم, امتحان داشتم به همین زودی حتی :(
3 ساله که فلوت کلیددار میزنم و خیلی خیلی تمایل به همکاری دارم و مطمئن هم هستم که حتمن وقت زیادی میذارم براش :) خیلی خوشحال میشم اگه منو یعنوان عضو جدید بپذیرید :)

هاجر سلیمی خلیق پنج‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:23

من دیروز یه کامنت گذاشتم برای این پست و برای عضویت و ثبت هم شد تا تایید بشه ولی الان نیست و بعد کامنت من هم کامنت دیگه ای هست :( چرا؟؟

فرستادم براتون.

پریسا کنعانی زاده جمعه 26 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:26

پس دعوت نامه من کو؟؟؟چرا نمی رسه؟؟؟

رسید!

فرازنده مهر

هاجر سلیمی خلیق جمعه 26 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 23:01

سلام :)
من چنتا کامنت گذاشتم ولی گویا ثبت نشده!
من هاجر سلیمی هستم ورودی 92 رشته حقوق :) 3ساله که فلوت کلیددار و ریکوردر میزنم. خیلی خیلی خوشحال میشم اگه بعنوان عضو جدید کانون پذیرفته بشم :)

لطفن این ها رو تو معرفی هم بگید.

فرازنده مهر

علی دادخواه سه‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 00:49

سلام
علی دادخواه ورودی 92 مدیریت اجرایی
علاقمند (عاشق بودن کار هر کسی نیست!) به موسیقی کلاسیکم
آرامش پیانو رو خیلی دوست دارم اما نه به اندازه سوزناک بودن ویولن!
ویولن دو سال کار کردم اما متاسفانه مدتیه نتونستم برم سمتش
خیلی دوست دارم اگه تمرین یا اجرا داشته باشین بیام و از نزدیک گوش کنم
اگه کلاس آموزشی (ترجیحا ویولن یا تئوری) هم داشته باشین که حتما میام
اگه پیامکی هم اطلاع رسانی میکنین ممنون میشم من رو هم در جریان بذارین
09372760476
راستی اگه بشه برنامه ها رو روزهای آخر هفته بذارین خیلی عالی میشه
امیدوارم همیشه سازتون کوک باشه
موفق باشین

خوش اومدین.
این ها رو حتمن تو پستِ معرفی تون بگین.

فرازنده مهر

zeynab akhgari جمعه 3 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 14:52

زینب اخگری
ورودی 92
رشته مدیریت صنعتی
عاشق موسیقی کلاسیک
3 سال گیتار کلاسیک کار کردم که متاسفانه به خاطر کنکور و درس 1 ساله که گیتار رو کنار گذاشتم یعنی دیگه نمیزنم و بعد کنکورم خیلی جدی پیانو رو شروع کردم....یعنی میشه تقریبا 3ماه....خخخخخ (میدونم مدت زیادی نیست و مبتدیم ولی خودتون گفتید مهم نیست دیگه...)
09194724166
zeynab.akhgari@yahoo.com
هر کمکی از دستم بر بیاد انجام میدم....
خوشحال میشم منو به عنوان عضوی از کانون بپذیرید..

خیلی خوش اومدین. حتمن یه روز حضوری آشنا بشیم.
براتون دعوت نامه فرستادم.

negin یکشنبه 5 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 16:46

سلام من دوست دارم عضو کانون شم ، از 10 سالگی وارد عرصه موسیقی شدم ، بقیشو وقتی عضو شدم میگم

خوش اومدین. دعوت نامه فرستادم.

داریوش چهارشنبه 8 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 21:53

آقا فربد ضمن تشکر از پیگیریها و زحمات شما و بقیه دوستان قرار بود دعوتنامه هایی برای همه ارسال بشه که به عنوان نویسنده وبلاگ فعال بشن که هنوز ظاهرا ارسال نشده. ضمنا سوالی داشتم و اون اینکه آیا جلسه کانون موسیقی هر سه شنبه برگزار میشه؟

جلسه ها هنوز هفتگی نشدن. هر جلسه رو قبل تر تو وبلاگ اعلام می کنیم.

برای شما دعوت نامه ارسال کردم.

سارا ساداتی شکرابی چهارشنبه 15 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 21:06

سلام.من سارا ساداتی هستم ورودی 92 رشته مدیریت صنعتی.متاسفانه تا به حال جدی موسیقی کار نکردم اما به ساز سنتور و ویولون علاقه ی زیادی دارم.
تمام سعیمو میکنم که حضور مفیدی در کانون داشته باشم.امیدوارم منو به عنوان عضوی از کانون بپذیرید.
موفق باشید.
09197608248
sadati.saraa@gmail.com

خوش اومدین :)

براتون دعوت نامه فرستادم که بیشتر باهاتون آشنا بشیم.

شیرین تقی پور جمعه 24 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 10:39

سلام خوبید؟من شیرین تقی پور هستم,ورودیه 92 رشته ی زیست شناسی, راستش تا حالا با هیچ ساز موسیقی کار نکردم و منتظر فرصت نابی مثل این بودم... من عاشقه موسیقیم و میدونم که عاشق نواختنم, چون با این که ساز نزدم اما دستم گرفتم و حس کردمش :) علاقه ی خاصی به گیتار و کمانچه و ویولن دارم خب یک مقداری گیتار و ویولن تناقض دارن با کمانچه اما چه کنیم دیگه. خیلی خوشحال میشم منو به عضویت بپذیرید و خیلیم خوشحال تر میشم به زودی در جلسات شرکت کنم حتی الامکان.

سلام
خوش اومدید
برای پر کردن فرم عضویت به کانون بیاید
ممنونم
مهرشاد پرهیزکار

شیرین تقی پور شنبه 25 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 15:36

دوباره سلام,آقای پرهیزگار من مراجعه کردم به کانون ولی گفتن که فرمی با عنوان فرم عضویت وجود نداره. و باید مثل بقیه دعوت نامه رو در ایمیلم دریافت کنم و پست معرفی بزارم

سلام!
شما توی blogsky یه اکانت بسازید و بعد ایمیل عضویت رو که براتون فرستادم باز کنید!
قدکساز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد