شیدا میرجهانی

سلام من شیدا میرجهانی هستم،ورودی٩٢ رشته مدیریت مالی 

از تابستان ٨٨ ویولن میزنم و استادم اقای بابک ایمانی بود، کلاسیک کار می کنم و کنسرتو های مختلفی رو زدم   و تو ٢تا کنسرت که اموزشگاه برامون گذاشته بود شرکت کردم:) ولی خب تازه اول راهم مسلما

خیلی دوست دارم تو کانون حضور فعال داشته باشم و با بچه های کانون همکاری کنیم و خلاصه هر کمکی باشه من در خدمتم :)

از موسیقی تلفیقی خیلی خوشم میاد و خیلی دوست دارم یاد بگیرم چجوری میشه سبکای مختلفو با هم ترکیب کرد

خودم سبک راک و بلوز رودوست دارم و گوش میکنم و همچنین موسیقی کلاسیک :) 


بنظرم دوئت ویولن و پیانو یه ایده ی خوب میتونه باشه برای تمرین تو کانون یا تلفیقشون باگیتار الکتریک همونطور که امروز تو جلسه گفته شد :) 

در نهایت اینکه خیلی ممنونم این پستو خوندید ،امیدوارم روزای خوبیو کنار هم تو کانون بگذرونیم 

نظرات 3 + ارسال نظر
نازنین سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 16:48 http://uploadtak.com/images/q4469_b3htarinam.rar

تقدیم به بهترینم
http://uploadtak.com/images/q4469_b3htarinam.rar

Monasch سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 23:13

چقدر خوب که شما ببه سبک بلوز علاقه دارید. من خودم عاشق همنوازی ویولن و گیتار الکتریکم . فقط یه سوال شما ویولن الکتریکم کار کردید؟ یا علاقه دارید؟

منم همنوازی ویولن و گیتار الکتریک رو خیلی دوست دارم . راستش تاحالا ویولن الکتریک کار نکردم ولی واقعا دوست دارم یاد بگیرمش,ولی بنظرم تلفیق ویولن کلاسیک و گیتار الکتریک هم خیلی خوب میشه :) اگه شما گیتار الکتریک کار میکنین خوشحال میشم با هم همنوازی کنیم :دی

Monasch پنج‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:48

عالیه!منم خیلی خوشحال میشم باهم کار کنیم. اتفاقن چندتا قطعه ی خیلی خوب هم تو نظرم هست ، اگه شما شنبه جلسه ی همنوازیو میاید من اون قطعه هارو میارم.

اره شنبه میام جلسه رو,پس میبینمتون اونجا :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد