توجه توجه !

کانون موسیقی دانشگاه شهید بهشتی تقدیم می کند ...

به زودی یه کنسرت فوق العاده قراره داشته باشیم توی دانشگاه ، و البته تالار ابوریحان .
کنسرت موسیقی ایرانی 

مهمتر از اون اینه که مهمان ویژه ی این کنسرت هم قراره دکتر طهرانچی ریاست دانشگاه باشند ( طبق قولی که به ما دادند )

استارت این پروژه امروز خورده شد ،در اولین فرصت بعد از ماه محرم این کار انجام می شه ۱۰۰ ٪‌ !

ساز ها هم به این ترتیب هست...

تار و تار باس
باقلاما
پیانو
تنبک

و البته با صدای مهرشاد پرهیزکار !

منتظر خبر های بعدی باشید...
نظرات 8 + ارسال نظر
shokoofeh bayat سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 20:17

چقدرخوب!
براتون یکعالمه آرزوی موفقیت میکنم

ممنون

rezvan سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 22:59

ishaalaaaa ye ruzi ba sedaye kho0odaam

سپهوند چهارشنبه 24 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:05

بسیار عالی

صدف چهارشنبه 24 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 13:31

سلااام...منم حتما میام..من خودم پیانو میزنم البته که شنبه فقط میام و میبینم!!!! راستی برای من دعوت نامه نیومده! من باید کاری میکردم؟

jafari چهارشنبه 24 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 17:29

kheili ham khub...

Mehra ardeshiri چهارشنبه 24 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 17:38

eeeee cheghaad khub pianoro ki mizaneeee????moshtaghame mikham un ruz berese

مهسا منصوری پنج‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 17:46

سلام!
واقعا خبر خوبی بود.. شخصا برای هرگونه کمک در خدمتم، می دونید که می تونید (و باید) بی تعارف بگید :)

سحر بندری جمعه 26 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 18:06

ببخشید برای عضویت باید واسه آخرین پست کامنت بذارم یا پست مربوط؟ پست قبلی ؟؟

متوجه منظورتون نشدم
واسه عضویت زیر پست های فربد کامنت بذارید...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد